کد خبر 1262256
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
ون بنز

ون باری مرسدس بنز اسپرینتر که در آمریکا عرضه می‌شود جایگزینی لوکس‌تر برای فورد ترانزیت کارگو محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرسدس بنز بعد از طراحی خودروهای سدان و اسپرت، اکنون اقدام به ساخت ونی متفاوت کرده که قرار است قابلیت های متفاوتی داشته باشد و تنظیمات بسیار پرکاربردی دارد که نام آن را اسپرینتر نامیده که قرار است امسال به بازار عرضه شود.

این ون خاص، دارای فناوری های بسیار چشمگیری است و یکی از گرانترین خودروهای مرسدس بنز به شمار می آید. این خودرو رقیبانی مانند ۲۰۲۱ فورد ترانزیت و وانت نیسان NV دارد و قرار بر این است جایگزین آنها شود.

این خودرو دارای امکانات متفاوتی مانند صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی، کروز کنترل تطبیقی ​​و قابلیت پارک خودکار است. اسپرینتر مجهز به 2 موتور قوی شامل یک دیزل چهار سیلندر و یک دیزل V-۶ است و می توان گفت تنها خودرویی است که می‌تواند با چهار چرخ متحرک جفت شود.

متفاوت‌ترین ون که تا به حال آن را ندیده‌اید +عکس

مرسدس برای سال ۲۰۲۱ چندین ویژگی استاندارد به اسپرینتر اضافه کرده است که شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل، فرمان چند منظوره و آینه‌های جانبی خارجی با قابلیت تنظیم است. پیشرانه استانداردی در آن به کار رفته است، این ون اکنون با یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ارائه می شود.

مرسدس همچنین دو گزینه توربو دیزل ارائه می‌دهد که شامل ۲.۰ لیتری و ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر است که در نمونه ۲.۰ لیتری ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌شود و نمونه ۳.۰ لیتری دارای ۱۸۸ اسب و ۳۲۵ پوند فوت گشتاور است که هر دو نسخه دیزلی با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند.

متفاوت‌ترین ون که تا به حال آن را ندیده‌اید +عکس

اسپرینتر به 2 محبوبیت دارد که یکی راحتی و دیگری ظرافت در طراحی است. موادی که در داخل کابین به کار رفته است دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.؛ همچنین این خودرو دارای فضای بار بسیار خوبی است و حجم فضای بسیار خوبی ارائه می دهد.

تنها عیب این خودرو، سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی ضعیف آن است. سیستم صوتی استاندارد دارای یک رادیو اصلی AM/FM با صفحه LCD کوچک، بلوتوث و یک پورت USB-C است. در بسته Premium یک سیستم به روز شده با صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی وجود دارد، در حالی که بسته Premium Plus شامل صفحه ۱۰.۳ اینچی است.

متفاوت‌ترین ون که تا به حال آن را ندیده‌اید +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    خب که چی؟؟؟
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    یک چیزی سر می گیرم با پرایدم عوضش می کنم .خواستید بخواید نخواستین هم اشکالی نیست
  • حسین سعیدی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    به این میگن ماشین خودرو سازهای ایرانی خجالت بکشید
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اینقدر که تعریف کردید معلومه که می خواهید بگید از پراید و پراید وانت بهتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس