کد خبر 1234893
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
نتایج نهایی انتخابات شوراهای ۴ شهر جزیره قشم اعلام شد

فرماندار فامنین گفت که پنج عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین براساس نتایج حاصله از شمارش آرای معرفی، مشخص و معرفی شدند.

به گزارش مشرق، مجید شماعی افزود: ۱۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در فامنین واقع در استان همدان برای رقابت ۱۳ نامزد عضویت در شورای شهر ایجاد شده بود.

وی اظهار داشت: مجموع آرای ماخوذه صحیح انتخابات شورای شهر فامنین چهار هزار و ۶۲۹ برگ و آرا ماخوذه باطله نیز ۳۵۸ برگ بود.

به گفته فرماندار فامنین، برهمین اساس «علی مؤمنی با یک هزار و ۷۹۹ رای، رحیم صفری تبار با یک هزار و ۵۶۲ رای، علی رضا شاکری با یک هزار و ۵۳۸ رای، حسن نقوی با یک هزار و ۵۰۸ رای و حسین چهره آزاد با یک هزار و ۳۷۳ رای» به عنوان اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین انتخاب شدند.

شماعی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری نیز آرای ماخوذه صحیح و باطله این شهرستان ۱۷ هزار و ۹۰۳ برگ شامل ۱۵ هزار و ۹۳۲ رای صحیح و یک هزار و ۹۷۱ رای باطله بود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: براساس نتایج حاصله، سیدابراهیم رئیسی ۱۲ هزار و ۳۴۰ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و ۹۹۵ رای، محسن رضائی میرقائد یک هزار و ۲۲۸ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۶۹ رای در شهرستان فامنین کسب کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۲۹ خرداد) تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شده و از همه آنها به طور کامل رای گیری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس