کد خبر 1235005
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر مریوان اعلام شد

فرماندار مریوان استان سنندج گفت: هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر به عنوان عضو علی البدل منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مریوان شدند.

به گزارش مشرق، آرتیکاس اقبال، فرماندار مریوان استان سنندج روز یکشنبه، اظهار داشت: بر اساس نتایج آرای ماخوذه این دوره از انتخابات، ایوب تیموری با سه هزار و ۳۹ رأی، شاهو فرجی با ۲ هزار و ۵۰۷ با رأی، پخشان فرجی با ۲۵۰۴ رأی، عبدالله عبدی با ۲ هزار و ۴۹۴ رأی، آرمان بازرگان با ۲ هزار و ۱۰ رأی، عبدالکریم محمدی با  یک هزار و ۹۱۱ رأی و آزاد بارخدا با یک هزار و ۸۷۷ رأی به عنوان منتخب اصلی مردم این شهر در شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی افزود: زکریا یوسفی با یک هزار و ۸۶۳ رأی، صاحب فیضی با یک هزار و ۷۸۶ رأی، بهنام احمدی با  یک هزار و ۷۷۷ رأی و گلچین خوش سپهر با یک هزار و ۷۱۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر مریوان انتخاب شدند.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شد که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی بود حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام دادند.

مریوان با ۱۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    پخشان فرجی برای بوکان‌بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس