محمد خاتمی

زاکانی:جبهه انقلاب اسلامی به عقلانیتی رسیده که پیروزی جبهه انقلاب مهمتر از پیروزی افراد است و ما ایده هایی که به مردم خواهیم گفت براساس برنامه ای منسجم است.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند

«محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات که در سال ۸۸ از صحنه گردانان اصلی فتنه بود، پس از احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، در بیانیه ای اعلام کرد: «انتخابات واقعی نماد نظام‌هایی است که مردم‌سالاری را پذیرفته‌اند و به نوبه خود استحکام‌بخش اصل زرین "حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش" است».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «آنچه این روزها در جریان معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رخ داده است، ناشی از رویکرد، برداشت و اقدامی است که پیش از این هم عرصه را بر انتخاب مردم تنگ کرده و این‌بار بی‌پرده‌تر و بی‌پرواتر ظهور و بروز داشته است...در واقع جمهوریت نظام که مبتنی بر رأی آزاد ملت است، روز به روز کم‌رنگ‌تر شده است».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

خاتمی از جمله افرادی است که در فتنه ۸۸، انتخاباتی را که با مشارکت ۸۵ درصدی برگزار شد، به صحنه آشوب و درگیری بدل کرد؛ چرا!؟ به این دلیل که اکثریت مردم، کاندیدای مورد حمایت خاتمی و همفکران وی را انتخاب نکردند؛ برای همین افراطیون اصلاح طلب علیه جمهوریت شورش کرده و رأی مردم را پایمال کردند.

فتنه گران در سال ۸۸، خوی دیکتاتوری خود را به صورت تمام و کمال نمایش داده و علیرغم آنکه در جلسات خصوصی تاکید داشتند که قطعا تقلب صورت نگرفته، پشت تریبون دروغ تقلب را فریاد زده و جوانان را به آشوب و اغتشاش تشویق می کردند.

حالا لیدرهای فتنه ۸۸ که یدطولایی در لگدمال کردن رأی مردم و دهن کجی به جمهوریت دارند، خود را دلواپس مردم سالاری جا زده و هجمه گسترده ای علیه اقدام قانونی شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها به راه انداخته اند.

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

جهانگیری: می خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری در جمع روسای ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور ضمن اعلام خاتمه فعالیت این ستادها گفت: «مسائلی وجود دارد که معیشت مردم را به خطر انداخته است و من علاقه داشتم از این منظر وارد شوم. البته گاهی برخی دوستان می‌گفتند که شرکای وضع موجود باید پاسخگو باشند و من اتفاقا می‌خواستم به همین دلیل بیایم که بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند و چه کسانی این وضعیت را برای مردم درست کردند که امروز زندگی و معیشت مردم در شرایط سختی قرار گرفته است».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

جهانگیری در ادامه گفت: «از اینکه مجموعه ای از دوستان حذف شدند، بسیار متاسف هستم و امیدوارم بودم راهی را در پیش بگیریم که مشارکت حداکثری و نماد جمهوریت در داخل کشور به خطر نیفتد و یا آسیب جدی نبیند».

متاسفانه برخی دولتمردان اصرار دارند که به افکارعمومی توهین کنند. جهانگیری همان شخصی است که در انتخابات ۹۶ تاکید داشت که اگر وی یا روحانی در انتخابات پیروز شوند، دیگر هیچکس سر گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی نیز وجود نخواهد داشت.

حامیان روحانی و جهانگیری در سال ۹۶ تاکید داشتند که اگر رئیسی یا قالیباف در انتخابات پیروز شوند، دلار ۵ هزارتومان خواهد شد.

«همتی» نماینده بانیان وضع موجود است

«محمد مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «در مورد آقای همتی به همان دلایلی که در فضای سیاسی مطرح بود که آقای جهانگیری ممکن است دچار مشکلاتی بشود و کارنامه دولت فعلی را مجبور باشد نمایندگی کند به نظرم می آید نباید با اقبال زیادی مواجه باشد، همین طور آقای مهرعلیزاده که به نظرم خیلی دیرهنگام رسیدند».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

مهاجری در ادامه گفت: وقتی انتخابات رقابتی نباشد کسی که وارد زمین انتخابات می شود نباید چندان خوشحال باشد چون کسی که با خودش مسابقه دهد و برنده شود که هنر نیست... اگر مردم بدانند نتیجه انتخابات از قبل تعیین شده است چه دلیلی دارد که در انتخابات شرکت کنند!؟ شما در یک نظر سنجی پیامکی که بدانید نتیجه آن از قبل معلوم است، حتی اگر آن پیامک مجانی هم باشد به خودتان زحمت نمی دهید که در آن نظر سنجی شرکت کنید چه برسد بخواهید در انتخابات در این وضعیت کرونا شرکت کنید».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

فاز جدید تخریب رئیسی توسط اصلاح طلبان با چاشنی «تفرقه افکنی»

سایت اعتمادآنلاین در گزارشی با عنوان «اصولگرایان از روند انحصارگرایی و حذف در ستادهای رئیسی شاکی‌اند» نوشت: «روند حذف و انحصار در جریان اصولگرایی متوقف نمی‌شود. آنها جایی که این روند به نفعشان باشد، مدافعش هستند و هرجا به ضررشان، منتقدش. بخشی از جریان اصولگرایی که از خروجی شورای نگهبان درباره رد و تأیید صلاحیت‌ها بسیار خوشحال‌اند، هم‌زمان از روند انحصارگرایی و حذف در ستادهای خودی شاکی شده‌اند».

این سایت اصلاح طلب در ادامه نوشت: «همان نقدی را که منتقدان به شورای نگهبان درباره روند و نگاه حذفی دارند، حامیان عملکرد شورای نگهبان به هم‌جناحی‌های خود در ستادهای انتخاباتی دارند. هنوز انتخابات شروع نشده کار به انحصار و حذف درون‌گروهی رسیده است».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «سهم اصولگرایان سنتی(در ستاد رئیسی) ناچیز است تا جایی که باهنر هم اخیرا گفته بود:"این گلایه و دغدغه وجود دارد که بعضی رفتارها در ستاد مرکزی آقای رئیسی انحصارگرایانه باشد و بنده هم به ایشان و هم به مسئولان ستاد ایشان عرض می‌کنم که باید از همه ظرفیت‌ها و سلایق اصولگرایی که خالصانه برای پیروزی این جریان به میدان آمده‌اند بهره برد و خدای ناکرده با رفتارهای انحصارگرایانه دیگران را دلسرد نکرد".»

 ۹۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات معوقه بانکی در اختیار ۱۱ نفر است

«سعید جلیلی» عضو شورای عالی امنیت ملی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در نظام بانکی خاطرنشان کرد: «امروز در حالی که ۹۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات معوقه بانکی در اختیار ۱۱ نفر است، نیمی از مردم هیچ تسهیلاتی تاکنون دریافت نکرده اند و لذا ساماندهی این وضعیت نیازمند برنامه ریزی دقیق با زمان بندی مشخص است».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

جلیلی افزود: «داشتن برنامه‌ای دقیق برای حل مشکلات فقط به این معنا نیست که بگوییم چه کارهایی انجام خواهیم داد بلکه باید نتیجه کار در زمان مشخص نیز اعلام شود و نتایج ملموس در مقاطع مشخص شش ماهه یا یکساله اعلام شود نه اینکه بعد از چهار سال گفته شود، نشد که به نقطه مطلوب برسیم و ما این برنامه را به تفصیل در ایام تبلیغات برای مردم تشریح خواهیم کرد».

پیروزی جبهه انقلاب مهمتر از پیروزی افراد است

«علیرضا زاکانی» نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «جبهه انقلاب اسلامی به عقلانیتی رسیده که پیروزی جبهه انقلاب مهمتر از پیروزی افراد است و ما ایده هایی که به مردم خواهیم گفت براساس برنامه ای منسجم است و ایده های مشترکی برای همکاری جدی با مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادها داریم که منجر به تحول فراگیر در کشور با محوریت مردم می شود».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

زاکانی افزود: «این ایده را مطلوب مردم می دانم و اگر صادقانه با مردم صحبت کنیم زمینه پیروزی این ایده در انتخابات فراهم است و این مسیر را می رویم تا مابه ازای آن شور و نشاط انتخاباتی و توفیق جدی برای جبهه انقلاب فراهم شود».

عملکرد مسببان وضع فعلی کشور در بررسی صلاحیت آنها تاثیر داشته است

آیت الله «سید محمدرضا مدرسی یزدی» از فقهای شورای نگهبان درباره عدم احراز صلاحیت مسببان وضع فعلی کشور گفت : «اگر معلوم شود به خاطر عدم تدبیر یک فرد مشکلاتی در کشور ایجاد شده، حتما در بررسی صلاحیت او، بنابر اصل مدیر و مدبر بودن تاثیر خواهد داشت».

لیدرهای فتنه ۸۸ نگران جمهوریت شدند/ جهانگیری: می‌خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند

وی افزود: «شورای نگهبان مایل است بالاترین مشارکت وجود داشته باشد اما هیچ کس حاضر نیست با نقض قانون، مشارکت بالا رود. ما کسی که پایین ترین سطح معیارها را هم داشته باشد را تائید می‌کنیم تا حتی هزار نفر هم به مشارکت اضافه بشود ولی آیا کسی می‌پذیرد کسی که مدیر و مدبر نیست و معیارهای لازم را ندارد در فرآیند انتخابات شرکت کند؟ ».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • محمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    18 30
    اگر حاج قاسم عزیز زنده بود و کاندید بود بسر میرفتم رای می دادم باید حاج قاسم ها کاندید شوند
    • DE ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      9 33
      آیا ترامپ بدون اطلاع روسیه جرائت ترور سردار سلیمانی را داشت ؟؟؟
    • ث IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      33 5
      مطمئن باشيد كه ترامپ بدون هماهنگي با منافقين و سران فتنه در داخل كشور جرات ترور سردار سليماني را نداشت....فتنه كثيف ابان ٩٨ نشانه و سيگنال به ترامپ بود كه ٤٠ روز بعد سردار سليماني را به شهادت رساند....لعنت بر منافقيني كه سعي دارند اين حقيقت را وارونه جلوه دهند
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      15 13
      اگر میخواهی راه حاج قاسم بروی پس در انتخابات شرکت کن و به بقیه هم بگو شرکت کنند
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      15 1
      آقا یا بانوی 06:53 ـــ ترامپ که خود اعلام می کند فرمان این جنایت را شخصاً صادر کرده است و بر اجرای آن نظارت داشته است، رها کرده ای و یقیناً منظورت مبرا کردن این جانی از این جنایت است ولی یقه روسیه را چسبیده ای که شاید در جریان بوده است! تا چه اندازه انسان باید حقیر باشد که بوکش ادرار یانکی ها بشود؟!؟!
    • محمدایوب IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      10 4
      حاج قاسم بعد از دیدار روحانی با نخست وزیر ژاپن که به نمایندگی آمریکا با روحانی مامور بود. ترور شد وحاج قاسم نماد یکی ازخواسته های آمریکا جلوگیری از نفوذ منطقه ای ایران بود هسته ای نابود. ونفوذ منطقه ای با حذف حاج قاسم. وفقط موشکی میماند که در وین واگذار می‌شود علی لعنت الله
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      10 3
      و حاج قاسم اگه بود قطعا در انتخابات شرکت می کرد تا تغییر ایجاد کند تا ایران قوی شود
    • بصیرت IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      2 0
      اکثر این کاندیداها از دوستاران حاج قاسم هستند.. خدا رو شکر دشمنان و غربزده های وطن فروش برای اولین بار در تاریخ کشور نتوانستند از فیلتر عبور کنند
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      من میخاستم به احمدی نژاد رای بدم ولی چون رد شد دیگه اصلا رای نمیدم.چون بین اینا فرد صالح نمیبینم.هیچ کدومشون به درد مملکت داری نمیخورن.متاسفم برای اون یه عده بدبخت که هرجور که شده میخان رای بدن و حماقت خودشون رو اثبات کنن.
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      0 0
      چرا توهین می کنید مصاحبه های جدید احمدی نژاد و مواضع جدیدش رو ببینید
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    28 8
    جناب مسیح مهاجری و جناب جهانگیری ، بدجوری آتیش گرفتین. برین و بزنین اون جاتون رو به آب که بدجوری داره میسوزه. دیگه اصلاح طلبان حداقل تا ۱۰۰ سال آینده شانس پیروزی تو هیچ انتخاباتی رو نخواهند داشت. این خط و این نشون.
  • میثم IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    28 6
    بانی فتنه 88 که نتوانست مردم سالاری واقعی را تحمل کند و شکست تفکر خود را بپذیرد، حالا دل سوز مردم سالاری شده است. خاتمی لیدر فتنه 88 ، بدان دیگر حنای تو رنگی ندارد.
  • مورخ ایرانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    32 7
    جهانگیری: میخواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند! مردم ایران یادتان هست در مناظرات انتخاباتی سال 92 و 96 همین روحانی و جهانگیری دولت احمدی نژاد را بانی وضع بد اقتصادی جامعه میدانستند؟ چطور شد تا دولت به شما رسید بانی وضع اسفبار موجود کسی دیگر شد و نه رئیس جمهور و معاونین اش؟! عجب رویی دارند این جماعت!
  • رضا IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    25 4
    مگر زبانت را گاز گرفتند یابریدند یا لال شدی الآن هم اگر عرضه اش را داری بگو.
  • حرف حق IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    17 4
    خدایی بدون تعصب نظر بدید در این که روحانی بد کار کرده شکی نیست خیلی هم بد بوده سوال اینجاست ما تو چهل و اندی سال که حکومت و سیستم دست خیلی ها از چپ و راست بوده مثل همین هفت نفر کاندید نهایی چرا وضع اقتصادی و رفاهی مردم سال به سال بد تر شده چرا این همه فساد سال به سال بد تر شده چرا فقط مسئولیت ها رو به زمین یک نفر یا گروه میندازن ؟
    • امیررضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      8 2
      خود محسن هاشمی میگه 32 سال حکومت دست ما بوده یعنی دست طیفی که الان اسمشون اصلاح طلبه، پس از اونها باید مطالبه کرد. تمام فتنه 88 هم به این دلیل بود که یکی خارج از این طیف دولت رو دست گرفت و براشون پذیرشش سخت بود. خدا این دفعه را به خیر کند.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      9 4
      این یه حرف مفته که 40 ساله همه خراب کردن. پس این همه خدمات را کی انجام داده. انقلاب 40 سال به مردم و کشور خدمت کرده و آثارش از اینجا معلومه که آمریکا و دشمنان دارن مدام بر علیهش توطئه می کنند. این که میگن روحانی و دولتش خراب کردن چون در جهت انقلاب حرکت نکردند و مدام دردسر دردسر کردند. حالا با اومدن حاج آقا رئیسی و دولت انقلابی ان شاءالله مشکلات برطرف میشوند.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    5 7
    آیت الله مدرسی یزدی انشاالله حالت خوب پدر کنار رهبر عزیز انقلاب اسلامی ابوذر ایشان باشی کرامت نافذ و منطقی است امیدوارم هرچه به صلاح اسلام و انقلاب است باتدبیر رهبر معظم انقلاب پیش بیاید . ابوذر انقلابی برای رضای خدا بارهبرمان باش
  • Gh IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    21 11
    دست شورای نگهبان درد نکنه اتفاقا در انتخابات شرکت میکنیم
  • شسم IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    16 11
    هدف تون شرافتاً چيه ؟! تا كى قراره از اين فتنه نون بخوريد ؟! شرم آوره به مولا ! مثل اين عجوزه هاى غرغرو هى فتنه رو غرغره ميكنيد ، حال بهم زنه ، ميدونستيد ؟!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      9 8
      آقای نسبتا محترم!! در فتنه این بی شرف ها کشور رو تا لب پرتگاه سقوط و نابودی بردند. میلیارد ها تومان از ثروت مردم رو این ها کف خیابان آتش زدند و اموال عمومی رو تخریب کردند. باعث دو صدایی جدی در کشور شدند که تحریم های کنونی نتیجه آن است. با این وجود این گندی که زدند هنوز کامل بوش در نیومده. مونده تا ابعاد فتنه روشن بشه
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      12 4
      شهیدلاجوردی خطاب به سعیدحجاریان:شماازمنافقین هم بدتروخطرناکترهستید.رجوی دوراندیش نبودخیلی زوددست خودراروکرداماشماخودتان رابرای آینده آماده کرده ایدومنتظرفرصت هستیدتاشرایط مهیاشود.روزبروزابعادآنچه که شهیدلاجوردی بادرایت خاص خودزودبه آن رسیدندبیشتروبیشترآشکارمیشه.انشالله همه باهم تانابودی کامل فتنه گران
  • رضا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    23 4
    بانیان وضع موجود عمه های من هستند جناب جهانگیری
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    16 3
    جهانگیری دادش گلت بانی وضع موجودوخودشماهستید ملت شماهارادرزباله دان تاریخ میریزد
  • DE ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    14 6
    ممد چاخان یا همون سید خندان با ریاکاری و دروغ و تزویر و مهندسی اذهان و مهندسی آرا مهندسی انتخابات با یارگیری از مافیای اقتصادی سیاسی و فرهنگی ۳۴ سال با شبه کودتا در ایران هر غلطی خواستند کردند و هزاران هزار میلیارد پول این مردم بیچاره را در حلقوم خود کردند حالا ناگهان ناراحت جمهوریت نظام شده اند‌. خائن تر از اصلاح تبه کاران به آرمان شهدا و انقلاب کسی نیست. تو برو با جورج ویویروس صهیون جلسه بگذار بهت دستور بده چکار کنی
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    14 3
    نمیخواد بگی... بانیانش خود زیگیلت و دارو دسته ی hنگلت هستن
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    15 5
    خوب چرا لال شدی جهانگیرخان ؟ آخرین دروغت رو هم توی تاریخ ثبت میکردی . چرا نگفتی ؟
  • ایرانی IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    9 6
    جزای اقدام علیه امنیت کشور وایجاد بلوا آشوب اعدام است حالا که نظام بر اساس برخی ملاحظات و با رویکرد رافت اسلامی از این جرم لیدر فتنه چشم پوشی کرد بهتر است که ایشان درباره مسایل ملی صحبت نکنند مخصوصا که خیانتشان به کشور معلوم و محرز است،جهانگیری هم نگران نباشد چون تا ابد با چهره خاص و دلار ۴۲۰۰ تومانی در یاد و خاطر ایرانیان ماندگار خواهد شد
  • مهرناز IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    7 5
    عدم صلاحیت افرادی که مسبب وضعیت کنونی کشور بودند " کار خوبی بود " اما باید یادبگیریم مدارا کردن با افراد ناصالح تا انجا که تخریب کردن های انان گسترده شود " کار درستی نمی باشد " یک فرد ناکارامد ویا فاسد را کنار گذاشتند " بهترست تا اینکه میلیون ها مردم ایران دچار آسیب های مختلف " روح وروان شان دچار مشگلات شود " که خود نیز اسیب به کشور را فراهم می ا.رد.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      4 4
      خانم فرصت آزمون و خطا تموم شده. با انتخاب حاج آقا رئیسی دولت انقلابی سر کار خواهد آمد تا مردم طعم خدمت و زندگی آرام را بچشند ان شاءالله .
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    8 6
    چه ادم هایی که برای کشور نگران شده اند !؟که در طول زندگی و حیات سیاسی نه اینکه هیچ خیری و از خود گذشتگی برای کشور و ملت نداشته اند ،بلکم جا هایی که بین کشور و منافع قوم وقبیله ای قرار گرفتن دوپایی روی منافع کشور رفتن!چون بایسته به حساب کارشان رسیدگی نشده !؟حالا وقیح تر از همیشه .
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    10 22
    آقاي جهانگيری هشت سال دولتتان چشم وگوششان رابسته وفقط حرفهای يكطرفه خودراميزندحالا ميخواهيدازموقعيت داوطلب رياست جمهوری استفاده سوء كنيدوچه چيزی بگوييد؟
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    9 4
    1- دست شورای نگهبان را می بوسم... 2-خیلی هم خوبه و تو انتخابات هم شرکت می کنم... 3-اصلاح طلبا پر رو تر از او هستند که به این راحتی از حاکمیت کنار برند حتی اگه همتی و علیزاده هم تأیید نمی شدند باز مثلا به یکی از بقیه خودشون رو می بستند تا بتونند سهمیه شون رو تو حاکمیت حفظ کنند... 4-با صلابت به پیش....
  • DE ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    7 9
    و متقلبان سال 1388 ادعای مسلمانی نداشته را تکرار میکنند
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    12 5
    نه به دولت سوم روحاني
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    هرفردی اختیار کار خودشو داره گروهی ثبت نام میکنند گروهی بررسی میکنند و تایید و رد صلاحیت و گروهی هم یا نامزد دارن و میرن رای بدهند یا نامزد ندارن و نمیرن
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 7
    اصلح فقط جلیلی کسی که برای حل مشکلات برنامه داره
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    8 14
    ریسی مدرک تحصیلی داره؟؟(:
    • آکنده IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      2 4
      سلام. بله که داره برو رزومشو بخون ببین که داره اصلشم داره جعلی و تقلبیو خارجی هم نیست مثل بعضیا که بعدا گندش در اومد.
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      4 1
      اگر منظورت از آن نوعش است که بابایت برای تو از تو خیابان انقلاب پیدا کرده است، مطمئن باش که آقای رئیسی فاقد آن هستند!!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 5
    سید محمد خاتمی دشمن اسلام و انقلاب مردم
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      خوب داری دین خودت رو به دنیای دیگران می فروشی.اصلا تو میدونی خاتمی کی بود و چی کرد.اگه دوره خاتمی رو میدیدی از این حرفا نمیزدی
  • ناشناس IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 2
    از مردم عزیز ایران میخواهم در روز آخر دولت با ماشین و موتور تو خیابون جشن بگیرند جشن رهایی از مسولین بی کفایت
  • یوسف IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 3
    جهانگیری: می خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند خب الان بگو. مگه کسی جلوتو گرفته؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 3
    دوستان مشرقی ما سایر دوستان هم دیده ایم ، افتخارات آقای جلیلی تحریم تمام کشور بود که باعث مشکلات عجیب و غریب اقتصادی شد . آقایان قاضی زاده و زاکانی هم که از فرمایشاتشان ( سه روزه مشکل بورس قابل حل شدنه ) معلومه در تعطیلات بسر میبرند . حافظه مردم پاک نشده دوستان
  • ایرج IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    آقای جهانگیری دیگه نمی خواد بگی بانیان وضع موجود چه کسانی هستند
  • حمیدرضا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 1
    به کوری چشم دشمنان انقلاب در انتخابات شرکت میکنم
  • انقلابی،رزمنده و معلم IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    4 6
    یا احمدی یا هیچ احدی.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    جهانگیری: می خواستم بگویم بانیان وضع موجود چه کسانی هستند بهانه نخ نما ... اگر شما واقعا عملتان در حد ی میبود که مردم از شما رضایت داشتند .باور کنید مورد تایید قرار میگرفتید حالا هم چندان دیر نیست .کلاب هاوس که در اختیار شما هست بفرمایید بگویید تا مردم در انتخاب دچار سر در گمی نشوند . خودتان هم میدانید که چرا اینهمه مشکل تراشی برای مردم بوجود اورده اید ! شما فقط برای ایجاد مشکل تشریف اورده اید !
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 2
    اقاي مسيح مهاجري ، بفرماييد شما كه نگران جمهوريت براي ايران هستيد!! ايا سال ٨٨ يادتان هست ، انجا چرا موضع نگرفتيد كه دوستانتان كشور را به اشوب نكشانند؟ اين حنا براي مردم رنگي ندارد ، چون قافيه را باختيد ، فقط از مردم عذر خواهي كنيد البته اگر شهامت داشته باشيد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 3
    فقط ایکاش سال 96 هم شورای نگهبان این دقتها درباره عدم صلاحیت رو انجام میداد تا الآن این اقتصاد ورشکسته و بخاک سیاه نشسته رو شاهد نبودیم . بنفش زندگی مردم رو خاکستر کرد و رفت
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 2
    آقای جهانگیری بانیان موجود اختلاس برادر ت بود
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 1
    این افرادی که برای ریاست جمهوری کاندید شدند اگر حضرت عیسی ع ویاابراهیم ع هم شوند نمیتوانند بامعجزه اقتصاد ایران روسروسامان بدهند اقتصاد ومشکلات با وعده وعید درست نخواهد شد چنانچه امریکا تمام تحریمهای ایران رابرداردشاید طی ده سال شاید اوضاع مثل دهه هشتادویاهفتادشود پس طبق فرمایش بزرگان دین النجات فی الصدق بامردم صادق بودند کاربهترپیش میرودواعتماد انها راجلب میکند نه مثل طرف قول داد صد روزه مشکلات رو درست کند بعد اخرسری زد زیرحرف خودش هیچی بهترازصداقت نیست اعتمادمردم را جلب کنند صداقت کلید حل خیلی ازمشکلات است وعده الکی وسرخرمن ندهید این مردم مردم دهه پنجاه شصت هفتاد نیستند
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    این اقایون که کاندید شدن لطف کنند اعلام کنند کجا مدرک دکترا گرفتند واستعلام ان رابه مردم نشان دهند امروز هرننه قمری رو پست میدن یا پرفسوره یادانشمند یا دکتره این همه دکتر وپرفسور ووو حقوقهای نجومی پس چرا مملکت این همه باداشتن این همه نوابغ دارای هزاران مشکل اقتصادی اجتماعی ووو است پس کاندیداها محبت کنند واقعا کدامشان دکترا داردصادقانه .... سانسور نکنی مشرقی جون
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    اصل جمهوریت باید حفظ شود
  • سیروس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    ازاحمدی نژادبپرسید روایت 88
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    احتمالا در ماه اینده بلیط برا امریکا و انگلیس گیر نیاد چون پایان کار فتنه گران فرا رسیده و بنی صدرها در پیش داریم !
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 1
    حتما باید یکی شهید بشه تا قدرشو بدونیم. الآن حاج آقا رئیسی یاور اصلی انقلاب و رهبری است و مرد میدان است که اگر حاج قاسم بود خودش به ایشان رای میداد . اگه شما راست میگی بسم الله .
  • یوسف GB ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    چقدر این جهانگیری فحش بهش میچسبه ،
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    اصلاح طلبان خدا نشناس شروع به دروغ پردازی و مسموم کردن جو انتخابات رو کردن. خدا ان شاءالله مکرشون را به خودشان برگردونه.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    22 2
    فتنه اصلی همان احمدی نژاد بود
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 2
    مسببان اصلی(خواسته وناخواسته-دانسته ونادانسته-مستقیم وغیرمستقیم)خودتان هستید که 8سال مملکت دستان بود وغارتش کردید دادید به برادران وخاندانتان
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 2
    مسببان اصلی(خواسته وناخواسته-دانسته ونادانسته-مستقیم وغیرمستقیم)خودتان هستید که 8سال مملکت دستان بود وغارتش کردید دادید به برادران وخاندانتان
  • جوان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    بازم یه بگم بگم دیگه!د جون بکن یه دفعه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    مرگ بر فتنه گر
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    ۸سال حرف درمانی بس نبود ازکارگری تااشرافیگری راهی نیست اگرردصلاحیت نشوید
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    نمیشه الان بگی بانیان وضع موجود چه کسانی هستند حتما باید ریس جمهور بشی تا بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • !! IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    حکایت اون دزدیه ، که خودش هم فریاد میزد ؛ بگیرید دزد !!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 1
    آدم وقتی این پستها را میخونه میبینه این حزب‌الله تند رو نما ها عجب بی ادب هستن بدتر از اونا روزنامهه این بی ادبی ها را چاپ می‌کنه اگه ادب شما اینه و این هفت نفر کاندیدای بی ادبانه پس وای به حال این مملکت آقای ظاهر نما حزبالهی اولین چیز تو دین پیامبر ادب است هر ادب و احترام بلد نیست بدان اصلا مسلمان نیس پس ادعای اسلام نکن تو خودت ابلیس زمانه ای آمریکا و اروپا بر تو شرف دارند
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      حرف مفت نزن بیشرف اشدمع الکفار رعایت ادب دربرابر کفارامثال تو واجب نیست وامام حسین امثال تورا حرامزاده فرزند حرامزاده وشکم هایتان از حرام پرشده.
  • غضنفر IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام بر همه خوبان همه فتنه 88رابه یا دارین به آنها گفتن خط شما ازاشوب گران جداست یاازانها جداشوین گفتن نه اینهمه خسارت مالی جانی بکنارحرمت محرم راهم نگه نداشتن الان نزدیک به12سال است که گذشته ؟؟؟؟؟به این نتیجه میرسیم هرکس قبلاً توانقلاب یه کارکوچیک کرده یا دوربرش کسانی هستن می‌تونن شورش براه بیندازه هرکاری بکنن هیچ به هیچ،،،فقط خون اونایی که پرفتنه ۸۸ ریخته برگردم کیست
  • م IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای جهانگیری! شما را به خون برادر شهیدتان قسم! الان هم می توانید بانیان وضع موجود را با سند ارائه کنید. شما مگه دوستدار مردم و نظام نیستید؟ پس چرا دم از کوله بر و فقیر می زنی ولی همچنان در قدرتی هستی اما کاری نمی کنی؟ حتماً افرادی فرازمینی مسبب وضع موجودند؟ حتماً وضع موجود را شما رقم نزدید شما که می گفتید اگر ما رأی نیاوریم مردم بدبخت می شوند. این گفته دو سؤال را در ذهن همه مطرح می کند.1. اینکه به مردم دروغ گفتید و یا اینکه کلاً قدرت مدیریت نداشتید و باز هم به مردم دروغ گفتید. چرا؟ شما اگر روشنگری نکنید علاوه بر مسئولیت بدبختی مردم، باید به خاطر عدم روشنگری و ایجاد فضای شفاف در روز قیامت که مردم دچار گمراهی شدند پاسخگو باشید
  • رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    پروژه میگم بگم اینبار در دست جهانگیری رد صلاحیت شدی هرچه میخواهد دل تنگت بگو
  • رضا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    میخواستم بگم میخوام هفتاد سال سیاه نگی میگفتی خب این همه سال معاون اول بودی چی میخوای بگی این که تورم رو نهصد درصد افزایش دادید مردم رو به فلاکت انداختی بعد خبر خوشحالی برامون آوردید که جان کری با اسم کوچیک صدا میزنه جواد تمام مشکلات دیگه حل شد حالا جواد
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    جهانگیری خیلی .... که بانیان وضع موجود رو نگفته.... دختر مظلوم وزیر... حسین ف..... مهدی جهانگیری.. و... یا وزیر ومعاون اول و خود ر..... یا همه گزینه ها
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    بانیان وضع موجود تو وبرادرت ،شیخ وبرادرش وکاسه لیس های شما ست.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    همه کسانی که به خاتمی تهمت زده و به او انگ نفاق میچسبونن حتما به یاد داشته باشن که یه روز در پیشگاه عدل خدا باید جواب پس بدن.خودتون برین و دوره های ریاست جمهوری رو با هم مقایسه کنین تا ببینین کدوم یکی از این رییس جمهور ها واقعا برای ایران کار کرد.شاید یه عده افرادی که دوره خاتمی رو ندیدن فریب بخورن ولی امثال من که دیدیم فریب نمیخوریم.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    بخدا که شیطان وترامپ ونتانیاهو بر خاتمی شرف دارند چون ادعای مسلمانی شیعه وسیدی ندارند اگر انها قابل عفو باشند اینیکی جاش قعر جهنم است چون شیطان هم از او تبری می جوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس