کد خبر 1242808
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

 یکی از پرکاربردترین لوازم بهداشتی ساختمان شیرآلات است که در قسمت‌های مختلفی چون آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد.

 تنوع برندها و مدل ها در بازار باعث شده است تا این روزها مردم برای انتخاب شیرآلات مورد نیاز خود حساسیت بیشتری پیدا کرده باشد.

 اینکه کدام یک از شیرآلات ایرانی بهتر است یا شیرآلات لوکس خارجی  سوال بسیاری از مصرف کنندگان است.

 حقیقتاً این سوال باید از جنبه های مختلفی چون کیفیت ساخت، اعتبار برند و قیمت بررسی شود.

 برای آسان تر شدن کار، ما تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم.

 لیست انواع شیرآلات ایرانی

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

 به لطف پیشرفت تکنولوژی و امکان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته در داخل کشور و همچنین توانمندی مهندسان و طراحان داخلی، امروزه تفاوت بسیار کمی را میان شیرآلات ایرانی و خارجی شاهد هستیم‌.

 به طوری که با دیدن محصولات در ویترین مغازه ها به سختی می توان تشخیص داد که آیا این محصول ساخت یک برند خارجی است و یا تولید داخل می باشد.

 برابری حتی به لحاظ کیفیت ساخت، دوام و طول عمر شیرآلات نیز مطرح می باشد زیرا برندهای مطرح داخلی تلاش می کنند تا از بهترین قطعات برای تولیدات خود استفاده کنند.

 لیست انواع شیرآلات ایرانی شامل موارد زیر است:

1.  شیرآلات ساده

2. شیرآلات پدالی

3. شیرآلات اهرمی

4. شیرآلات الکترونیکی

5. شیرآلات لمسی

 همانطور که مشاهده می کنید هیچ گونه تفاوتی میان برندهای خارجی و داخلی حتی در توانایی تولید انواع مختلف شیرآلات نیز وجود ندارد. به لحاظ کیفیت نیز شیرآلات ایرانی قادر به رقابت با انواع مشابه خارجی هستند.

 بهترین مارک شیرآلات استاندارد ایرانی

1.  شیرآلات درخشان

2.  شیرآلات کی دبلیو سی

3.  شیرآلات راسان

4. شیرآلات قهرمان

5.  شیرآلات شودر


 

1.  شیرآلات درخشان

 درخشان فعالیت خود را از اوایل دهه ۸۰ شروع کرد و در طی این مدت کوتاه توانست با استفاده از مدیران با تجربه و همچنین برندسازی هوشمندانه خود را تبدیل به یک برند مطرح سازد. امروزه برند درخشان انواع شیرآلات ساختمانی، اجاق گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی و هود آشپزخانه را تولید می کند.

2.  شیرآلات کی دبلیو سی

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

کی دبلیو سی به طور اختصاصی شیرآلات ساختمانی و توکار مدرن را تولید می‌کند. اگر از علاقه مندان به شیرآلات لوکس و با طراحی های متفاوت هستید توصیه می کنیم تا سراغ برند کی دبلیوسی بروید. زیرا این برند در ساخت محصولات خود از تجهیزات سوئیسی و همچنین متریال خارجی استفاده می‌کند. به همین دلیل محصولات کی دبلیو سی نسبت به سایر برندهای داخلی قیمت بالاتری دارد.

3.  شیرآلات راسان

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

 راسان نیز از دیگر تولیدکنندگان مطرح داخلی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ و با شعار "همراه گرم و سرد زندگی شما" آغاز به کار کرد .این شرکت توانست با استفاده از تبلیغات بیلبوردی و تلویزیونی خیلی سریع خود را تبدیل به یک برند پرفروش سازد.

4.  شیرآلات قهرمان

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

 قهرمان نامی آشنا برای نسل‌های مختلف است. زیرا این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و در طول این مدت توانست با حفظ کیفیت محصولات خود همواره در جایگاه های برتر تولید شیرآلات باقی بماند. باید خاطرنشان سازیم که قهرمان نقش مهمی در پیشرفت تولید شیرآلات در کشور ایران داشته است.

5.  شیرآلات شودر

 اگر پای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نشسته باشید حتماً با عنوان شیرالات شودر آشنا شده اید. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ شروع کرد.

 محصولات شودر دارای طراحی های آلمانی هستند که در داخل تولید می شوند. این برند نیز شیرآلات متفاوت، بادوام، زیبا و متناسب با نیاز مشتریان امروزی را تولید می‌کند.

 قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

 برند های معرفی شده در قسمت های قبل پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بودند که با ارائه مختصری از تاریخچه آنها خدمت شما عزیزان معرفی شد.

 بایستی بگویم که در میان تولیدات داخلی نیز تنوع گسترده‌ای به لحاظ رنج قیمت وجود دارد. بنابراین دست مصرف کنندگان برای انتخاب شیر آلات مورد نیاز خود بسیار باز است.

دلیل این تنوع قیمت در درجه اول به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت ساخت کشورهای اروپایی و در درجه دوم به طراحی های خاص و متفاوت باز می گردد.

 طبیعی است که شیرآلات لوکس با طراحی های لاکچری اغلب در برندهای کی دبلیو سی و یا شودر بالاتر از سایرین باشد. اما دیگر برندها هم محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند که می‌تواند نیاز کلیه مصرف کنندگان با بودجه های مختلف را تامین نماید.

 اگر می خواهید که خریدی بی دردسر، بدون صرف وقت بسیار و اقتصادی برای شیرآلات مورد نیاز خود داشته باشید، ما به شما فروشگاه مدرن ساختمان را معرفی می کنیم. زیرا در این فروشگاه صرفاً برندهای مطرح، پرفروش و با کیفیت عرضه می شود.

 شما می توانید کلیه اطلاعات و قیمت های محصولات را از ویترین فروشگاه آنلاین مدرن ساختمان مشاهده کنید .

قابل توجه است که تمامی محصولات با گارانتی اصل شرکتی و همچنین قیمت های کف بازار و در اکثر مواقع با تخفیف های ویژه به مشتریان عرضه می شود.

 ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور از دیگر مزایای مدرن ساختمان میباشد.

 شما همچنین می توانید برای انتخاب محصول مورد نیاز خود از طریق شماره های زیر و یا بخش گفتگوی آنلاین در وب سایت با کارشناسان مدرن ساختمان مشورت کنید.

آدرس سایت: modernsakhteman.com

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۴۲۱۳۷۵


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس