کد خبر 1224409
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
یک بارسلونایی در رادار بایرن مونیخ

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ بعد از به نتیجه نرسیدن با هافبک دفاعی تیم ملی هلند، ممکن است از بارسلونا بازیکن بگیرد.

به گزارش مشرق، بایرنی ها بعد از اتمام مسابقات فصل اخیر بوندس لیگا می خواستند با جیورجینیو واینالدوم ،هافبک دفاعی تیم لیورپول قرارداد ببندند. با توجه به این که قرارداد هافبک ۳۰ ساله به اتمام رسیده، وی را برای خط میانی تیم خود مناسب تشخیص دادند.

اما وقتی متوجه شدند این بازیکن هلندی درخواست حقوق بالایی دارد، از فکر همکاری با او صرفنظر کردند.

بایرن که تاکنون وضعیت هافبک های همچون کاماوینگا، نویهاوس و واینالدوم را بررسی کرده و متوجه شده آنها گران هستند، به نظر می رسد توجه خود را متوجه «سرخیو بوسکتس» از بارسلونا کرده است.

روزنامه آبندسایتونگ براساس اطلاعاتی که آس اسپانیا منتشر کرد، گزارش داد، مدیریت بایرن شرایط بوسکتس ۳۲ ساله را مورد ارزیابی قرارداده و به این نتیجه رسیده که وضعیتی مناسب برای همکاری دارد.

باشگاه بایرن امیدوار است با این بازیکن به توافق برسد تا نیروی کمکی برای لئون گورتسکا و یوشوا کیمیش در مسابقات فصل بعد داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hamed IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 0
    بوسکتس یه هافبک دفاعی عالی و بدون حاشیه بوده واسه بارسا و سالهاست با بازی‌های ساده ولی تاثیرگزار خودش داره بازی میکنه و خیلی بعیده که بارسا با وجود جوونایی مثل پدری دیونگ پویچ و موریبا حاضر بشه بهترین هافبک‌دفاعی یک دهه اخیر خودش رو ازدست بده
  • Amir0000 IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    من از موقعی که بچه بود یعنی سال ۲۰۱۰ بازی های بوسکتسو تو بارسا میدیدم تا آلان بوسکتس ۱۳ سال است تو بارسا بازی میکنه یعنی از سال ۲۰۰۸ امید وارم تا آخره فوتبالش تو بارسا بمونه خیلیلی ناحت میشم اگه بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس