کد خبر 1227194
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
همتی نمایه

عبدالناصر همتی در خصوص دیدگاه و عملکرد اقتصادی به بحث قیمت دلار و برجام اشاره کرد.

به گزارش مشرق، همتی در خصوص دیدگاه های اقتصادی و عملکرد خود گفت: بجای اینکه قیمت دلار ۵۵ هزار تومان شود الان روی ۲۲ تومان است و دوبرابرشده است. شما در در برجام در زمین ترامپ بازی کردید، پدر کشور را در آوردید. آقای جلیلی؛ در بازار التهاب بود و نمی توانستم بگویم به همت آقای جلیلی و رضایی در لیست سیاه FATF هستیم. من بخاطر مردم دفاع کردم و نخواستم بیشتر از این قیمت ارز بالا نرود و مردم از بالا رفتن قیمت ارز ضررمی کنند.  آقای زاکانی من خواهش میکنم از پوششی دربیاید، اصلا شما اقتصاد نمی دانید، اصلا دو کلاس اقتصاد خوانده اید. هسته ای پزشکیتان را هم معلوم شد چطور گرفته اید. نگذارید دهان من باز شود.

جناب آقای رضایی شما میگویید من اقتصاد دانم، من می دانم که شما چطور اقتصاد خواندید من نحوه اخذ مدرک شما را خبر دارم. استاد ها را مجبور می کردید بیایند دفترتان امتحان بگیرید. من خدمت آقای رییسی اعلام می کنم احترام ویژه ای خدمتشان قائل هستم ولی روند را می بینم که اینها آقای رئیسی را پوشش میدهند

آقای رئیسی شما در سفرهای استانی به جای رفتن به کارخانه ها و دادن وام به آنها می رفتید به زندان ها سر می زدید، اصلا آن کار شما وظیفه بخش اجرایی است، آن وام ها معلوم نشد آخرش چه شد.شما ۴۰ سال است در قوه قضاییه حضور داشتید و رییس آن هم بودید، خواهشم این است مشکلات قوه قضائیه را بروید حل کنید بعد بیایید مشکلات قوه مجریه را حل کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    4 0
    دست اموز روحانی و ظریف که تمام کارهاش بسته به برجام نافرجام حسن کلید و ظریف بی خاصیت بود حالا قور قور میکنه قووووووور
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    3 0
    آقای همتی شما میگید من ورودی ارز کافی نداشتم تا خوب کار کنم من به عنوان یک ایرانی رفتم پانزده تومن وام بگیرم اونقدر ضامن و شرایط سخت داشت که منصرف شدم ولی الان از شما می‌شنوم که کلی تسهیلات هزار میلیاردی بدون تضمین به یازده نفر اعطاء کردین !! ببخشید حل این مشکل بی عدالتی نیاز به ارز داره؟ یا چون نرفتیم توی fatf این طوری میشه؟ یا آقای رئیسی نمیگذاره؟ یا بخاطر گروگان های آمریکایی هستش؟ یا بخاطر اینکه ما نامزد زن نداریم؟ یا مشکل ترامپ و برجامه؟ و موشک و منطقه ای ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس