کد خبر 1227151
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
مهرعلیزاده نمایه

چه تضمینی وجود دارد که شما ریاست جمهوری را نیز به سودای مقام بالاتر رها نکنید مردم نگران هستند و نمی‌توانند به این موارد اعتنا کند.

به گزارش مشرق، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نقد صحبت های دیگر کاندیدها به بحث نقش قوه قضاییه در حوزه تولید پرداخت.

از آقای رئیسی سوال دارم که شما که در پاسخ به سوال‌ها چه راه حل هایی را برای رفع موانع تولید دارید؟ واقعا خودتان چقدر با مسئله تولید آشنایی دارید؟ ممکن است از چند کارشناس استفاده کنید و انسان حفظ کند و عنوان کند اما اینها به درد مردم نمی خورد. 42 سال از انقلاب گذشته و مردم مشکل تولید و صادرات دارند. بیش از ۷۰ درصد ظرفیت های تولیدی و معطل است. 

آقای رئیسی آیا شما خودتان می توانید بدون کمک و مشاورانتان ۲ سوال اقتصادی مطرح کنید و پاسخ بدهید. آقای رئیسی به کارخانه‌هایی اشاره کردن که هر سفر حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود و در آخر مصاحبه‌ای می شود که کارخانه ای را که بانک گرفته می شود و توقیف کرده و بر اساس حکم دادستان آزاد و ۱۰ الی ۱۵ نفر مشغول نی شود. چند عدد از آن کارخانه ها باز می شود ۲ الی ۳ تا یا بیشتر؟ آقای رئیسی چند عدد از این کارخانه ها بسته بودند و بسته شدند؟ اینهمه کارخانه ها له همین دلیل بسته شدند چه کسی آنها را بسته است؟ همان قاضی شما بسته است. بخش عمده مشکلات تولید در بخش قضا است. همان جا را مدیریت بفرمایید.

یکی از ارکان توسعه اقتصادی دادرسی عادلانه است. اگر دلتان برای اقتصاد سوخته است همین قوه قضائیه را که هنوز به شیوه قجری اداره می شود اصلاح کنید شما که از ۱۶ سالگی در دستگاه قضا بوده‌اید و هستید. 

این مسئله درمورد شما عنوان می شود که آقای رئیسی سندروم پست بیقراری شدید دارند از دادستانی به آستان قدس شریف می‌برند و از آنجا به کانالتون ریاست جمهوری می‌روند و از آنجا به قوه قضاییه می‌روند و ریاست قوه قضاییه مجدداً برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شوید.

 چه تضمینی وجود دارد که شما ریاست جمهوری را نیز به سودای مقام بالاتر رها نکنید مردم نگران هستند و نمی‌توانند به این موارد اعتنا کند.

اینکه آقای زاکانی فرمودند شما انشا می نویسید خیر ما انشا ننوشته‌ایم حرف حق و دل است. ما اگر بخواهیم به این و آن تهمت بزنیم به راحتی می توانیم این کار را صورت دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    17 0
    رئیس جمهور هم که اصلا مقصر نیست دستگاه قضایی بود که با تورم و دزدی از مردم تو بورس و نابود کردن پول ملی ملت رو ورشکست کرد و با بی توجهی به تولید تولید داخل رو فلج کرد نه؟
  • ،،، IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    13 0
    مهم تاثیر مثبت است. در همین مدتی که جناب رییسی در مسیولیتها حضور داشتند تاثیر مثبتی ایشان بود.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    13 0
    جالبه هشت سال رفقای این آقا بر مملکت حکومت کردن و گند زدن به همه چی حالا اومدن طلبکار شدن... چقدر آدم باید رو داشته باشه...
  • ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    7 0
    مردک وقتی از خاتمی اسم آورد جو مناظره را به تعفن و استفراغ کشاند. بزرگترین ظلم و ستم به جوانان کار و تولید و نهادینه کردن رانتخواری و دزدی اختلاس و وطن فروشی در زمان اون نکبت اصلاحات اتفاق افتاد. شما خرفتها آلزایمر گرفتید مردم تمام جزییات نکبت بار جمهوریتتان را بخاطر دارند.
  • کارشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 7
    ایشان هم خوب بودند . سخنان باید منطقی باشند که بودند
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      7 0
      حمله الکی به آقای رئیسی تحقیر ایشان و تهمت زدن دروغین کجایش منطقی است؟
    • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      این فرد داعشی انتحاری فقط برای تخریب انتخابات آمده.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      آره منطق از نظر تو یعنی دفاع از یک جاسوس فراری محیط زیست و تهمت و افترا و شعر ترکی انشا کردن !!
  • حامد IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    مطمئن باش آقای مهر علیزاده حتی خاتمی هم با این گندی که زدی بهت رای نمیده.
  • سیامک بهاءآبادی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    4 0
    آقای مهرعلیزاده ! 1- دکترای آدام اسمیت و توماس مالتوس چه بود؟! اصلاً دکترای افلاطون، ارسطو، سقراط شهید و... چرچیل، هلموت کهل، هاشمی رفسنجانی... چه بود؟ 2- مدیریت هوشمند موجب افتخار آفرینی می شود نه مدرک گرایی. 3- چه بسا دکتر مهندس هایی مثل جنابعالی که 63 شرکت در هلدینگ های کوثر را که طی یک دوره مدیریت چنان مهندسی فرمودید تا سرانجام همه آن وررشکسته ها به «یک» ریال قیمت گذاری شدند!!! اگر آقای مقدم نبودند شما نه بر اساس رأفت نبوی، بلکه براساس عدالت علوی الآن باید پشت میله محکومیت 30 ساله تحمل می کردید! 4- عقلا می دانند که دولت اصلاح طلب«برانداز؛ لیبرال» خاتمی اصولاً در پی اجرای استراتژی توسعه سیاسی و فرهنگی بود!«گفتگوی تمدن ها ؛ مردمسالاری و..» و به کل هر گونه اقدام اقتصادی مثل بعضی از دولت های شاه، تعطیل بود اگر رشد اقتصادی زیر صفر نبود بدین جهت بود؛ از وضعیت حافظه تاریخی مردم سوء استفاده کرده و تعلیق پروژه های 70% پیشرفت دولت کارگزاران هاشمی رفسنجانی را در 4سال اول دولت خاتمی، رشد اقتصادی معرفی می کنید؟!!!
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    از مناظره یکشنبه این آدم رو به بی معرفتی شناختم،چطوریه که دکترخاتمی دکترروحانی از دهنتون نمی افته اما به جناب رئيسی که رسید شش کلاسه شد! چون مثل شماها تحصیلات خارج از کشور نداره؟ اتفاقأ اون جایی که جناب رئيسی درس خوندن از نظر پذیرش بسیار سخت گیرندومعدل بالا رو فقط میگیرند،حرف حساب که ندارید چرا متوسل به دروغ وتهمت و تحقیرکردن میشید مردم رو چی فرض کردین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس