کد خبر 1234912
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
انتخابات شورای شهر

فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: با پایان شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان منتخبان مردم مشخص شدند.

به گزارش مشرق، عبدالنبی یوسفی، فرماندار عسلویه استان بوشهر روز یکشنبه، ۳۰ خرداد  افزود: انتخابات در ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان عسلویه برگزار و در مجموع ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر از ۵۴ هزار واجد شرایط رای دادن در این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

وی اضافه کرد: براساس آرای مردم بندر عسلویه خالد خواجه با ۹۴۲ رای، شهاب شاهینی ۹۱۶، علی دریایی ۸۱۴، علی محمدی ۸۱۲ و علی جبری با ۷۵۷ رای به عنوان منتخبان شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار عسلویه ادامه داد: مردم نخل تقی نیز حسن عبدالله زاده با یکهزار و ۲۵، سعید کشتکار یکهزار و ۹، بوهندی نجفی ۹۸۶، حسن آروند ۹۴۵ و حسن خلیلی با ۸۱۴ رای را به عنوان منتخبان خود در شورای اسلامی این شهر انتخاب کردند.

وی گفت: مهدی غلام‌پور با ۸۸۰ رای، مجید عباسی ۷۹۱، شهاب خلیلی ۷۳۳، عبدالله ادریسی ۷۳۳ و ربیع وجدی با ۷۲۰ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی شهر چاه مبارک برگزیده شدند.

یوسفی اعلام کرد: در شهر بیدخون نیز علی صالحی با ۶۹۷، سلیمان احمدی ۶۷۱، محسن محمدزاده ۶۳۸، محسن زاهدی ۵۹۹ و حبیب زاهدی با ۵۶۹ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.

فرماندار عسلویه با اشاره به حماسه‌آفرینی و حضور پررنگ مردم این شهرستان در انتخابات روز جمعه، از همه دست‌اندارکاران برگزاری این انتخابات در شهرستان سپاس‌گذاری کرد.

عسلویه در جنوبی‌ترین نقطه استان بوشهر و در فاصله ۲۹۰ کیلیومتری با مرکز استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس