کد خبر 1242948
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بازگشایی مدارس

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان مدارس غیردولتی هم مشمول تزریق واکسن کرونا هستند، درباره شرایط بازگشایی مدارس در مهر ماه توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، محمد محسن بیگی درباره واکسیناسیون معلمان و اینکه معلمان مدارس غیردولتی نیز مشمول خواهند شد، اظهار کرد: تمام معلمان، مشمول تزریق واکسن کرونا هستند و اطلاعات معلمان مدارس غیردولتی با توجه به ثبت اطلاعات موسسان این مدارس در سامانه مشارکت‌ها (سامانه مربوط به سازمان مدارس غیر دولتی) موجود است.

وی افزود: اسامی معلمان در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت و هم‌اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات آنها هستیم، حدد ۹۴۰ هزار معلم در بخش دولتی و ۲۵۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی داریم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: تمام افرادی که در مدارس فعالیت می‌کنند و تمام کارکنان آموزش و پرورش مشمول تزریق واکسن کرونا هستند.

تدوین پروتکل جدید برای بازگشایی مدارس

وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان مطرح کرد: در دستورالعمل‌های وزارت بهداشت موضوع واکسیناسیون  دانش‌آموزان مطرح نیست البته برای بازگشایی مدارس در حال تنظیم پروتکل جدید هستیم که تا پایان مرداد تهیه می‌شود.

محسن بیگی ادامه داد:‌ با توجه به شرایط کرونا در مهر ۱۴۰۰ نسبت به بازگشایی مدارس اقدام می‌شود و قطعاً همانند شرایط عادی نبوده و حضور دانش‌آموزان با محدودیت‌هایی همراه است البته باید توجه  داشت که تعطیلی مدارس آسیب‌های مختلفی دارد و بازگشایی مدارس حتی به صورت محدود و مقطعی بخشی از مشکلات و آسیب‌ها را کم می‌کند.

وی تأکید کرد: برای بازگشایی مدارس باید نسخه‌های متفاوتی پیچید چرا که مدارس روستایی، عشایری و کم‌جمعیت می‌توانند آموزش حضوری داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 9
    کلاس ها رو زوج و فرد و یا حتی یک روز در هفته هم که شده قطعاً تشکیل خواهیم داد. کسی دلخوش به تعطیلی نباشه، تمام شد. شرایط خاص کشور هرچی میخواد باشه؛ ما به عنوان متولیان آموزش احساس خطر کرده ایم. نمیتوانیم به روال قبل همکاری کنیم با عزیزان سیاسی و بهداشت. قدرتش را هم داریم، برنامه ریزی کنید و روی ما حساب قبل را نداشته باشید. افت تحصیلی و تأثیرات فرهنگی فاجعه شده است... مجازی رو به شکل قبل ادامه نخواهیم داد، بخصوص در مقاطع ابتدایی.
    • جواد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 1
      ماتلی جناب
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 0
      چشم حتما اطاعت می شه ، کی با این اوضاع بچه اش رو مس ف سته مدرسه الاغ ، نه که خیلی خوب درس می دین ،اون از واکسن زدنتون ، اینم از ادعای کلاستون
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      1 0
      منتظر نظر حضرتعالی بودیم.....!!!!
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    7 0
    آقای متولي آموزش‌ که‌ میگی احساس خطر کردی واسه جون بچه های مردم احساس خطر نمیکنی فقط معلم واکسن بزنه دانش‌ آموز چی، مدرسه به‌ هر قیمتی باز بشه. نشستی نظر دادی واسه خودت چرت نگو..
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 0
      موافقم
    • رضا ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      1 0
      کاملن با نظر محمد موافقم.اقای متصدی امر اموزش فقط به فکر خودت نباش .دانش اموز نباشه توهیچی نیستی
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    جون دانش آموز مثل اینکه برا کسی مهم نیست.
  • ایرانی بیچاره IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    انشاالله عمر این دولت به اون موقع قد نمیده که بخواهند بچه های مردم را به هر قیمتی سلاخی بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس