کد خبر 1227201
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
مهرعلیزاده نمایه

مهرعلیزاده گفت: بنده دکترای اقتصادی خوانده‌ام و اقتصاد را مهندسی می‌کند و بنابراین به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده در خصوص برنامه های اقتصادی خود گفت: به نظرم یکی از مشکلاتی که در طول این چهل و دو سال با آن مواجه بودیم این بوده که هیچ وقت یک الگوی صحیح علمی تجربه شده توسعه به ویژه توسعه اقتصادی در کشور حاکم نبوده است. 

 هر دولت وزیر و جمع اقتصادی در دولت های مختلف شکل گرفته است به فکر و ایده خود کارهایی را انجام داده است جمعی به نئولیبرالیستی و جمعی به سوسیالیستی اعتقاد داشته است و ملغمه‌ای از کارها صورت گرفته است. 

 بنده دکترای اقتصادی خوانده‌ام و اقتصاد را مهندسی می‌کند و بنابراین به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است.

بنده در برنامه‌های خود و در کتاب خود مانع زدایی از تولید، تسهیل تولید، معافیت مالیاتی برای تولید، ارائه تسهیلات مالی، هدایت نقدینگی به سمت تولید و ایجاد کار، گردشگردی و ایجاد زمینه های مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی را به عنوان یک اصل قرار دادیم تا بتوانیم در آمد دولت را افزایش دهیم. 

من یک مهندس مکانیک هستم و از ۲۵ سالگی از کف کارخانه آجر فعالیتم را آغاز کرده‌اند برنامه‌ریز بودم تولید کرده‌ام و معاون صنایع سنگین بودند و کیش را از صفر به عنوان منطقه آزاد طراحی و ایجاد کرده‌ام و در دو استان بزرگ خراسان و اصفهان مسئولیت داشته‌ام.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    مهندسی کن،من که فقط به تو رای می دم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس