کد خبر 1255346
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
مرسدس بنز ۲۰۲۱

در این گزارش تعدادی از برترین SUV های دنیا با قیمت مناسب معرفی شده اند.

به گزارش مشرق، اجازه ندهید قیمت اتومبیل شما را از یک ماشین بسیار خوب یا SUV دور کند. بله، امروز ماشین‌های خارق العاده‌ای برای فروش وجود دارد، ولی همه مردم پول کافی برای خرید آن را ندارند. اما اگر بدانید که خودروهایی با قیمت زیر ۴۰، هزار دلار وجود دارد چطور؟ در اینجا لیستی از مدل‌های مختلف از جمله اتومبیل‌های لوکس سطح پایین، SUV‌ های متوسط ​​و حتی اتومبیل‌های برقی دوربرد را برای خریداران بررسی می‌کنیم.

خودروهای الکتریکی

کیا تلوراید ۲۰۲۰

با این خودروی برقی به همه نقاط مهم دسترسی خواهید داشت. این اتومبیل به طرز چشمگیری خوب و با کیفیت است. این سواری برای گذراندن اوقات فراغت راحت و مناسب است. در همین حال پیشرانه‌های V۶ قدرتمند و ۳.۸ لیتری آن نیروی بیشتری را برای موتور این خودرو فراهم می‌کند و دارای جعبه دنده هشت سرعته پاسخگو و بدون سر و صدایی است که در واقع همان چیزی است که می‌توانید در یک شرایط مشابه به صورت اتوماتیک تصور کنید.

کیا تلوراید ۲۰۲۰

شما می‌توانید یک کیا تلوراید دارای چرخ‌های متحرک را با قیمت  ۳۳،۰۶۰ دلار تهیه کنید که با توجه به تمام پیشنهاداتش مقرون به صرفه است. خودروی‌تر و تمیز EX کیا که از قیمت ۳۸۴۶۰ دلار شروع می‌شود و شامل سیستم جامع کمک رانندگی بزرگراه است نیز یک اتومبیل خوب برای افراد با سلایق مختلف است. با پرداخت ۲۰۰۰ دلار دیگر شما می‌توانید AWD را در اختیار داشته باشید، پس شما کمی بیش از ۴۰ هزار دلار برای خرید یک SUV بزرگ و راحت که رانندگی با آن بسیار جذاب است، نیاز دارید.

کیا تلوراید ۲۰۲۰

تویوتا آوالون ۲۰۲۰

یک سدان بزرگ افسانه‌ای و خوش ساخت است که یک مناسب برای پیمودن مسافت‌های راه دور است. به نظر می‌رسد ظاهر آن برای همه مناسب نباشد، اما منکر قدرت محکم و کابین کلاس فوقانی آن نمی‌توان شد چرا که از نقاط قوت آن است. دارای یک پیشرانه V۶ بنزینی ۳.۵ لیتری به صورت استاندارد با ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ پوند فوت گشتاور است که نیروی زیادی را ارائه می‌دهد و می‌توانید صندلی‌های عقب را به سمت پایین تا کنید.

تویوتا آوالون ۲۰۲۰

خودروی ولوو XC۴۰

یک کراس اوور لوکس با موتور قدرتمندتر T۵ چهار چرخ محرک، چند بسته آپشن متنوع و کاملاً مجهز را تنها با قیمت تقریبی ۴۰۰۰۰ دلار بخرید و از داشتن آن لذت ببرید. مشخصات این خودرو شامل چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی، صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی و تجهیزات ایمنی فعال و استاندارد است.

خودروی ولوو XC۴۰

با XC۴۰ تجربه رانندگی راحت در یک فضای داخلی بزرگ و امکانات با کیفیت عالی را تجربه کنید. این همه آن چیزی است که در مورد وسایل نقلیه بزرگتر و گرانتر ولوو باید وجود داشته باشد تا مخاطب را راضی نگه دارد، کلی آپشن و امکانات در یک بسته بندی کوچک و قیمت مناسب.

خودروی هیوندای کونا الکتریک ۲۰۲۱

این ماشین با قیمت مناسب ۴۰ هزار دلار خریداران را به سمت نسل جدیدی از EV‌ های سطح پایین هدایت می‌کند و یکی از موارد مورد علاقه مشتریان برای انتخاب در بین خودروهای الکتریکی، هیوندای Kona Electric است. SUV ساب کامپکت، ایمنی کافی و فناوری کابین را با فضای وسیع و منطقی ترکیب می‌کند. اگر می‌خواهید آن را زیر ۴۰۰۰۰ دلار نگه دارید، باید با تریم SEL همراه شوید.

هیوندای کونا الکتریک ۲۰۲۱

موتور الکتریکی این محصول هیوندای، ۲۰۱ اسب بخار و ۲۹۱ پوند فوت گشتاور را به چرخ‌های جلوی خود می‌فرستد. صدای این ماشین برقی از نوع بنزینی Kona توربوشارژ بیشتر است، اما یک EV سنگین‌تر و در کل کمی کندتر است. EPA برآورد شده Kona Electric محدوده ۲۵۸ مایلی است. در هنگامی که شارژر سریع EV، را استفاده می‌کند suv الکتریکی می‌تواند باتری خود را در حدود یک ساعت به ۸۰ درصد شارژ برساند. ایستگاه‌های خانگی و عمومی ۲۴۰ ولت می‌توانند باتری را ۹.۵ ساعت شارژ کنند.

اتومبیل نسل سوم Acura RDX

سال گذشته وارد بازار شد و پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود را ارائه داد. یک استایل جذاب‌تر، موتور توربوشارژر جدید و سیستم SH-AWD عالی Acura، باعث شد تا RDX واقعا خودرویی جالب باشد. اوضاع در داخل ماشین نیز بهتر از گذشته شده است. قیمت پایه ۳۸۸۲۵ دلار، برای یک کراس اوور اسپرت و لوکس بد نیست.

توربوشارژ با قدرت RDX یک چهار سیلندر ۲.۰ لیتری، گشتاور قابل احترام ۲۷۲ اسب بخار و ۲۸۰ پوند فوت را تولید می‌کند. این حالت آخر فقط از ۱۶۰۰ دور در دقیقه تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه برای شتاب گرفتن از توقف و خارج از گوشه در دسترس است و با کالیبراسیون ۱۰ سرعته اتوماتیک کار می‌کند.

اتومبیل نسل سوم Acura RDX

رابط لمسی True Touchpad Acura با صفحه نمایش مرکزی ۱۰.۲ اینچی وظیفه سرگرمی را بر عهده دارد و استفاده از آن پس از یک دوره کوتاه آموزشی انجام می‌شود. این برنامه با قابلیت‌های ناوبری، سیستم صوتی ۱۶ بلندگو ELS، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شود. برای ایمنی، هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز تطبیقی ​​، کمکی برای حفظ خط و دوربین عقب چند ضلعی به صورت استاندارد ارائه شده است.

مرسدس بنز ۲۰۲۱

با موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۱۸۸ اسب بخار و ۲۲۱ پوند فوت گشتاور یک خودروی الکتریکی مناسب برای مشتریان است. حالت اسپرت آن می‌تواند انتقال قدرت و پاسخ دریچه گاز را بیشتر کند و برای رانندگی روزانه عالی است. نیرو از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته و دو کلاچه به چرخ‌های جلو می‌رود، اگرچه سیستم چهار چرخ متحرک برای کسانی که در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنند در دسترس است. به طور کلی، کلاس A یک ماشین کاملاً ممتاز است بسیار بیشتر از آنچه که در نسل گذشته CLA۲۵۰ بوده است.

مرسدس بنز ۲۰۲۱

خودروی تویوتا RAV۴ RAV۴ مدل ۲۰۲۱

به یک دلیل یکی از پرفروش‌ترین SUV‌های کوچک جهان بوده است. ساده، تنومند، خوش ساخت و با قیمت مناسب است. گزینه‌های پیشرانه در RAV۴ ممکن است جالب‌ترین گزینه در جهان نباشد، اما کارآمد هستند و نباید مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. قدرت هیبریدی اختیاری در یک SUV جمع و جور نیز گزینه مناسبی برای فروش خوب آن است. RAV۴، یک SUV خوش تیپ است که ظاهری کمی شبیه مدل‌های دیگر این گروه از خودروهای تویوتا دارد. یک کراس اوور عالی و جذاب که مشتریان بیشتری نسبت به گذشته دارد.

تویوتا RAV۴ RAV۴ مدل ۲۰۲۱

آئودی Q۳ مدل ۲۰۲۱

در حالی در بازار جهانی خودرو به فروش می‌رسد که پیشرفت‌های عمده‌ای را به همراه داشته است و این اتومبیل هیبریدی آلمانی کوچک نسبت به رقبا شرایط متفاوتی پیدا کرده است و با اقبال بیشتری رو به رو شده است. وقتی آن را با نمونه پارسال مقایسه می‌کنید متوجه آپشن‌های جذاب آن می‌شوید مثلا قدرت موتور ۲۲۴ اسب بخار سبب شده تا یک خودروی الکتریکی خوب و با کیفیت برای حمل و نقل جاده‌ای باشد.

آئودی Q۳ مدل ۲۰۲۱

قیمت اولیه Q۳ از ۶۹۵، ۳۵ دلار با احتساب تجهیزات استاندارد متصل به آن از جمله صفحه نمایش خوشه سنج ۱۰.۲۵ اینچی، سانروف پانوراما، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای، دو ردیف پورت USB و ترمز اضطراری خودکار خیلی خوب به نظر می‌رسد.

در اینجا سعی کردیم تا مناسب‌ترین خودروهای الکتریکی را با قیمت عالی و امکانات خوب معرفی کنیم تا خریداران بتوانند با سهولت بیشتری به اتومبیل مدنظرشان دست پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    4 1
    اگر یکی از خودروها را سایپا یا ایران خودرو تولید کنند به قیمت بودجه یک سال کشور خواهند فروخت!!
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 0
    اینا که چندتا بنزینی بودند؟
  • .... IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    3 0
    توف به هرچی ماشین ایرانی
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    4 0
    گمرک رو بردارن همه اینها رو میشه خرید اما اگر وضع همین باشه باید آشغال های داخلی رو به قیمت اینها بخریم، پیشنهاد اینه که حداقل واردات خودرو دست دوم آزاد بشه ،اونوقت ببینم ایران خودرو جرأت میکنه دنا رو به قیمت تویوتا بفروشه
  • امیر IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 0
    با پونصد میلیون هم میتونید یه دنا ( فرغون ) وطنی بخرید
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    خیلی ارزونه من چند تا میخرم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس