کد خبر 1253154
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
اتهام‌زنی بلینکن به ایران

وزیر خارجه آمریکا در ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران به کشتی اسرائیلی در دریای عمان حمله کرده است.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن امروز یکشنبه مدعی شد بر اساس بررسی اطلاعات موجود مطمئن است ایران با استفاده از پهپادهای انفجاری این حمله را اجرا کرده است.

وی افزود: ما با شرکای خود برای بررسی اقدامات بعدی همکاری می کنیم و با دولت های منطقه و خارج از منطقه در خصوص پاسخ مقتضی مشورت می کنیم.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شده بود که ایران عامل هدف قرار دادن کشتی اسرائیلی است.

پس از وی دومنیک راب وزیر امور خارجه انگلیس هم‌نوا با صهیونیست‌ها ادعای آنها علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد تهران در پشت پرده حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان قرار دارد.

راب مدعی شد ارزیابی ها نشان می دهد ایران به احتمال زیاد به نفتکش مرسر استریت در آب های بین المللی در سواحل عمان حمله کرده است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در کنفرانس خبری امروز درباره اتهام زنی رژیم صهیونیستی به ایران مبنی بر حمله به کشتی متعلق به رژیم اشغالگر قدس گفت: موجودیت رژیم اشغالگر قدس باید دست از این اتهام زدن‌های واهی بردارد. این بار اولی نیست که رژیم اشغالگر قدس این چنین اتهاماتی را متوجه کشور ما می کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    10 4
    بلینکن شکر خورد.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    7 3
    بلینکن شیکر قهوه ای خورد با جد و آبائش!!!
  • حسن IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    4 4
    اگرآمریکا ورژیم کودک کش اسراییل جرات دارندبه ایران حمله کندببیندچه گورستانی ا ز آنهادرمنطقه درست میکنیم.منتظریم.پاسخ سریع وغافلگیرکننده خواخدبود.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 9
    یهود پول و قدرت داره و حرف خودش رو هر جور دلش بخواد به کرسی می‌شوند .در دنیا پول و قدرت حرف از سخن حق زدن شوخی خنده داری است.باید یا پیرو قدرت مندان باشی یا نابود بشی مثل کشور خودمون با اوضاع اقتصادی کنونیش.
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      3 1
      با این استدلال اگه کسی قدرت داشت اومد خونت سر ناموست دودستی تقدیم میکنی چون راه دیگه ای نداری، نه؟؟!! خودتم وای میستی اونور با اعصاب راحت نوشابتو میخوری!!
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 2
    جالبته موقع تحلیف این اتفاق افتاد و اینکه وقتی واجا عوامل موساد رو دستگیر کرد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 3
    خود زنی اسرائیلی ها برای کشاندن پای انگلیس و آمریکا . خاصه با هدف قرار دادن کاپیتان انگلیسی. ... فعلا مایوس از نتیجه گیری در مذاکرات برجام و دست توانمند محور مقاومت که فشار را همچنان علیرغم اتفاقاتی که استکبار در یمن لبنان عراق و سوریه . ببار آوردند . بلکه نتیجه و ورق را بنفع خود برگردانند . اما پایمردی و تهاجمات شجاعانه و برخوردهای قاطع در یمن و عراق توسط نیروهای اسلام . . حفظ نموده. . دشمن غدار را به چنین حرکات . بمنظور اتهام زنی وا داشته . بلکه سود و نتیجه مورد دلخواه را ببرد. . ایران در برابر گستاخی و اصرار بر مداخلات منطقه ای و همچنین موضوع برجام . اسرائیل . نباید فرصت ادامه دادن به این دشمنان که عوارض آن بر همه امروزه واضح و قابل لمس هست . حق دارد و همچنین از سوی مردم انتظار است که مقابل این اعمال دشمنان منجمله اسرائیل و همپالگی های منطقه ای آن که بیشرمانه . اصرار بر فشار بمردم ایران را پی میگیرند . از هر گونه اقدام که در دطترس هست و صلاح میدانند . استفاده برند . و اجازه ادامه دادن را ندهند و بنوعی پاسخ این گستاخی ها را. . برای آنان با هزینه دردناک و متناسب بدهند ...
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    5 3
    غلط کرده بدون مدرک تهمت زده
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    4 4
    بهرحال، آمریکا اولین کشوری بود که در منطقه برای عملیات نظامی از پهپاد استفاده کرده و به زعم خودش به اینگونه اقدامات مشروعیت داده. پس برای چه گله دارد؟ چه این عملیات را ایران انجام داده باشد و یا خودش و یا دیگران.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    8 4
    دفعه بعد که خود زنی کردند،از حضور صهیونیستهای نجس در منطقه باید جلوگیری و شناورهایشان غرق شوند مسلمانان منطقه هیچ منافعی برای استعمار و استکبار و صهیونیهای گوساله پرست ،متصور نیستند.
  • کارمند سانده IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 1
    برجام را نمی شود با این تهدیدات به سرانجام رساند بلکه به درد رژیم سگی صهیونیستی هم نمی خورد و تو خود بخوان ...
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 1
    اصلا کرده باشیم مگه اونا تو سوریه مواضع ایران رو نمیزنن ؟
  • علـی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 1
    اونقدر اتهام بزنن تا جونشون بالا بیاد. دیگه چی میخوان بخورن که تا حالا نخورده باشن؟!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 1
    چنانچه ایران اینکار را کرده . حساب همه چیز . منجمله سر و صدای اینان و اقدامات احتمالی را از جمله همین سخن بلینکن راجع به کشورهای منطقه هم کرده .. میخواهند وارد زدن شناورها بشوند . کدامیک ضرر بیشتر خواهند دید . حتی در دور دست باشند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس