کد خبر 1234898
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
نتایج انتخابات شورای شهر بیجار اعلام شد

مرودشت روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دیگر نقاط کشور صحنه برپایی انتخابات بود و مردم ۶ شهر این شهرستان و روستاها، نمایندگان خود در پارلمان محلی را انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت در استان فارس اعلام کرد:  ۴۶ هزار و ۹۳ نفر از مردم شهر مرودشت در انتخابات شرکت کردند که پس از شمارش آرا، آقایان بهمن مردانی، حامد زارع، مهدی مختاری، میثم حیدری، محمد رستمی، جواد صادقی و محمدرضا شیروانی به شورای شهر ششم راه یافتند.

بنا بر گزارش روابط عمومی این فرمانداری، در شهر زنگی آباد نیز یک هزار و ۳۵۶ نفر از شهروندان در انتخابات شرکت کردند که در نهایت با آرای آنها، عباس نصیری، فرشته آزاده زنگی‌آبادی، سید محمود اورنگی، لهراسب بهروزی و غلامعباس کرمی منتخب شورای اسلامی این شهر در دوره ششم شدند.

بر اساس این گزارش، در شهر رامجرد همه ۸۷۷ رأی به صندوق ها ریخته شد که پس از شمارش آرا، محمد کریم نیک ذات، سجاد جعفری، یداله زارع، هما شیفته خاص و ایمان کدخدایی گل مکانی به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

شهر سیدان نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری منتخبان خود را شناخت و با شمارش سه هزار و ۳۵۷ رأی شرکت کنندگان در انتخابات، ابراهیم، ستار،‌ اصغر، عبداله و سید مهرداد سجادیان به عنوان منتخب شورای ششم معرفی شدند.

شهر فاروق نیز صحنه مشارکت یک هزار و ۴۶۰ نفر از شهروندان در انتخابات بود که با رأی مردم، حشمت اله الوانی، جلال خلیلی، کاظم و احمد زارع  و مسعود عظیمی به عنوان اعضای اصلی شورای ششم انتخاب شدند.

شهر خانیمن هم مشارکت یک هزار و ۳۶۶ نفر از شهروندان را ثبت کرد. در این شهر هم بیشترین آرای مردم به بیژن طالبی، سعید رنجبر خانیمنی، داریوش میری خانیمنی، عیسی کاوه و مجید غنی زاده خوب تعلق گرفت.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است. این شهرستان جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی همچون تخت جمشید، نقش رستم و تنگ بستانک (بهشت گمشده) را در خود جای داده و از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی و باغداری در استان فارس است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس