دو نفر در کشتی اسرائیلی در دریای عمان کشته شدند

خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه ای را از مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد و از کشته شدن دو تبعه این کشتی خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه ای را از مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد. این بیانیه از سوی شرکت «زودیاک ماریتایم» مالک کشتی آسیب دیده اسرائیلی منتشر شده است.

شرکت مذکور متعلق به «ایال عوفر» میلیاردر صهیونیست و مستقر در لندن است و در بیانیه این شرکت گفته شده که حداقل ۲ نفر از خدمه این کشتی تجاری با نام «مِرسِر استریت»، در پی حمله شب گذشته کشته شدند.

گفته شده دو خدمه کشته‌ شده در کشتی تجاری اسرائیلی اتباع انگلیس و رومانی بوده اند. با این حال در این بیانیه اشاره بیشتری به جزئیات و وضعیت دیگر کارکنان و خدمه آن نشده است.

شب گذشته یک کشتی در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت. این خبر به نقل از گروه «عملیات‌های تجاری دریایی» به عنوان یک گروه نظامی متعلق به انگلیس اعلام شد و این گروه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در ارتباط با حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل عمان، گفت که بررسی‌ها درباره این حادثه آغاز شده است.

چند ساعت پس از این حادثه، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان یک کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی بوده است.

هنوز مقامات صهیونیستی به این حادثه واکنشی نداشته‌اند، اما وزارت دفاع انگلیس گفته است که تحقیقات در این ارتباط ادامه دارد.

در گزارش‌ها همچنین آمده است که «ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا» به درخواست‌ها برای پاسخگویی در ارتباط با این حمله پاسخی نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    6 4
    بزنید بزنید دهنشون رو سرویس کنید بزنید لت و پارشون کنید اسرائیل مثل یه سگ هاره هرچی بیشتر ضعف نشون بدیم بیشتر پارس میکنه. همینکه یکی بزنیم تو سرش میشینه یه گوشه ناله میکنه. بزنید دهنشون رو سرویس کنید. از چی میترسید لامصبا اسرائیل اندازه استان البرز هم نیست. در جنگ جهانی به یهودی ها نماد موش داده بودن بسکه این جماعت ترسو هستن. بزنید دهنشون رو سرویس کنید.
    • خالد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 11
      اوشگول خان میدونی اسراییل۲۰۰نابمب اتم قوی داره؟
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      جناب 16:26 ــــ تعداد مهم نیست! جرأت به کاربردنش مهم است که ارباب ترسویت آن را ندارد! چون می داند درافتادن با ایران به هر شکلش یعنی تمام شدن اسرائیل!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 1
    کارکنان کشتی ها همیشه افراد بی گناه و غیر بومی اکثرا هندی و بنگلادشی هستن که دنبال یه لقمه نون برای زن و بچه هاشون ماه ها در دریا سختی میکشن. باید طوری به کشتی حمله کنیم که خود کشتی آسیب بسیار سنگین ببینه ولی کارکنانش آسیب نبینن. باید طوری بزنیمش که غرق بشه ولی کارکنانش فرصت تخلیه داشته باشن.
  • ندانم IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 5
    حتما از این کشتی قراضه های اوراقیه که خود اسراییل یه سیخ بهش زده که هم از بیمه پول یه کشتی نو و تازه را بگیره و هم یه آش برای ایران بپزه .
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 7
    ما باید جنگ رو به داخل اسرائیل بکشونیم اینطوری فایده نداره. باید در خود اسرائیل نفوذ کنیم. سیستم اطلاعات ایران از وقتی این دولت بنفش سرکار اومده مملکت رو تبدیل به آبکش سوراخ سوراخ کرده به طوری که جاسوس خارجی با افتخار میگه من حتی میدونم آدامس مورد علاقه رئیس جمهور چه طعمیه. آقای اژه ای و رئیسی باید اطلاعات ایران رو در حد موساد پرورش بدن. ننگ ما ننگ ما دولت الدنگ ما.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 3
    لازم نیست که حتما بمب اتم داشته باشیم! الان آمریکا و روسیه دو بمب moab و foab رو دارن که قدرتش دست کمی از بمب اتم های کوچک نداره. ماهم باید از اینا درست کنیم و به حیفا و تلاویو کادو بدیم.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 3
    تنگه هرمز بخشی از خاک ایران هست و می تواند هر کسی را بخواهد راه ندهد.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 3
    به درک
  • ایرانی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 3
    هر کی زده دمش گرم کوتاه بیاید بیچاره ایم
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 2
    محموله کشتی های اسرائیلی عادی نیستند . حتما تجهیزات اطلاعاتی و امنیتی و یا سلاح با خود حمل میکنند . از همه بدتر بعد از پیمان صلح با امارات و بحرین . راه پا برای خود مهیا ساختند ِ. و خود را دام اسراییل انداختند نباید به این رژیم خبیث اجازه داد تا در جنوب ایران پایگاه داشته باشد .
  • بابک IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    پس نتیجه میگیریم وقتی انگلیس ها اومدن ایران ستار خان نباید اعلان جنگ میکرد چون انگلیس ها اونموقع قوی ترین قدرت نظامی جهان بودند!!!!آخه این چه منطقیه چون بمب اتم داره هرغلطی دلش بخواد بکنه؟ دانشمندای ما رو ترور کنه؟ در تاسیسات هسته ای خرابکاری کنه؟ ایرانی هم ایرانی های قدیم! یکم جربزه داشتن نه مثل شما که هنوز جنگ نشده شلوار خودتون رو دارین خیس میکنین!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس