سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما فقط حرف می‌زنند و چیزی جزء حرف ندارند و ما در میدان آن‌ها را تجربه کردیم و دیده‌ایم که بی‌حس، بی‌حال و عاجز هستند و حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در محل برگزاری این عملیات در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مرصاد؛ نماد روشن مقاومت است.

وی افزود: عملیات مرصاد صفحه درخشانی از تاریخ ایران است که سیمای فداکاری، روح وفاداری است که درس‌های بزرگ و عبرت‌های سهمگینی به دشمنان خود می‌دهند و نشان می‌دهند این مردم برای دفاع از ارزش‌ها، کرامت‌ها و وطن خود جان خود را فدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

مردم ایران دیگر فریب جنجال‌ها و دروغ‌های دشمنان را نمی‌خورند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم رشید ایران در مقابل قومی منفور و جداشده از ملت که به دشمن پناه بردند و به این ملت خیانت کردند و با سلاح دشمن حمله کردند؛ ایستادند و به خائنان که آرزوی دشمن را با خود همراه آورده بودند فهماندند که رویاهای شیطانیشان روی زمین هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

وی ادامه داد: ایران در هیچ نقطه‌ای اشغال شدنی نیست و مردم ایران هیچ گاه تماشاچی نیستند و به آب و آتش میزنند بر فراز ارتفاعات حضور می‌ابند و آتش‌های دشمن را خاموش و دشمن را ناکام می‌کنند چرا که این خصوصیت مردم ایران است.

سلامی تصریح کرد: نظام آمریکایی در حال افول و نابودی است، قدرت خود را از دست داده و مجبور شده به برجام برگردد و این ما هستیم که شرط تعیین می‌کنیم؛ این یعنی اقتدار ایران، که نتیجه مرصاد کمین‌گاه الهی است، نتیجه از خودگذشتگی و رشادت‌های مردان و زنانی است در این منطقه پرچم دشمن را برزمین زدند و پرچم اسلام و ایران را به اهتراز درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران محاسبات دشمن را به غلط انداخته، دشمنان فکر می‌کنند اگر ساعتی برق قطع شود و یا منطقه‌ای با کم‌آبی و خشکسالی مواجه شود، مردم ایران اعتقادات خود را کنار می‌گذارند و بر طبل بیگانگان می‌کوبند.

سلامی گفت: ملت ایران نشان دادند چقدر وفادار هستند و چقدر دشمنان را به خوبی می‌شناسند و فریب خواب آشفته مزدوران را نمی‌خورند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران آگاه، سربلند و بیدار هستند، در این روزها هم باز امواج زیبای بیداری و عطر دل‌انگیز روح جوانمردی و غیرت که از مردمان این سرزمین در فضا منتشر شد بار دیگر شکوه حماسه‌های دیگری را رقم زد و دشمنان ما خار، افسرده و پژمرده شدند و حرفی برای گفتن ندارند چون در فضای نفرت ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران خادمان را از خائنان تشخیص می‌دهند و بیگانه‌پرستان را حذف می‌کنند و هرگز به کلام آن‌ها گوش نمی‌دهند، بدانید دشمنان ما فقط حرف می‌زنند و چیزی جزء حرف ندارند و ما در میدان آن‌ها را تجربه کردیم و دیده‌ایم که بی‌حس، بی‌حال و عاجز هستند و حرفی برای گفتن ندارند.

سلامی خاطرنشان کرد: درود خدا بر شهیدان مرصاد و مرصادهای دیگری که به فضل الهی، ملت در کمینگاه‌ها دشمنان نشست و تیر وفاداری خود را از چله کمان رها کردند و بر قلب دشمنان نشاندند.

وی متذکر شد: ما پیشمرگ ملت در میدان‌های سخت و خطر هستیم با مردم تا انتهای پیروزی همراه هستیم، می‌دانیم که بر مشکلات غلبه می‌کنید شکوه صبر و شکیبایی ملت را ستایش می‌کنیم و می‌گوئیم:«ما هستیم، شما هستید و با هم ایران را زیباتر از همیشه با امید و پیروی از یک رهبر بزرگ، عزیز و جانباز حضرت امام خامنه‌ای (معظم‌له) می‌سازیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 13
    الله اکبر خامنه ای رهبر
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    11 11
    ملت ایران بیگانه پرستان را کنار می زنند و هرکز به حرف آنان گوش نمیدهند
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      11 8
      شما همه مردم نیستید
    • محیا IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 3
      دقیقاً احسنت همه مردم آزاده همینطورند.
  • شهریار IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    5 1
    آثار حرفهای آنها و عملکرد دولت در جامعه کاملا مشهود است
  • افشین IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    7 7
    انشالله چند روز دیگر روز عزای نفوریهای داخلی و دشمنان خارجی هست و روز جشن ملت ایران. با شروع بکار دولت مردم تمامی نهادها ارگانها و همه و همه در کنار دولت آرزوهای برزمین مانده ملت و رهبری را جامه عمل خواهند پوشاند و آندسته از ملت خسته و نا امید که قهر کرده اند هم در کنار انقلابیون ایران را به جایگاه واقعی خود خواهند رساند.سپاه باید در راس این هرم باید و تمامی توان خود را بنمایش بگذارد در عمل.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 9
    درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سید محسن ۱۹ ساله IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 5
    انشاء الله در دولت جدید به کابوس آمریکا تبدیل میشیم. هر کی هم باور نمی کنه صبر کنه خودم نشونش بدم.
  • آینده نگار IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 4
    از شعار محورها نگرانم ميكنند. برويد مكران را بسازيد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس