روحانی

رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه لیستی از اقدامات وجود دارد که دوست داشتیم در این دولت انجام بشود امّا نشد، گفت: یکی از کارهایی که می‌خواستم انجام بشود و نشد، ورود قطار سریع‌السیر به کشور بود.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۷ مرداد) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت راه و شهرسازی که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با تبریک عید غدیر، گفت: روز غدیر را به هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه تشبیه می کنم.

وی افزود: پیامبر اسلام مردم را به راه مستقیم هدایت می‌کرد و وحی در غار حرا در مکه نازل شد اما دولت اسلام در مدینه شروع شد و هجرت پیامبر به معنای آغاز حکومت اسلامی است. هجرت پیامبر آغاز تاریخ ماست و مبنای تاریخ اسلامی هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه است.

رییس جمهور با بیان اینکه تقویم هجری شمسی و قمری بر مبنای هجرت پیامبر است و این هر دو بر مبنای اسلامی است، اظهار کرد: برخی فکر می کنند قمری تاریخ اسلامی و شمسی تادیخ غیر اسلامی است در حالیکه مبنای هر دو تاریخ هجرت پیامبر و اسلامی است. با هجرت پیامبر، حکومت اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: رسالت پیغمبر در مکه انجام شد و امامتش در مدینه بروز و ظهور پیدا کرد.

روحانی غدیر را حرکت دوم هجرت عنوان کرد و گفت: در غدیر بار دیگر بحث حکومت مطرح است. هجرت ییامبر آغاز حکومت اسلامی و غدیر آغاز تداوم حکومت اسلامی است.

وی افزود: پیامبر وقتی در غدیر دست حضرت علی را گرفت و گفت هر که من مولای اویم علی مولای اوست، ایشان نه تنها علی بلکه صفات را برای حاکمان اسلامی مشخص کرده و در غدیر به مردم گفت چه فرد و افرادی می‌توانند حاکم دنیای اسلام باشند و با چه رفتاری می تواند حکومت دنیای اسلام را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه هر کسی بتواند زیست و رفتار حضرت علی را پیاده کند می تواند حکومت دنیای اسلام را بر عهده بگیرد، ادامه داد: پیامبر رر آن روز معیار حکومت در دنیای اسلام را معین و معیار های حاکمیت را تا روز قیامت برای ما معرفی کرد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: امروز افتخار همه ما این است که حکومت اسلامی ما در مسیر راه امیرالمومنین باشد که البته همه ما می‌دانیم که حکومت چهل و چند ساله جمهوری اسلامی ایران با حکومت مولایمان امیرالمومنین فاصله دارد اما اگر تلاش بر ادامه دادن همان مسیر  و مطلوب هم همان باشد، این تلاش؛ ایثار و فداکاری ما باید ادامه یابد و حکومت ما هر روز رنگ حکومت امیرالمومنین بگیرد.

وی با اشاره به روزهای پایانی دولت و آخرین پنجشنبه افتتاح در دولت دوازدهم گفت: بسیار خوشحالم و فکر نمی‌کردم خدا توفیق دهد هر هفته افتتاح داشته باشیم و خدا عمر دهد که حضور داشته باشیم و افتتاح‌ها را اعلام کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

روحانی ادامه داد: می‌دانم مردم در این سه سال و نیم با مشکلات زیادی در جنگ اقتصادی روبرو بوده‌اند و کرونا هم آن را سخت تر کرد و حوادث طبیعی مثل خشکسالی هم آمد و سخت تر کرد. امّا مردم وقتی می‌بینند در یک روز به دست جوانان‌شان ده‌ها کیلومتر پروژه افتتاح می‌شود خوشحال می‌شوند.

روحانی خاطرنشان کرد: تنها یک پروژه امروز ۲۷۰ کیلومتر بود و ۲۷۰ کیلومتر راه آهن از یزد به اقلید بهره برداری شد و قطار مسافربری و باری حرکت خود را آغاز و راه را چند ساعت نزدیک کرد. مسیر کوتاهتر شد که هم برای تولیدگران، معادن بزرگ و مسافران رفاه به وجود آورد و هم توانستیم در دو نقطه ریل را دو خط کنیم.

 روحانی با بیان اینکه در دو خطه شدن ریل هزینه ها کمتر و ارزانتر است، ادامه داد: رقم هایی که امروز برای دو خطه شدن اعلام می‌شود بیشتر است که این را از وزیر راه و شهرسازی جویا می شوم.

رییس جمهور گفت: دو خطه شدن ریل برای سرعت و امنیت و آسان تر شدن دسترسی های مردم مهم است. روحانی با اشاره به بهره برداری دو خطه ریلی در اصفهان و زنجان گفت: همه اینها برای ما حائز اهمیت است. دو طرح بزرگ دیگری که ریل‌گذاری آن به اتمام رسیده اما ۱۰ روز تا کامل شدن کار دارد را افتتاح نکردم که یکی پروژه بستان آباد به تبریز بود که تا ایستگاه خاوران پایان یافت ک به دلیل برخی مسائل فنی ۱۰ روز برای حرکت قطار زمان نیاز است.

وی ادامه داد: با این که امروز پیشنهاد افتتاح داشتیم کلمه افتتاح را در این دو پروژه به کار نبردم و گفتم افتتاح نشود چون خواستم دو هفته هم کار انجام و در دولت بعدی افتتاح شود. پروژه دیگر خاش زاهدان است که همه کارهای آن انجام و تکمیل شده است و این دو پروژه در هفته های آتی به بهره‌برداری می رساند
رییس جمهوری تصریح کرد:  پروژه هایی برای آخر سال می ماند و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۴ هزار کیلومتر راه آهن یکی از افتخارات ماست که راه آهن را در دولت تدبیر و امید از ۱۰ هزار کیلومتر به ۱۴ هزار کیلومتر  رساندیم.

روحانی افزود: وقتی می بینیم تمام ریل از اول تاریخ ریل کشور تا سال ۹۲ چه میزان بوده و از ۹۲ تا امروز چقدر افزایش یافته است، باعث افتخار همه مهندسان و طراحان ما است. همینطور جاده شمال که برای ما بسیار مهم بود. روزهای نخست ریاست جمهوری خواستم نقشه شمال را بیاورند و ساعتها راجع به متوقف شدن این پروژه با مسئول وقت پروژه بحث کردیم.

وی اظهار داشت: دلیل توقف این پروژه این بود که زمان آغاز آن در دولت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مشکلی ایجاد شده بود که در آن زمان در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بودم و بررسی آن به من واگذار شده بود و برای همین همیشه ذهنم به دنبال اجرای این طرح بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه لیستی از اقدامات وجود دارد که دوست داشتیم در این دولت انجام بشود امّا نشد، گفت: یکی از کارهایی که می‌خواستم انجام بشود و نشد، ورود قطار سریع‌السیر به کشور بود. دوست داشتم در دولت یادزهم پروژه قاطر سریع‌السیر تهران به اصفهان افتتاح شود. اگر انجام می‌شد وارد یک فاز جدید می‌شدیم چرا که ریل را با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت تجربه می‌کردیم.

روحانی افزود: اگر تحریم نبود راه‌آهن سریع السیر تهران اصفهان انجام می‌شد و حتی تهران به مشهد هم به پایان رسیده بود.

وی در ادامه گفت: اگر برجام ادامه پیدا می‌کرد ۲۰۰ هواپیمای نو وارد کشور می‌شد، امّا فقط ۱۶ هواپیما وارد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 0
    منظورش اینه که تیم جهانگیری نتونست پول بزرگی که در رار داد قطار بود بدست بیاریم!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      31 0
      عاقا یه نفر اینو یجوری از خواب یا خوابزدگی بیدارش کنه بهش یجوری حالی کنه که تموم شد در فکر کارتن خالی و اسباب کشی باش، دیگه بسه هرچی گفتنی بود رو گفتی، بقیه رو بذار خونه اونجام بایستی هر روز داد سخن بدی
    • وطن پرست IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 0
      از کاری هایی که توانستید انجام بدید بگو. راستی اون سه هواپیمای برجامی هم که وارد شد زمینگیره. خوب شد ۲۰۰ وارد نکردی و الا الان مشکل اشیانه سازی برای اون ۲۰۰ رو باید حل می کردیم
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      19 0
      لطفا سریع السیر با کابینه ات راهی گینه بیسائو شو !
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 0
      کجا این همه عجله؟ سر پیچ مسافرای قطار معاندان نفوذی همه پرت شدن توی VOA و BBC ،اما ماشین دودی تو ایستگاه آخرشه.
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      4 0
      ... بر سر
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      7 0
      شیخ حسن پاشو! طشت رسواییت که خیلی وقته افتاده! آفتاب عمرت هم لب بومه! پاشو پاشو!
    • سوخته IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      اگر به داخل بها داده بودی مثل هسته ای قطار بهترش را می ساختیم ولی با وجود خائن های غربی داخلی به هیچ جائی نمی رسیم انشاالله بزودی شاهد بازخواستتون باشیم.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      عجب روییی داری؟! روی هرچی پررو بود رو سفید کردی
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    31 0
    از اونجایی که دولت شما تقریباً هرکاری کرد به ضرر مردم و کشور بود باید برای کارهایی که نتوانستید بکنید خدا را شکر کنیم
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    24 0
    دروغ که حناق نمیاره،اصلا"بگو اگربرجام بوددیگه نیاز نبود برم ،همینجا میموندم!!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    20 0
    با همون ده تا هواپیما وارد شده چیکار کردید که بخواهید با۲۰۰دیگه کنید!؟قطارسریع السیر هم اینقدر گران میشد که فقط خودت وخاندان وخودیهایت میتونستید سوار شید
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    21 0
    فقط برو
  • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    15 1
    از همه متخصصین و دانشمندانی که در زمینه برطرف کردن توهم و خیالات کاذب دستی بر آتش دارند تقاضا می شود با هر دارویی که امکانش هست مشکلات س را برطرف کنند تا توهم و خیالات بقیه را گزفتار نکند
  • یوسف IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    30 1
    مرده شور ....وبرجامت راببردکه تاآخرین لحظه هم دست ازاین قرارداد مفتضح ضدعزت وشرافت برنمی داری ودست آوردصفر آنرا برنظام منت میگذاری
    • عبدالله مومن IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      12 0
      اگر را با مگر. تزویج کردند . ازیشان. کودکی شد کاشکی نام
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      26 0
      اگر جناب شیخ تونستی یک وعده غذای مولا علی رو بخوری اونوقت بیا داد سخن از صفات حاکمان اسلام را بزن. ولنجک، کاخ سعدآباد و ماشین آنچنانی و... فقط یک قلم 450 هزار تومان هزینه مسواک و خمیردندان سفر یکروزه تان به کرج بوده، پیامبر عظیمالشأن اسلام، مولای متقیان علی علیه السلام 450 هزارتومان مسواک برا یکروز!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    23 0
    «اگر» جناب روحانی هشت ساله جوانه هم نزده چه رسد به رشد.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    13 0
    “بسازیم “چی؟؟؟؟؟؟ فکر نمی کنین اگه بسازیم افتخار بیشتری داره.؟!
  • امیر IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    26 0
    منم قرار بود رییس اپل بشم تحریما نذاشت!
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      منم قرار بود رئیس جمهور بشم
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    12 0
    یه زمانی هرروز تو‌مملکت افتتاح داشتیم حالا اینا دارن کارای نصفه رو برای سنجاق در خاطرات افتتاح می‌کنن و افتخارش هم‌ورود کالاس درحالیکه کشور من توان ساختن قطار سریع السیر را داره اگه امثال اینها سر کار نباشن!
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 1
      خو تو این هشت دولت کذاب کم داشتیم مگه؟!!! حالا افتتاح نشد هرروز افتضاح که داشتیم. یه حرف پس و پیش رو زیاد سخت نگیرین.
    • مهدی مختاری IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      تمام افعال با ن میشود. خدایاااااااااااااا
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    21 0
    پررویی نجومی
  • چی بگم دیگه IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 1
    من :/ قطار سریع السیر :/ برجام :/ اونی که کامنت ها رو چک میکنه :/ ناپلئون :/
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 0
      تو: / اونی که کامنت ها رو چک می کنه:/ ناپلئون :/ ...حالا برو تو کار رمز واژه سرت گرم شه
  • ن خ IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    17 0
    افتتاح # تو حتی ب وظیفه ات عمل نکردی .جناب پرزیدنت ایتالیایی پوش بهتره بگی اگه برجام ادامه پیدا میکرد مزدوری ما برای طرف غربی ثابت میشد.یا بگو کاش ادامه پیدا میکرد ما هست ونیستمونو تقدیم دشمن میکردیم.
  • !! IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    14 0
    تو همینطور ؛ حسرت برجام نافرجامت رو ، تا گور ببر !!
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 0
    به جای مغذرت خواهی هنوز زبانش دراز است
  • سید فروزان CH ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    اخی ، حتما هم میخواسته از فرانسه وارد کند ، منت میگذارد که یکسری کارها را گذاشته برای دولت آینده تا افتتاح کند ، ایشان هشت سال افتضاح کرده ،حالا هر روز طرح روی کاغذ افتتاح میکند ،‌خسته هم نمیشود از :اگر تحریم نبود ،اگر ترامپ نبود و اکر کرونا نبود ، اکر سیل نبود و اگر زمین گرد نبود ، اکر رییس علی دلواری با دولت فخمیه نمیجنگید و میرزای شیرازی تنباکو را تحریم نمیکرد و‌ البته مصدق هم مقصر بود چون خاست نفت را ملی کند
  • raya IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    21 0
    دم آخری ببند دهنتو خواهشا فقط بروووو
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 0
    بابا برو دیگه حالمون بهم خورد برو برو برو دیگه بر نگرد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    در اگر نتوان نشست .....
  • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 0
    ولی سریع السیر اقتصاد مملکت و زندگی مردم را نابود کردی همین برای هفتاد پشتت بس است
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    اصلا همون بهتر که ادامه پیدا نکرد یک چکی تو گوشت خورد
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    12 0
    خوب که‌ دورانت داره به سر مي رسد مردم به‌روز سیاه نشوندی
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 0
    خیر سرت یک مرغ و یا تخمش رو نتونستی توی مملکت سروسامان بدهی . می خواستی چه ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علی برکت الله به این همه پررویی
  • کریم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 0
    مگر به طبق نوشته مشرق " قاطر " سریع السیر وارد کنی
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    خیلی پر رو است نمی دانم مردم چطور شدن به این رای دادن از رو نمی رود باز وعده بده که صد روزه مشکلات را حل کنی اخه بابا حیا کن برو که دیگه تو و ان باند اصلاح طلب دیگه برنگردی
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    کارنامه هشت ساله دولت مملو از نمرات تک رقمی است و الان در روزهای اخر این جناب پرزیدنت روحانی دارد منتهای سعی و تلاش خود را به خرج میدهد که با دست بردن در کارنامه چند تا از ان نمرات تک رقمی را به دورقمی تبدیل کند.
  • افراسیاب IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    اینها که گفته هم اش حرف بدون کنتور بود ، حرف دل را بگو ، میخواسته نام جمهوری اسلامی را از تاریخ حذف کنه که به خاطر ایستادگی مردم و خون سردار شهید حاج قاسم نتوانسته ، هرچند به قدری زیرساخت ها را تحریم و تخریب کرد که سالها بازسازی اش کار دارد حالا واقعا معنی علی برکت الله به اصلش برخواهد گشت ... گفتم حاج قاسم ، اشکم جاری شد ، امام حسین ع فرمود اگر دین جدم جز با خون من اصلاح نمی شود پس ای شمشیرها مرا دریابید ، .... با اطرافیان گاندویی اش به قدری اسلام ناب محمدی ص و ایران را خراب کرد که جز با خون شهید حاج قاسم ، قابل احیاء نبود ، حاج قاسم ما تا ابد مدیون خون هستیم .
  • DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    نتوانستیم قطار سریع السیر وارد کشور کنیم به محض وارد کردن اینقدر سرعتش زیاد بود که ترمز نتونست بزنه باز از اونطرف مرز رفت بیرون. / اگر برجام ادامه پیدا می‌کرد ۲۰۰ هواپیمای جدید وارد کشور می‌شد اینقدر بوی نو میدادند . یه دست دومش را جا نو غالب کردند نمدونی چه بویی میداد؟
  • مصطفی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 0
    خدارا صد هزار مرتبه شکر از هفته بعد در دستگاه اجرایی کشور چهره لیبرال های سرمایه دار و غرب پرست نمیبینیم. پیروزی حق ، اسلام و ایران با یاری الله نزدیک است
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    برجام ....لعنت به اونبرجام
  • US ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 0
    میترسم برخی در آخرین لحظات عمرش ون هم هم بجای شهادتین بگن اشهد ان برجام حق. اشهد ان اف ای تی اف حق.
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    شخصی یک کاسه ماست دست گرفته بود لب دریا با قاشق دردریا می‌ریخت. یکی مانند خودش ازاو پرسید چه می کنی. گفت دوغ درست میکنم گفت مگر میشود گفت میدانی اگر بشود چه میشود در قدیم می گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست با پیشرفت علم و تکنولوژی. دیگر آرزو بر پیرمردهای پررو هم عیب نیست.یک نفر خواب دید طرف مرده در گور میگذارند. دستش بیرون مانده کاغذی دردستش هست. از دامادش که تازه عضو هئئت علمی شده بود پرسیدند این کاغذ چیست گفت برجامه گفته. حر جدید تو راهه بیاد امضا کنه.
  • محمدایوب IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    فرمانده محترم قرارگاه سرفرماندهی مرغ. ما از خیرگوشت وخودرو ومسکن وووووو گذشتیم. لقای هواپیما را عطای آن بخشیدیم.همان سلفی وزیرت ونمایندگان مجلس با هواپیما مارابس است از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطف کن مارابه مس برگردان. به چند وزیر وژنرال دستور دهید در ویدئو کنفرانس. حداقل. مرغ را به قیمت. شروع به کار دولتتان برگردانید. گویا ژنرالها قیمت مرغ را اشتباها. به جای موشک وماهواره به فضا فرستادن لطفا بکشید پایین
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    روز ۱۲ مرداد جلوی ریاست جمهوری یک تاکسی بگیر مستقیم به طرف...
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      همه بایدبخواهیم بازخواستش کنند. وجواب اینهمه بدبختی وخسارت به مردم کشور وانقلاب روبده
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 0
    تا به حال چه کاری انجام دادی !!؟ اون رو بگو!
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 0
    بذا ما هم یه اگر بگیم : اگر بنبودی ما این همه بد بخت نبودیم
  • علی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 0
    با اما و اگر میشود مملکت اداره کرد
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 1
    نتوانستیم قطار سریع السیر وارد کشور کنیم/ جواب / یک واکسن ساده را نتوانستید وارد کنید قطار پیش کش .اقای روحانی بخاطر ضعف اخوی شما که هیچ کاری نتواستید بکنید .
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 1
    شما فقط نگران وضعیت اخوی مهربان بودید . از مردم عزیز می خواهم برای رفتنن روحانی و امدن رییسی با حفظ فاصله اجتماعی یک جشن بزرگ بر گزار کنند . من که دو رکعت نماز شکر بجا می اورم.
  • SE ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    خوب بود که تلاش میکردی در داخل بسازیم تا وارد کنیم. هرچند دولت معتقد به آبگوشت بزباش را چه به این ایده ها
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 3
      خوب بود که تلاش میکردی در داخل بسازیم تا وارد کنیم. هرچند دولت معتقد به آبگوشت بزباش را چه به این ایده ها/ جواب/ عقل کل مگه اش شله قلمکار است ؟ تازه این پلتفرمی که ما استفاده کردیم خیلی قدیمی است و سرعت انطباق ان بسیار کند است اگر چه خطر ان کمتر است . مگر توضیحات دکتر روح الامینی را از تلویزیون گوش ندادی ؟ اقایان به فکر ایمنی جمعی بودند . نظرات کمیسون بهداشت مجلس در باره واکسن را بخوان.
  • سیاوش IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    وعده های دیروز رییس جمهور امروز خاطره شده. من شخصا از وعده "آنچنان رونقی ایجاد کنم که...." خیلی خوشم میاد!
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    خداحافظی کن دیگه
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 0
    با یه خداحافظی خوشحالمون کن که دیگه تحمل کردنت داره سخت میشه
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    همین هواپیما ها هم به علت کرونا مشتری زیادی ندارند
  • سید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 0
    آقای روحانی قرار بود این مدت سکوت کنید وبا اعصاب مردم بازی نکنید ای روزها شما فقط آرزوهای برباد رفته خودتان را با الفاظ اگر چنین بود واگر چنین نبود مطرح میکنید؟؟!!!
  • حجت IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 0
    ازین بوووق برجامو fatf رو بگیری چیزی حتی در حد یک جمله نداره بگه
  • DE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    اگر برجام ادامه پیدا می‌کرد ۲۰۰ هواپیمای جدید وارد کشور می‌شد و دردسر بسیار بزرگی بود زیرا اکثر هواپیماها در دنیا پرواز نمیکنند و هر ساعتی که روی زمین پارک کرده اند دهها هزار دلار خسارت است زیرا پرسنل پرواز فنی فرودگاهی ...همه بیکارن. ولی خب الان میشه هواپیمای مفت خرید .حیف اگه 200 تا هواپیما خریده بودیم الان میتونستیم نصف قیمت بفروشیم چندتا حقوق نجومی و جایزه سکه هتل و مسافرت و سمینار و همایش و تاتر و نمایش از توش در میومد.
  • حسن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    خدایا خودت این رو یک جوری.......کن خودش را به نحوی .......کن که جرات چنین بیانات شیوایی را در آینده فرد دیگری در سر نپروراند.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 0
    حالا موزهای دپو شده تو‌گمرک ترخیص کنید قطار و هواپیما پیشکش
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    14 0
    ۲۰۰ تا هواپیما !؟ ؛)) بسه تورخدا همون دو تا هواپیما رو هم دست دوم بود وارد کردید و جشن هم گرفتید ؛)) / همون اوایل دولت یازدهم با خزانه خالی!! هواپیما برای استفاده حضرتعالی خریدند / نمیدونیم ادعای خزانه خالی رو میبایست باور میکردیم یا خرید اون هواپیما رو !؟ / فقط همینقدر میدونیم که از خزانه خالی نمیشه اختلاس میلیارد یورویی یا ۸۰۰۰ میلیارد تومانی از صندوق فرهنگیان و وو.... انجام داد/ با خزانه خالی !! نمیشد میلیونها تن گندم وارد کرد و.... / شما مدعی هستید که یک صفحه از کارهای نکرده داشتید که نتونستید اجراش کنید !؟ شما همون دستاوردهای دولت قبل از خودتون مثل مسکن مهر رو به بهانه دروغ تورم زا بودن (نمیدونیم در دولت شما که مسکن مهری در کار نبود چرا اینقدر تورم بالای ۴۰ درصدی هست !؟ ) ، / یا کارت سوخت و سهمیه بندی رو هم کنار گذاشتید و نتیجه اش شد قاچاق روزانه میلیون ها لیتر سوخت و بنزین و واردات بنزین توسط نورچشمی هاتون ، / یا دستاورد ۵ ساله دانشمندان در تولید ۱۰ تن اورانیوم غنی شده رو هم به باد دادید و با بازطراحی راکتور اراک خدا میدونه چند میلیارد دلار هزینه بر کشور تحمیل کردید!؟ / قطار سریع السیر میخواستید بیارید در اصفهان اجرا کنید و نتونستید !؟ ؛) / ماشاء الله کاری که سریع السیر و با عجله انجام دادید احرای تعهدات یکطرفه خودتان در برجام و پر کردن محل مخزن راکتور اراک با بتن و سیمان و... بود /در واقع قول های خودتون به غربیها رو سریع السیر انجام دادید اما قولهای خودتون به مردم رو فراموش کردید و با وعده سرخرمن به مردم امید واهی دادید / کاری که سریع السیر انجام دادید گران کردن دلار با هدف احتیاط اینده ای که وضعیت معیشت مردم حال حاضر رو خراب و نابود کرد / یه کار دیگری که سریع السیر و بدون اطلاع مردم انحام دادید یک شبه بنزین رو گران کردید و با تمسخر مردم، مدعی شدید که خودتون هم صبح جمعه متوجه گرانی بنزین شدید / بله قطار سریع السیر پیش کش ، ای کاش در کنترل و درمان کرونا به سرعت و روش چینی ها عمل میکردید / ای کاش در بهبود معیشت مردم سریع عمل میکردید / مخاطب باید باید هایی که مرتب در این ۸ سال تکرار کردید که باید این بشود باید ان بشود، دولت خودتان بود که اونها رو میبایست محقق میکرد و نکرد
  • اکبر IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 0
    عشق مجنون به لیلی مساوی عشق روحانی به برجام وامریکا
  • شهریار IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 0
    در هر حرفش برجام هست
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 0
    کشور راشخم زدی یک زمین سوخته تحویل دولت آینده دادی فقط بروووووو
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 0
    خدایا این خزعبلات کی تموم می شود
  • دبیر NL ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    در این دولت یکی از کارهایی که می‌خواستم و نشد، ورود قطار سریع‌السیر به کشور بود. نگران نباشید بجای آن قطار گرانی سریع السیر را راه انداختید چیزی که در کل تاریخ ایران از دوره هخامنشی تا حالا رویت نشده است.
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    7 0
    آقای روحانی اگر شما آرزوی قطار سریع السسیر را داشتی و به آن نرسیدی ما هم هر گز به آرزوی خرید یک دوچرخه را به گور میبریم چون نه خودمان پول داشتیم و نه پدرمان پولی برای خریدش داشت هر گز به این آرزو نرسیدیم امروز هم ایرانخودرو و سایپا آرزوی خرید یک دستگاه پژو پارس ،سمند و ... و سایپا هم تیبا 2 و ساینا و ... را به خاطر داشتن یک دستگاه پراید در به داغون 87 بر دلمان گذاشته چون نه می توانیم ثبت نام کنیم نه می توانیم آزاد بخریم به اسم خانواده هم در نمی آید حالا شما دنبال قطار سریع السیری؟
  • محمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    فقط خدا
  • قلی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    این اگر اگرات تمومی نداره؟اصلا خودت کی تموم میشی؟برووو...
  • بافقی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    6 0
    لغنت بر اونی که رای 3 درزصدی تو رو 50 درصدش کرد .خدا بر عذابش بیفزاید .حالا لطفا ساکت شو
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    هر دولتی هم جای شما بود و ۶ سال (از ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱) از وقت کشور و ملت رو صرف برجام بیفرجام میکرد و هدر میداد (معطل غربیها یود که با برجام !! بیان اب خوردن ملت رو حل کنند و مشکل بیکاری جوانان و ازدواج شون رو حل کنند و تکنولوژی وارد کنند و سرمایه وارد کنند که هیچ کدوم‌رو نکردند و به تعهداتشون مثل دهه ۸۰ در پذیرش پروتکل الحاقی عمل نکردند)و اقتصاد و پیشرفت کشور رو معطل برجام میکرد و‌به برجام گره میزد بهتر از این وضعیت نمی شد / از همون ابتدا هم رهبری معتقد بودند که برجام حلال مشکلات اقتصادی و مشکلات داخلی نخواهد بود (طبق فراز اخر نامه رهبری در مورد الزامات برجام به ی روحانی ) و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه را حلال مشکلات کشور میدانستند / منتها شما رفتید دنبال غربیها که اونها بیان مشکلات کشور ما رو حل کنند ؛)) و برجام را فتح الفتوح !! و افتاب تابات و ابر و... میدونستید ؛)) / توقع دارید برجامی که باک بنزین هواپیمای ی ظریف رو در المان نتونست پر بکنه بتونه ۲۰۰ هواپیما وارد کشور کنه !؟ قطار سریع السیر وارد کشور کنه !؟ ووو.. / هنوز هم به خیالبافی هاتون دارید ادامه میدید !؟ ؛)) / این دولت رو باید بعنوان خوشخیالترین و خیالباف ترین و.ووو... ترین دولت در کتاب گینس ثبت کرد / خودتون و حامیان اصلاح طلب متعصب خودتون رو با این برجام بیفرجام رسما زدید بدبخت و بدنام و بی آبرو‌ کردید هنوز هم دست از این تعریف و تمجید از این برجام مرده بر نمیدارید !؟ / والا با این اوصافی که ما از شما می بینیم مردم حق دارند بگن زودتر برو از دست خودت و وعده های دروغ و سرخرمنت راحت شیم
    • DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      در این دوره ۴۲ ساله از عمر انقلاب در ایران جناب دکتر حسن روحانی موفق ترین رییس جمهور ایران در نابودی عزت و اعتبار مردم و صلابت انقلاب بوده است.استکبار جهانی تمام عدم مدیریت و ناکامی دولت و ناشی گری مدیر آنها که مشکلات عظیمی را برای مردم درست کرده اند و زندگی در ایران را تا مرز غیر ممکن برای مستمندین پیش برده اند را به حساب هوش و ذکاوت و تحریمهای خود میگذارد.و غربگدایان هم شبانه روز از سر گشاد سرنا میدمند که تحریمها تا لغو نشوند مشکلات برطرف نخواهد شد در صورتیکه در صد کمی از مشکلات بخاطر تحریمهاست. قسمت اعظم آن اصلاح طلبها هستند که خدا را شکر مردم اینبار آنها را از گردونه سیاست دور انداختند.
  • قلی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    من یه دونه برا بچه ام خریده بودم دیگه نمیخوادش.بیا میدمش به تو ناکام نری.فقط از اون باطری قدیمیا میخوره مصرفش زیاده.
  • محمد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    روز عید هم دست سر مردم بر نمیداره ، کارنامه تجدیدی نیاز به عذرخواهی دارد نه منت گذاری
  • ش. AE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    آقای روحانی زمستان رفت رو سیاهی به زغال ماند شما و هیت کذایی بی تدبیر زمان را از دست دادید و جیب خود و آقازاده ها رو پر کردید و مملکت به پرتگاه کشاندید حالا هم افسوس برجام نا فرجام میخوری
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بهتر ازاین وابستگی ها التماسها ونوکریها استکبار شرق وغرب بابا قطار استکبار شرق وغرب درحال بدبخت شدن هستند تو میخواهی ایشان قطار وهواپیما بازی!؟
  • یوسف GB ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    شیخ حسن ۸ ساله بی امان بادروغ مملکت را کلنگی کرده و الان میخواد بره مرخصی بیاساید این اول باید مصادره شه وبعد بفرستنش با دستهاش زمین شخم بزنه تا شاید بخشیده شه
  • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    برو زودتر
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    فکتو ببند لطفا
  • آیینه CA ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    با این اگرها مردم رو کشت
  • محمد IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    برو دیگه اه خستمون کردی با این حرفها کی میخای آدم شی
  • انوش DE ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    ذهنیتش: خیلی حیف شد ا اگر 200 تا هواپیما وارد میگردیم چه پورسانتی به جیب میزدیم پورسانت لذیذی میشد
  • محمدایوب IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    شیخ اگر مجلس رفته بودی تعامل داشتی یک طرح تصویب میکردن دوران طلایی تو راتمدید. میکردن. تا بایدن به دادت برسه. که این چند صباحی که زنده هستی خواب برجام را نبینی در هر صورت با برجام وبی برجام نافرجام اللهی خیر نبینی
  • DE ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    اگر عزت رو اساس قرار میدادید، میتوانستید اجازه دهید مخترعین ونخبگان مهندسی درایران لکوموتیو ایرانی رو طراحی و بسازند وتکثیرنمایند .بعد هزاران تا لکوموتیو برای ایران درداخل ساخته می شد و لازم نبود منت کشوری رو بکشیم. در مورد موتور هواپیما هم همینطور چرا خود ایران نباید موتور هواپیما بسازه ؟ تاکی اقای روحانی باید منت کشورهای خارجی رو بکشیم؟ یکی از اهداف مهم انقلاب خود اتکایی و استقلال اقتصادی بود. لطقا به ایرانی ها ماهیگیری رو یاد بدید ، اونوقت خود ایرانی ها ماهی می گیرند.ارزوی ما این بود که روزی می شدکه شما بعنوان رئیس جمهور ایران امریکا رو تحریم نفتی میفرمودید.
    • DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      عزیز بزرگوار بحث مافیای اقتصاد است که حق دلالی و پورسانت خودشان را از طریق میلیاردها دلار واردات سالانه ایران میخواهند به همین دلیل هم کل دلال ها و شیتیلبگیر ها و کسانیکه برو بچ خود را در ادارات مختلف برای کج کردن سر کیسه به جیب خودشان چپانده اند با رانتخواران و دزدان گرد هم آمد اند و تحت نام اصلاحات مشغول به اصلاح اوضاع مادی و جیب خود هستند. لذا ازاین جماعت چنین انتظارهای نباید داشته باشیم که ماهیگیری یاد کسی بدهند . ماهی میفروشند تا پورسانتش را بگیرند.
  • ارش IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام. پروژه ساخت قطار برقی سریع السیر را. اقای رییس جمهور به شرکت های دانش بنیان. می دادند وبا حمایت از انها. ساخت ان را استارت می زدند وباقیات صالحات برای دولت خود. می گذاشتند
  • GB ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    صدام حسین در ۸سال جنگ با توپ وتانک وموشک اینقدر خرابکاری ویرانی ببار نیاورد ، تا .....شیخ حسن با ۸سال خالی بندی .....
  • CA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    در عوض قطار سریع السیر انقلاب را انداختی در دره اقتصاد
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    آقای روحانی خواهشا کافی است خجالت بکش
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    آقای روحانی می خواهید اینگونه القا کنید که ایران را بوستان گل و بلبل کرده اید اما یک فرصت کم آوردی و آن هم ورود قطار سریع السیر به ایران بود این زبان بازی ها و ....نمی تواند از بی کفایتی شما و دولت تدبیر و امید بکاهد باید طور دیگر پاسخگو باشید
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 0
    نوشین جام برجام مستی نمی فزاید / زیرا که دست کافر خیری به ما ندارد/ ای شیخ اگر توانی رحمی به حال ما کن/ کاین واپسین ایام خالی بندی نشاید
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 4
    مجلس به جای تصویب طرحهای غیرمفید که دردی ازملت بدبخت کلافه دوانمیکنه بلکه بیشترحساس وعصبی ترشون میکنه این ادم رو تواین مدت بازخواست میکرد تااین طور کشور رو درپرتگاه قرارنده الان یک ویرانه اقتصادی ازدولت تدبیر ومردم مفلوک وناامید به دولت بعدی به ارث رسیده مجلس نمرش بهترازدولت روحانی نیست
    • GB ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 0
      این سفارشی است وگرنه خیلی میدونن برای چی بردنش ایرلند تا دکتری حقوق خوری بگیره
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    تلاش در وقتهای اضافه!!!
  • سید محسن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    حالا که گزارش کار دولت در روزهای پایانی شده "اگر" و "مگر" . اجازهست یه "اگه " هم ما بگیم؟ اگه جنابعالی ریئس جمهوری نمیشدی در این هشت سال تعدادی از مسائل اصلی حل شده بود و چون امروز درگیر مسائل ابتدائی و روزمره و ارزاق عمومی مردم نبودیم .
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    اگر ایران پر طلا بود، اگر میلیاردها دلار پول داشتیم، اگر عربستان مال ما بود، اگر انرژی هسته ای صادر می کردیم، اگر ترامپ گند نمی زد، اگر ایران تحریم نمی شد وایییییی چقدر خوب میشد. اگر بازم خواستی می تونی اگر اضافه کنی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    جناب روحای شما همه را سر کار گذاشتی .خاتمی حمایتت کرد و رای اوردی . شما حتی نتوانستی او را از ممنوع التصویری بیرون بیاوری . هشت سال همه جیز به باد رفت.
  • GB ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    فقط بازخواست ، این حرفها برای ایز گم کردنه
  • یوسف GB ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    نیازی به خرید توپ وتانک وموشک نیست هر جا را میخواهید کن فیکون کنید یک شیخ حسن بذارید آنجا دو دوره رییس جمهور بشه
  • DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    نتوانستیم سریع السیر قطار وارد کشور کنیم فس فس فس 8 سالمون هم تمام شد. حیف شد با پورسانتِ 200 تا هواپیما میشد خارج صدها نفر از برو بچ مون دکتری بگیرن برگردند مدیریتها را تسخیر کنند همه چیز دست خودمون باشه.حیف چقدر زود دیر شد.
  • رضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    خودت خسته نشدی هشت سال کشور رو با اگر اداره کردی
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    رو که نیست، هنوز تو توهمات باقی مونده، یاد حرفهای زبیر تو مختار افتادم که میگفت آرزو دارم کعبه را با طلا بپوشانم. خدا را شکر که شماره معکوس از شنبه شروع میشه. البته خدا تو این سه چهار روز به ما صبر بیشتر بدهد. سفارش میکنم ....بعد از اتمام گند کاری هایشان به یک مشاور مراجعه کنند.
  • IE ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ن اول نتوانستیم را در تیتر خبر جا انداختید. ن دیده نمی شود.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    دمار از مملکت درآورده هنوز داره اینجوری میگه.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    جناب روحانی شما و همکارانتان مخصوصا جناب جهانگیری این چند روز رو هم کشور را به حال خودش رها و شر تون رو کم کنید و از بی تدبیری و نا امید کردن مردم دست بردارید انصاف ندارید لا اقل آزاد مرد باشید
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    فقط یک جمله تاریخی معروفی هست که می گفت کام شیرین دوستان انگلیسی راتلخ نکنیم بخاطرآب شورخلیج فارس!هم سواحل خلیج فارس وهم آب شورخلیج فارس رابفروشیم به انگلیس،امضاءکنیم زودتر!امان است بگذران!حاج ابراهیم خان کلانتردر چه حالی؟
  • علی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    نمیشد آب به خوزستان را زودتر برسانند مردم انقدر به زحمت نیفتند...!؟ چرا نمیشد حتما میشد. خبر مرگت بیاد با اینهمه ظلم...!
  • مهدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    دقیقاً کشتی وهواپیما... را چه کسانی امکان استفاده دارند. مردم نان شب ندارند...!
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگر اگر اگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگراگر اگر
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگر رو کاشتن سبز نشد مستر پرزیدنت!! مثلا اگر اون بخش از جامعه به خالی بندی های تو اعتماد نکرده بودن و بهت رای نمی دادن آلان 20 سال به عقب برنگشته بودیم! ولی صد حیف ...
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    خیلی رئیس جمهور بی خیالی بودی از بی خیالی که این حرفا رو میزنی. مرفه بی درد به برکت دارایی مردم....
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    اسناد رسمی استخدام بنی صدر در سیا منتشر شد فردا پس فردا پرده ها کنار رفت معلوم میشه یکی هم در استخدام سیا بوده.!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    شماها هستید که اجازه نمی دهید هواپیما به زمین برسد وجشن تولد میگیرید مرفه بی درد... در حالیکه مردم نان شب ندارند. خدا ازتون نگذره.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    توسوار قطار سرنوشت برو ته جهنم جهانگیری هم هولت میده.!!!
  • علی IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دراین چندروزباقی مانده دست ازاین اگر اگراگرها برنمیداره بی ...
  • مهناز IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    اتفاقا این قطار وارد شد و شما خائنین رو داره میبره به جهنم. آرای مردم در انتخابات 1400 همان قطار سریع السیری است که دست شما را از بیت المال قطع کرد و شما رو داره میبره به سوی جهنم
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    برجام برجام کنان آمد و به جای کار کردن برجام برجام گویان مملکت را شخم زد و الان هم برجام برجام گویان دارد می رود و در شب اول قبر هم هرچه نکیر و منکر ازش در مورد اینهمه ظلم و فسادش خواهند پرسید جوابش برجام خواهد شد.عروسه بلد نبود....میگفت اتاق کجه
  • ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چیز های زیادی بیشتر از اگر لازم است تا بتوان مملکت را اداره کرد جنای آقای روحانی
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    الهی تیر غیب توی سرت بخورد . بگو علی برکت الله .
  • آذربایجانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    از زمانیکه برجام امضا شد تا زمانیکه ترامپ از برجام خارج بشه زمان کافی داشتی هواپیمای جدید بخری درسته پروسه خرید هواپیمای نو مشکل و زمان بر هست و چند سالی از زمان عقد قرار داد تولید و خرید تا تحویل طول میکشه ولی خب با اینحال میتوانستی زود بخشی رو بخری و بخشی رو هم به عنوان هوپیمای کارکرده ولی تمیز تامین کنی منتها دولت شما زمانیکه تحریمها رفع شد بازار تولید رو رها کرده و یکباره وارد کننده شدیم عوض اینکه زود به فکر تامین کالاهایی میشدی که بعد از برجام امکان فراهم کردنش نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس