کد خبر 1234899
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
منتخبان شورای اسلامی در شهرهای مازندران معرفی شدند

فرماندار گتوند از مشخص شدن نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرهای تابعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین اسدی‌پور اظهار کرد: میزان مشارکت مردم گتوند در استان خوزستان در انتخابات ۶۴.۹ درصد بوده است و انتخابات در آرامش و بدون مشکل امنیتی برگزار شد.وی با اشاره به پایان شمارش آرای شورای شهر در شهرهای این شهرستان، افزود: ذبیح‌اله جهانبخش با ۲ هزار و ۷۶۸ رای، محمد کریم آقاجانی با ۲ هزار و ۲۲۴ رای، حسین رضائی با ۲ هزار و ۱۲۹ رای، علی راشدی با ۲ هزار و ۷۳ رای و گودرز شاپوری با یک هزار و ۹۲۳ رای به عنوان منتخبان شورای شهر گتوند معرفی شدند.

فرماندار گتوند تصریح کرد: همچنین مصطفی اسپره با یک هزار و ۶۲۶ رای، امین آسیابانی با یک هزار و ۴۹۲ رای، رضا بختیاری ارشد با یک هزار و ۲۴۲ رای، علی امیری با یک هزار و ۱۸۳ رای و علی اکبر بهاروند با یک هزار و ۷۹ رای به عنوان عنوان منتخبان شورای شهر صالح شهر معرفی شدند.

اسدی‌پور افزود: میثم نظرزاده با ۴۲۶ رای، مصطفی منجزی با ۳۸۰ رای، کامران کریمی با ۳۶۳ رای، غلامحسین وردی‌پور با ۳۵۹ رای و حسن شاهی‌زاده با ۳۱۱ رای منتخبان شورای شهر سماله شدند.

وی گفت: در شهر جنت نیز محمود مقامی با ۹۳۰ رای، مصطفی مقامی با ۸۶۶ رای، علیرضا رسول‌زاده با ۷۶۷ رای، مریم حسینی با ۷۶۶ رای و ناصر مختاری با ۷۳۰ رای به عنوان منتخبان شورای شهر معرفی شدند.

فرماندار گتوند افزود: زهرا رحیمی با یک هزار و ۴۴۴ رای، امیر حسنی با یک هزار و ۳۸۲ رای، حسین رحمانی با یک هزار و ۳۷۳ رای، رحیم حسنی با یک هزار و ۲۲۸ رای و علی شیرعلی‌زاده با یک هزار و ۱۹۸ رای به عنوان منتخبان شورای شهر ترکالکی انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس