کد خبر 1227182
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
زاکانی نمایه

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر می‌ترسید بابت اینکه سراغ پرونده‌هایی مثل برادر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، دادستان تهران، کرسنت و ... رفته‌ایم، بدانید که آمدیم حق مردم را بگیریم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در خصوص نقد های همتی گفت : از آقای همتی خواهش می‌کنم علمی و کارشناسی صحبت کنند و تهمت نزنند؛ اینکه می‌گویید «نامزد پوششی» هستم، همان راهبرد ستادهای تخریب است که علیه من و خانواده‌ام دنبال کردند و رحم هم نمی‌کنند.

اگر می‌ترسید بابت اینکه سراغ پرونده‌هایی مثل برادر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، دادستان تهران، کرسنت و ... رفته‌ایم، بدانید که آمدیم حق مردم را بگیریم و با این صحبت‌ها نمی‌توانید ما را از میدان بیرون کنید. بنده 4 اولویت کاری را شامل «اقتصاد و مدیریت»، «اجتماع و فرهنگ»، «سیاست و امنیت» و «سیاست خارجی» دارم که در میان این‌ها، اقتصاد و مدیریت بعنوان یک فوریت مدنظر خواهد بود.

در اقتصاد، اساس کار را بر جهش تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی و دیوان‌سالاری و توسعه دولت الکترونیک گذاشته ایم. الان 80 درصد مجوزها با رانت صادر می‌شود؛ لذا تسهیل صدور مجوزها و اتخاذ سیاستهای باثبات و نظام توزیع مناسب را به عنوان مهمترین اصول دنبال خواهیم کرد.

 دولت، اصلی‌ترین مانع تولید است و بانک هم بزرگترین رقیب تولید است که این‌ها را برای تولید بکار خواهیم گرفت. ما 9 پیشران اقتصادی را مدنظر داریم که متناظر با آنها بنگاههای کوچک و خانگی را فعال می‌کنیم و علاوه بر اینها، توسعه دیپلماسی اقتصادی و منطقه‌ای را مدنظر خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس