مذاکرات وین درباره برجام پیشرفت کرده، اما مشکلات هم وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده می گوید که شرکت کنندگان در مذاکرات وین برای احیای برجام توانسته اند به پیشرفتهایی دست پیدا کنند، اما مشکلات هنوز باقی است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه در نشست خبری روزانه اعلام کرد که «مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای ایران در وین به پیشرفت‌هایی دست یافته، اما مشکلات هم وجود دارد».

بیشتر بخوانید:

آمریکا به دنبال فرار از ارائه تضمین برای ماندن در برجام

وی در ادامه گفت: «همانطور که هم از تیم ما و هم از شرکای بین‌المللی ما شنیده‌اید، ما توانسته‌ایم پیشرفتی داشته باشیم. اما مشکلات همچنان وجود دارد. و من خواهم گفت که ما در این زمینه کار خواهیم کرد».

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده همچنین خاطرنشان کرد که وی هنوز نمی‌تواند برای پایان دور ششم مذاکراتی که از ابتدای ماه ژوئن تاکنون با هدف احیای برجام در وین، پایتخت اتریش با حضور نمایندگانی از ایران و گروه ۱+۴ (روسیه، چین، آلمان، فرانسه، انگلیس) در حال برگزاری است، تاریخ مشخصی اعلام کند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    تا زمانی که همه ی تحریم ها برداشته نشود و راستی آزمایی صورت نگیرد نیاز به هیچ گونه مذاکره ی ذلت بار دیگر نداریم. ان شاء الله با رفتن این دولت غرب گرا، دولت انقلابی به همراه مجلس و مردم تحریم ها را خنثی می کنند و با برداشتن کلاه گشاد برجام از سر خود، عزت بر باد رفته ی ناشی از آن را جبران خواهند کرد. الیس الصبح بقریب؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس