کد خبر 1270944
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵
گران‌ترین اتومبیل های دنیا

آیا می‌دانید لاکچری ترین ماشین های دنیا متعلق به کدام برندها هستند؟ با ما همراه باشید تا گران ترین ماشین های جهان را به شما معرفی کنیم.

به گزارش مشرق، در دنیای امروز خودروها فقط وسیله‌ ای برای حمل و نقل نیستند. کمپانی‌های اتومبیل‌سازی با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان خود، اقدام به ساخت خودروهایی می‌کنند که ویژگی‌های ظاهری و فنی منحصربه‌ فردی دارند. این خودروها معمولا به دلیل قیمت بسیار زیادشان، از سوی عموم مردم مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، اما افراد ثروتمند و کلکسیون‌دارها، هزینه‌های هنگفتی را برای خرید لاکچری ترین ماشین های دنیا خرج می‌کنند.

کمپانی‌هایی مانند رولز رویس، استون مارتین، بوگاتی و ... در ساخت گران ترین ماشین های جهان سابقه‌ای طولانی دارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با همین شرکت‌ها آشنا کنیم و سپس به معرفی لوکس ترین خودروهای دنیا در سال ۲۰۲۱ بپردازیم. پس اگر می‌خواهید با گرانترین ماشین جهان آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 
برندهایی که لاکچری ترین ماشین های دنیا را می‌سازند
برخی برندها هستند که خفن ترین ماشین های اسپرت دنیا را تولید می‌کنند. البته ممکن است این برندها خودروهای ارزان‌تری هم داشته باشند، اما معمولا به خاطر مدل‌های لاکچری و لوکس‌شان در دنیا شناخته می‌شوند. افراد زیادی نیستند که توانایی خرید خودروهای گران‌قیمت را داشته باشند، اما این اتومبیل‌ها همواره در کانون توجه قرار دارند. احتمالا شما هم فرد یا افرادی را می‌شناسید که عکس هایی از خفن ترین ماشین های دنیا را به دیوار اتاق‌شان زده‌اند و حتی مشخصات فنی این خودروها را به خوبی می‌دانند.

در ادامه می‌خواهیم ۱۰ خودروساز بزرگ را معرفی کنیم که در زمینه تولید لاکچری ترین ماشین های دنیا سابقه‌ای طولانی دارند. البته برندهای دیگری هم هستند که می‌توانند در این فهرست قرار بگیرند، ولی ما سعی کرده‌ایم که تاریخچه و محبوبیت برندها را مد نظر قرار دهیم.

رولز رویس (Rolls-Royce)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کارخانه خودروسازی رولز رویس در سال ۱۹۰۳ تاسیس شد. این کمپانی از همان ابتدا خودروهایی را تولید می‌کرد که متفاوت از سایر اتومبیل‌ها بودند و در زمان خودشان به عنوان لوکس ترین خودرو دنیا شناخته می‌شدند. این برند انگلیسی، خودروهایی فوق‌العاده زیبا و تجملاتی تولید می‌کند که تعداد بسیاری محدودی از آنها عرضه می‌شوند. افرادی که متقاضی خرید مدل‌های جدید رولز رویس هستند، باید سفارش خود را ثبت کنند و ماه‌ها منتظر بمانند تا بتوانند خودروی خود را تحویل بگیرند. در ادامه این مقاله تعدادی از خفن ترین ماشینهای دنیا که ساخته همین کمپانی هستند را معرفی می‌کنیم. ضمن اینکه گرانترین ماشین جهان در حال حاضر نیز متعلق به رولز رویس است.

استون مارتین (Aston Martin)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

استون مارتین هم یک شرکت انگلیسی است. به‌طور کلی شرکت‌های خودروسازی انگلیسی را می‌توان نماد لاکچری ترین ماشین های دنیا نامید. اتومبیل‌های اسپورت و تجملاتی استون مارتین مشتریان زیادی از سراسر جهان دارند و جزء محبوب‌ترین خودروهای گران‌قیمت محسوب می‌شوند. این کمپانی در سال ۱۹۱۳ میلادی توسط رابرت بامفورد و لیونل مارتین تاسیس شد و در ابتدا با اسم Bamford & Martin Ltd شناخته می‌شد که بعدها به Aston Martin تغییر نام داد. خیلی‌ها معتقدند که استون مارتین پرفروش‌ترین مدل‌های لاکچری را در بازار دارد. این برند مورد تایید قهرمان فیلم‌های جاسوسی یعنی «جیمز باند» نیز هست!

بوگاتی (Bugatti)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمپانی بوگاتی را یک ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی در سال ۱۹۰۹ در فرانسه تاسیس کرد. البته در آن زمان، ناحیه‌ای که کارخانه بوگاتی در آنجا قرار داشت تحت حاکمیت آلمان بود و بعدها به خاک فرانسه اضافه شد. به هر حال خودروهای بوگاتی را همه به‌خاطر ظاهر جذاب‌شان می‌شناسند. پس از مرگ اتوره بوگاتی در سال ۱۹۴۷، کارخانه بوگاتی نیز تعطیل شد و از تجهیزات آن برای ساخت قطعات هواپیما کمک گرفتند. اما سال‌ها بعد، یک فرد ایتالیایی دیگر، کارخانه بوگاتی را خریداری کرد و با تولید و عرضه اتومبیل‌های اسپورت لاکچری، مجددا اسم بوگاتی را بر سر زبان‌ها انداخت. در حال حاضر بوگاتی به عنوان یکی از تولید کنندگان گران ترین ماشین های جهان شناخته می‌شود.

لامبورگینی (Lamborghini)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

وقت در مورد خودروهای سوپر اسپورت صحبت می‌کنیم، یکی از اولین نام‌هایی که به ذهن می‌آید لامبورگینی است. یک برند ایتالیایی خوش‌نام که به‌وسیله فروشیو لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد. لامبورگینی از همان ابتدا قصد داشت خودروهایی تولید کند که در بازار اتومبیل‌های اسپورت بی‌رقیب باشند. این کمپانی خیلی زود به هدفش رسید و هنوز هم به عنوان یکی از خودروسازهای درجه یک در اروپا شناخته می‌شود. خودروهای تولید شده توسط این کمپانی دارای هویت خاص خودشان هستند و از طراحی اختصاصی و اورجینال بهره می‌برند. در ادامه که فهرست گران قیمت ترین ماشین جهان را مرور می‌کنیم، یکی از مدل‌های بی‌نظیر لامبورگینی را نیز معرفی خواهیم کرد.

فراری (Ferrari)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

ایتالیایی‌ها فقط در زمینه مد و طراحی لباس حرف اول را نمی‌زنند، بلکه وقتی صحبت از طراحی‌های شگفت‌انگیز در صنعت خودرو باشد نیز مردمان سرزمین چکمه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. فراری برند دیگری از ایتالیاست که به ساخت خودروهای لوکس مشهور است. وقتی نام ماشین های لوکس فراری را می‌شنویم، بی‌درنگ به یاد ظاهر زیبا و سرعت بسیار بالای آنها می‌افتیم. کمپانی فراری در سال ۱۹۲۹ به‌وسیله فردی به اسم انزو فراری تاسیس شد و تا به امروز در زمینه تولید لاکچری ترین ماشین های دنیا فعالیت کرده است. این شرکت در ساخت اتومبیل‌های فرمول یک نیز سابقه‌ زیادی دارد.

مک لارن (McLaren)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

مک لارن یک کمپانی انگلیسی است، اما برخلاف اکثر خودروسازان این کشور که بیشتر روی ظاهر و طراحی اتومبیل‌هایشان تمرکز دارند، هدف اصلی مک لارن تولید پرسرعت‌ترین خودروها است. در واقع خودروهای مک لارن به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که توان رقابت با سریع‌ترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای را داشته باشند. کمپانی مک لارن در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد، اما از سال ۲۰۱۱ یک خط تولید ویژه برای خودروهای سوپر اسپرت و لاکچری به راه انداخت و مدل‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرد.

مرسدس بنز (Mercedes-Benz)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمپانی آلمانی مرسدس بنز دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد. محصولات این شرکت همیشه دارای بالاترین حد از کیفیت و استاندارد هستند. کمپانی مرسدس بنز طیف گسترده‌ای از خودروها را تولید می‌کند. اما مدل‌های لاکچری و گران‌قیمت این کمپانی هم محبوبیت خاص و ویژه‌ای دارند. مهندسان و طراحان مرسدس همیشه به جذابیت ظاهری خودروهای خود اهمیت زیاده داده‌اند که نتیجه کار آنها در محصولات این شرکت به خوبی مشخص است.

پورشه (Porsche)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

ورشه هم یک شرکت آلمانی است که در تولید گران ترین ماشین های جهان قدمت طولانی دارد. فردیناند پورشه این شرکت را در سال ۱۹۳۱ تاسیس کرد. شاید در آن زمان، خود او هم فکرش را نمی‌کرد که شرکتش به چنین جایگاهی دست پیدا کند. در حال حاضر کمپانی پورشه انواع مختلفی از کلاس‌های خودرویی را تولید می‌کند. البته در فهرست ما نماینده‌ای از بین اتومبیل‌های پورشه وجود ندارد، اما به هر حال این شرکت هم تولید کننده لاکچری ترین ماشین های دنیا محسوب می‌شود.


ب ام و (BMW)

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمپانی آلمانی بعدی که باید از آن نام ببریم BMW است. خودروهای ب ام و همواره به عنوان مدل‌های لوکس شناخته می‌شوند و دارای پیشرفته‌ترین امکانات هستند. طراحی بدنه خودروهای BMW مثال‌زدنی است. ضمنا اتومبیل‌های این برند از نظر ایمنی نیز در دنیا بهترین هستند. شرکت BMW که در سال ۱۹۱۶ در مونیخ آلمان تاسیس شد، ابتدا در زمینه ساخت موتور هواپیما فعالیت می‌کرد.

لکسوس

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

در بین تمام شرکت‌های اروپایی که از آنها نام بردیم، باید به یک کمپانی ژاپنی به نام لکسوس نیز اشاره کنیم. این برند که زیرمجموعه شرکت بزرگ تویوتا است، باکیفیت‌ترین خودروهای لاکچری را تولید می‌کند. لکسوس توانسته مشتریان زیادی از اروپا و آمریکا را برای محصولاتش جذب کند و با تولید گران ترین ماشین های جهان، جایگاه مهمی در بین خودروسازان برای خودش دست و پا نماید.

 
۱۵ تا از گران ترین ماشین های جهان در سال ۲۰۲۱
حالا وقت آن رسیده که با خفن ترین ماشینهای دنیا در سال ۲۰۲۱ میلادی آشنا شویم. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جدیدترین محصولات کمپانی‌های بزرگ جهان هستند که در سال جاری میلادی برای کسب عنوان لوکس ترین خودرو دنیا با یکدیگر رقابت می‌کنند. در فهرست زیر ۱۵ تا از لاکچری ترین خودروهای جهان را مشاهده می‌کنید و در نهایت با گرانترین ماشین جهان آشنا خواهید شد.

 
۱۵. استون مارتین والکری (Aston Martin Valkyrie)
قیمت: ۳ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمپانی استون مارتین اولین بار در سال ۲۰۱۷ خودروی والکری را معرفی کرد، اما عرضه رسمی این خودرو به بازار به سال ۲۰۲۱ موکول شد. با اینکه حدود چهار سال از معرفی این خودروی شگفت‌انگیز می‌گذرد، اما هنوز هم آمارها و مشخصات فنی آن خیره‌کننده هستند. پیشرانه ۶.۵ لیتری و ۱۲ سیلندر این خودرو ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. قیمت والکری به عنوان گرانترین ماشین جهان به پول ایران بیش از ۸۰ میلیارد تومان است.

 

۱۴. لیکان هایپر اسپورت (LYKAN HYPERSPORT)
قیمت: ۳.۴ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

در مورد لاکچری بودن لیکان هایپر اسپورت فقط به همین نکته توجه کنید که در چراغ‌های جلوی این خودرو ۴۲۰ قطعه الماس ۱۵ عیار به کار رفته است تا جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به این اتومبیل بدهند. این اولین خودروی سوپر اسپورت عربی است که به‌وسیله یک کمپانی در لبنان ساخته شده. موتور ۳.۸ لیتری این خودرو می‌تواند ۷۸۰ اسب بخار نیرو تولید کند.

 
۱۳. مک لارن پی ۱ ال‌ام (MCLAREN P۱ LM)
قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

این خودرو را باید نسخه‌ای بهینه شده از خودروی P۱ GTR مک‌ لارن بنامیم. در طراحی این مدل اصلاحات جزیی را شاهد هستیم و با بهینه‌سازی موتور، قدرت آن به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده است. مک لارن پی ۱ ال‌ام حالت آیرودینامیکی فوق‌العاده‌ای دارد. تنها ۵ عدد از این خودرو ساخته شده که همه آنها نیز قبلا به فروش رسیده‌اند.

 
۱۲. بوگاتی شیرون پیور اسپرت (Bugatti Chiron Pur Sport)
قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

گاهی فقط نگاه کردن به عکس ماشین های لوکس نیز لذت‌بخش است. بوگاتی شیرون پیور اسپرت شاید گران ترین خودرو دنیا نباشد، اما بدون شک یکی از جذاب‌ترین خودروهای لوکس در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. البته همان‌طور که می‌دانید بوگاتی شیرون اتومبیل جدیدی نیست، اما نسخه Pur Sport به پیشرانه قوی‌تری مجهز شده و تا ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. 

 
۱۱. لامبورگینی وننو رودستر (LAMBORGHINI VENENO ROADSTER)
قیمت: ۴.۵ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

خودروی وننو رودستر به مناسبت ۵۰ سالگی کمپانی لامبورگینی تولید شده است. این خودرو با پیشرانه ۶.۵ لیتری‌اش دارای ۷۴۰ اسب بخار قدرت است و می‌تواند طی ۳ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. جالب است بدانید که کلمه Veneno در زبان اسپانیایی به معنی «سم» است که اسم مناسبی برای این اتومبیل به نظر می‌رسد، چون طراحی آن واقعا نفس‌گیر و کشنده است!

 
۱۰. کونیگزگ سی‌سی‌ایکس‌آر ترویتا (KOENIGSEGG CCXR TREVITA)
قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

در رتبه دهم فهرست گرانترین ماشین جهان کونیگزگ سی‌سی‌ایکس‌آر ترویتا قرار دارد که بدنه آن از الماس پوشیده شده است. موتور ۴.۸ لیتری این خودرو با کمک فناوری سوپرشارژ می‌تواند تا ۱۰۰۴ اسب بخار قدرت تولید کند. در ابتدا قرار بود که سه دستگاه از این خودرو برای مشتریان خاص ساخته شود، اما در نهایت فقط دو دستگاه تولید شد. ظاهرا طراحی بدنه و سایر قسمت‌ها به قدری و دشوار و وقت‌گیر بوده که سازندگان نتوانستند بیشتر از دو بار این طراحی را پیاده‌سازی کنند!

 
۹. بوگاتی بولید (Bugatti Bolide)
قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

بوگاتی نمایندگان زیادی در فهرست لوکس ترین خودرو دنیا دارد. مدل بولید هم از نظر فنی و هم ظاهری با شیرون متفاوت است. قدرت این خودرو به ۱۸۲۵ اسب بخار می‌رسد و به همین دلیل مخصوص پیست‌های مسابقه است. گفته می‌شود که از این خودرو فقط ۵ تا ۱۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

 
۸. پاگانی هوایرا ایمولا (PAGANI HUAYRA IMOLA)
قیمت: ۵.۴ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

نام این خودرو از یک پیست مسابقه معروف ایتالیایی گرفته شده است. پاگانی هوایرا ایمولا ۸۲۷ اسب بخار قدرت دارد و در طراحی آن به نکات خاصی توجه شده است. هواکش سقفی بزرگی که در قسمت بالای خودرو دیده می‌شود، هویت منحصربه‌فردی به آن می‌دهد. بال عقبی نیز بزرگتر از حد معمول است و همین موضوع باعث شده که پاگانی هوایرا ایمولا ظاهر تهاجمی‌تری داشته باشد.

 
۷. بوگاتی دیوو (BUGATTI DIVO)
قیمت: ۶ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمپانی بوگاتی اعلام کرده که DIVO چابک‌ترین اتومبیلش تا به امروز است. بوگاتی دیوو ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن حدود ۲.۴ ثانیه است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین دیوو و شیرون داشته باشیم، به‌طور خلاصه می‌توان گفت که شیرون روی سرعت بیشتر تمرکز دارد، اما دیوو در زمینه شتاب و چابکی بهتر عمل می‌کند. این محصول بوگاتی به قدری جذاب و زیباست که می‌توان به آن لقب لوکس ترین خودرو دنیا را دارد.

 
۶. مرسدس مایباخ اکسلرو (MERCEDES-MAYBACH EXELERO)
قیمت: ۸ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

کمتر کسی وجود دارد که با دیدن طراحی عجیب خودروی مایباخ اکسلرو مات و مبهوت نشود. قیمت این خودرو ۸ میلیون دلار است و فقط یک نسخه از آن عرضه می‌شود. ظاهر کشیده و باابهت اکسلرو، آدم را به یاد لیموزین‌های سلطنتی می‌اندازد. البته ظاهر بزرگ این خودرو باعث نشده که شتاب پایینی داشته باشد؛ اکسلرو طی ۴.۴ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جالب است بدانید که این خودرو در یکی از موزیک ویدیوهای جی-زی، خواننده مشهور نیز حضور داشت.

 
۵. بوگاتی چنتودیچی (BUGATTI CENTODIECI)
قیمت: ۹ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

انصافا چنتودیچی یکی از زیباترین خودروهای بوگاتی تا به امروز است. البته این خودرو با موتور ۱۶۰۰ اسب بخار، پرشتاب‌ترین اتومبیل بوگانی نیز هست و می‌تواند طی ۲.۴ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. چنتودیچی خودرویی است که بوگاتی آن را به مناسبت ۱۱۰ سالگی خود رونمایی کرد؛ در زبان ایتالیایی کلمه Centodieci به معنی ۱۱۰ است.

 
۴. رولز رویس سوپتیل (SWEPTAIL BY ROLLS ROYCE)
قیمت: ۱۳ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

وقتی قرار باشد درباره گرانترین ماشین جهان مقاله بنویسیم، غیرممکن است به مدل‌های مختلف کمپانی رولز رویس اشاره‌ای نداشته باشیم. خودروی سوپتیل یکی از لاکچری‌ترین مدل‌های رولز رویس است که بر اساس سلیقه یک مشتری خاص طراحی شده و به همین دلیل ظاهر کاملا منحصربه‌فردی دارد. این اتومبیل دو نفره، یک سانروف پانوراما دارد و طراحی آن به شکلی است که کالسکه‌های سلطنتی را به ذهن می‌آورد. گفته می‌شود که مالک این خودرو یک کلکسیون‌دار قایق‌های تفریحی است که ظاهر سوپتیل نیز بی‌شباهت به این قایق‌ها نیست.

 
۳. پاگانی زوندا اچ‌پی بارچتا (PAGANI ZONDA HP BARCHETTA)
قیمت: ۱۷.۵ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

خودروی بارچتا یکی از مدل‌های خیره‌کننده برند پاگانی است. در ساخت این اتومبیل از مواد بسیار سبکی استفاده شده که باعث می‌شود سرعت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. حداکثر سرعت بارچتا به ۳۳۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا صد آن ۳.۴ ثانیه است. قیمت این خودرو به ۱۷.۵ میلیون دلار می‌رسد و از این نظر یکی از گران‌ترین خودروهای دنیا است. فقط سه نسخه از آن تولید شده که هر سه تا از قبل رزرو شده‌اند. یکی از همین سه نسخه نیز به صاحب برند پاگانی یعنی هوراچیو پاگانی تعلق دارد.

 
۲. بوگاتی لا ویچر نویر (BUGATTI LA VOITURE NOIRE)
قیمت: ۱۹ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

باز هم بوگاتی و باز هم یک خودروی سوپر لاکچری دیگر! این خودرو که مدت زیادی هم از معرفی آن نمی‌گذرد، با الیاف کربن ساخته شده و رنگ مشکی آن جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. موتور ۸ لیتری لا ویچر نویر تا ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و سرعت آن به ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حالت آیرودینامیکی این ماشین واقعا بی‌نظیر است طراحی آن حتی از مدل‌های قبلی بوگاتی نیز یک سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد.

 
۱. گران ترین خودرو دنیا؛ رولز رویس بوت تیل (Boat Tail)
قیمت: ۲۸ میلیون دلار

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های دنیا +عکس

الاخره می‌رسیم به گران ترین ماشین جهان که باز هم از برند رولز رویس است. بوت تیل یک خودروی بدون سقف جدید از این برند است که ساخت آن از حدود چهار سال پیش آغاز شده و فقط سه دستگاه از آن ساخته خواهد شد. قرار است هر سه دستگاه نیز کاملا بر اساس نظر مشتریان، شخصی‌سازی شوند. این خودرو مخصوص تفریح و پیک نیک است و در صندوق عقبش علاوه بر یخچال، میز و صندلی و یک آفتابگیر هم دارد. قیمت گرانترین ماشین دنیا به تومان حدود ۷۷۰ میلیارد است!

کلام آخر
در این مقاله با لاکچری ترین ماشین های دنیا آشنا شدیم و همچنین بزرگترین کمپانی‌های سازنده این ماشین‌ها را شناختیم. همان طور که خواندید، قیمت این خودروها بسیار بالا است و کمتر کسی توان خریدن آنها را دارد. اما گران ترین ماشین های جهان هم مشتریان خاص خودشان را پیدا می‌کنند. افرادی که به دنبال یک خودروی لوکس و تجملاتی هستند و آن را به چشم یک شیء هنری نگاه می‌کنند. نظر شما درباره اتومبیل‌هایی که معرفی کردیم چیست؟ به نظر شما گرانترین ماشین ایران چه نام دارد؟

منبع: پرشین خودرو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حیدر صالح IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    5 1
    با وجود صنعت خودرو سازی داخلی (البته خصوصی گاراژی و پلاک ناشونده) خرید همچین ماشینها با این قیمیت های نجومی خریت محضه! در همین کرج اوستاکاران با سلیقه در گاراژ های هستند خوشگلترین ها را ساختند اما با اولین تردد اعمال قانون شده و ماشین رو اسقاط کردند
    • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      11 0
      تو محل ما (اگه اسم بگم همه م یشناسند) یک اقای 70 ساله بود که یک ماشین بسیار زیبا و اسپرت داشت .به طوریکه کمتر کسی تو محل از کنار پارکینگش رد شده بود و خیره این ماشین نشده بود. یه روز که باهاش صحبت کردم کفت به هیچ قیمتی حاضر به فروشش نیستم. این ماشین 2 تا بود که خودم با کمک دوستانم (مهندس بود) ساختیم و طرحشو دادیم.اما هیچ وقت تصویب نشد!!! می خوام بگم ماهم افرادی را داشتیم و داریم که اگر بهشون امکانات بدید می تونند کاهای بزرگ کنند. اما ....
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    27 2
    پراید کجاست؟ قیمت: خون باباشون قدرت: ۱۰۰ خر مرده کیفیت: جون عمشون
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      4 4
      نام لیبرال ها می درخشد!
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      5 0
      مسئله لیبرالیسم یا انقلابی بودن نیست!خودروسازی هركشوری نماد واقعی صنعت اون كشور هست. مگه آلمان و ژاپن هم لیبرال نیستن؟؟ تازه اونا مسئولین انقلابی! هم ندارن.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    9 0
    پراید گرانترین ماشین دنیا است. شوخی نمیکنم. ماشینی که نهایت چند میلیون (کم) ارزش دارد به بهای صد و خورده ای میلیون میفروشند. یک جور تو پاچه کردن مدرن و قانونی.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 0
    اینا چیه میزاری تواین اوضاع وبا این قیمت دلارلگن ترین ماشینهای خارجی هم بیاد توایران لاکچری حساب میشه
  • ارش IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 0
    بهترین خودرو در ایران پراید
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    10 7
    واقعاً چه کسی بهتر از شما آب به آسیاب سرمابه داری خون آشام می تواند بریزد! برادر مطلب ندارید چرا عمله ظلمه شده و مصرف شیطانی را تبلیغ می کنید! لاکچری یعنی چه ؟ جز اسراف و تبذیر است و اسراف و تبذیر هم برادری با شیطان و دشمن الله تبارک و تعالی است! چرا باید ما آلت دست یک مشت هوسران سبری ناپذیر شده و در باره محصولات « لاکچری» بنویسیم تا فردا روزی باز اکبر طبری ها و بابک زنجانی های لاکچری باز، سروکله اشان پیدا شود! خداوند ما را خطای فاحش بازدارد.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    آرش کوش پس.
  • nd IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 0
    پراید گرون ترین و لوکس ترین ماشین دنیاست به مولا
  • مصطفی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    6 0
    ما که تانک و زرهی و پهباد و موشک مهندسی معکوس میکنیم خداییش ۴۳ سال نتونستیم یه زه بغل پراید بسازیم؟ مردم باید کدوم حرفو باور‌ کنند؟
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 3
    قربون خدا برم. خریداران و صاحبان تمام این خودروهای مسرفانه در آخر، با تلنگر جناب عزرائیل، ریق رحمت را سر کشیده و به مقصد وادی خاموشان، رهسپار خواهند گشت.
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      4 0
      حتما تو اب حیات می نوشی و ابد الدهر زنده و جاویدی. پاسخ هایی از روی عقده و حقارت و دیگر هیچ. اختراعات هم لطف خداست و بس. حالا اگر لیاقت مردمونو در حد پراید بی کیفیت پایین اوردیم پس هذیان نگیم.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 3
      جناب هذیان نگیم.... . اینطور که پیداست، دزدی از بیت المال و خوردن مال مردم در وجودت سخت ریشه دوانده. صحبت بر سر اختراعات نیست، صحبت بر سر نابرابری است. قوه انتزاع شما علیل و ضعیف است.
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      می بخشید، با عرض معذرت :-(
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 1
    چرا اسم ایران خودرو با خودروی دنا اتوماتیک پلاس توی اینها نبود ؟
  • یاسر IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    17 1
    چرا اسم پراید و سایپا نبود :-$ همیشه حق ایرانی هارو میخورن خخخخخخخخ
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خوبه‌ارزونه‌اقا5تابرام‌بفرستین‌اقامراغب‌باشیدلک‌نیفته‌خوب
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    من نگاه,
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    این آخریه بیاد تهران خودم با پراید برم تو ستون بین دو درش
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 13
    پراید چندومه پس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس