فرمانده کل سپاه: مردم ایران دیگر فریب جنجال‌ها و دروغ‌های دشمنان را نمی‌خو‌رند/ پاسخ یاوه‌گویی‌ها‌ را خواهیم داد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یقیناً مردم فریب جنجال‌ها و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ عصر یکشنبه ۳ مردادماه؛ در حاشیه سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از این سفر به واسطه احترام و قداستی که ما برای سرزمین کردستان و مردمان این دیار قائل هستیم، بوده است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه از خانواده شهدای کردستان تجلیل کرد +عکس

وی بیان اینکه ما همواره خواهان پیشرفت، رفاه، امنیت، آرامش و آسایش مردمان این خطه از سرزمین هستیم، افزود: همواره تلاش می‌کنیم که کردستان را در مرکز توجه و تلاش‌های خودمان در برقراری امنیت کامل و خدمت به مردم این منطقه قرار دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازدید از مناطق استقرار نیروهای سپاه در منطقه تابع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور، بازدید از تلاش‌های نیروهای سپاه بیت‌المقدس در عرصه خدمات اجتماعی، شرکت در همایش بزرگداشت شهدای سرزمین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، طوائف، بزرگان و ماموستایان عزیز از دیگر اهداف سفرمان به استان کردستان است.

مردم ایران دیگر فریب جنجال‌ها و دروغ‌های دشمنان را نمی‌خورند/ پاسخ یاوه‌گویی‌ها را خواهیم داد

وی با اشاره به جریانات اخیر خوزستان، خطاب به معاندان و دشمنان که در صدد اغتشاش در کشورند، گفت: ناامنی و حل نشدن مسائل و مشکلات کشور از اهداف دشمنان ایران است اما با هوشیاری ملت، این خواسته شوم آنان محقق نخواهد شد.

سردار سلامی بیان کرد: یقیناً مردم فریب این جنجال‌ها و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهد داد.

وی با بیان اینکه به فضل الهی و با همت همه دستگاه‌ها و نهادها، نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال غلبه بر مشکلات خشکسالی و بی‌آبی در خوزستان هستیم، اظهار کرد: هم‌اکنون این استان از وضعیت نابه‌سامان هفته‌های اول عبور کرده و آبرسانی به همه مردم این خطه در جریان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بازدیدهای میدانی روز گذشته خود از خوزستان عنوان کرد: مسئله خشکسالی با تدابیر اندیشیده شده و تلاش‌های صورت گرفته، رفع شده است.

وی افزود: مردمان استان خوزستان از نحوه آب‌رسانی و کمک‌رسانی دستگاه‌های کمک‌رسان رضایت خاطر داشته و ان‌شاء‌الله این اقدامات در روزهای آینده نیز به نحوه بهتر صورت خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با درک، فرهنگ و بصیرت بالای خود به خوبی اهداف و دسیسه‌های دشمن را می‌شناسند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که هرگز نمی‌توانند با الفاظ به ظاهر جذاب، مردمان این انقلاب را فریب دهند.

وی بیان کرد: مردمان خوب خوزستان با سطح فرهنگ و آگاهی سیاسی خود نشان دادند و ثابت کردند که قدرت تشخیص و شناخت دوست از دشمن را دارند و هرگز فریب این هیاهو و جنجال شیطانی دشمن که سرشار از فریب و دروغ است را نخواهند خورد.

سردار سلامی با بیان اینکه هم‌اکنون شرایط خوزستان خوب و مردم با امید به نظام زندگی می‌کنند، یادآور شد: با اتحاد و همراهی مردم، در صدد رفع تمام مشکلات به نحو احسن بر خواهیم آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ْسلام IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 6
    خدا قوت شما هر روز می گوید پاسخ دشمن را می دهیم پاسخ کوبنده شهادت حاج قاسم را ندادید و آن مردک قمارباز هر روز پر رو تر می شه اول عمل و بعد از مدتی حرف نه فقط تهدید کردن و هیچ وقت عمل نباشد دوستدار همه سپاهی های جان برکف
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      4 9
      وقتش عملیاتی هم می‌شود.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 7
    خواهشا سردار مردم خوزستان رو خلع سلاح کنید چون در عزا وعروسی تیرانداز ی میکنن نصف مردم خوزستان مسلح هستن. عاجزانه از تون این درخواست رو دارم.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 6
    نباید فریب هیچ کس چه داخل چه خارج را بخورند
  • امیر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 7
    برادر خوبم جناب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ , یاوره گوییهای دشمنان خارجی همیشه بوده و خواهد بود. موضوع اصلی یاوه گوییها و فریبکاریهای دشمنان داخلی است که دل همه مردم را بدرد آورده. فکری برای آن بکنید. دعای خیر برایتان دارم.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 6
    برادر عزیز پاسدارم که خیلی دوستت دارم تهدید کردن دشمن اگه از حد بگذره وتکراری بشه اقتدار کشور رو کم میکنه یادمون باشه تهدیدهای روسای جمهور امریکا که میگفتند همه گزینه ها روی میزه واین جمله جوک وخنده م مردم شده بود!!!
  • رهام حسامی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 8
    الان ایران مقتدر شده و امریکا از افغانستان و عراق و امارات و بحرین رفته .الان جرات نمیکند از اقیانوس ارام اینور بیاید .چون دارد نابود میشود/ما هیچ مشکلی نداریم این یاوه گویی دشمنان انقلاب هست .تورم ما در برابر غرب هیچی نیست .خوب است تورم انجا را نشان دهید تا مردم بفهمند از ما بدتر هم هست فکر نکنند انها بهترند .درست است انها تلاش کردند پیشرفته تر هستند ما هم از انها جلو میزنیم .در خیلی زمینه ها ما جلوتر هستیم .نظامی نانو و هسته ای و فولاد و.. کم کم یک شبه که نمیشه
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 3
    سردار سرلشکر حسین سلامی : یکی رویه شناخته شده در عالم سیاست همانا سیاست مقابله به مثل است . در زمانی نه چندان دور یکی از نزدیکان به آقای سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه میگفت : اگر کسی پای ما را لگد کند ما هم پایش را لگد میکنیم. این سیاست خارجه یک کشور مقتدر مانند روسیه است. حداقل در مقابل " یانکیها " تنها سیاستی که خوب جواب میدهد همین سیاست مقابله به مثل است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس