کد خبر 122354
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) - چهارم خردادماه - تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق ، 'محمد قهرمانی' روز سه شنبه به ایرنا گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

قهرمانی یادآورشد كه در تهران نیز این مراسم در شب و شام غریبان شهادت امام هادی (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض برگزار می شود.

وی توضیح داد: در شب اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی میرلوحی' به ایراد سخن پرداخته و دعای كمیل توسط 'مرتضی طاهری' مداح اهل بیت علیهم السلام قرائت می شود.

قهرمانی افزود: همچنین شام غریبان شهادت امام هادی (ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین 'مرتضی وافی' همراه خواهد بود و زیارت جامعه كبیره نیز توسط وی قرائت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • داش علی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    نوکر امام هادی هستیم
  • عبدالرضا ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    آیا اگر پایگاه اینترنتی رو از دسترس خارج کنید نشانه مسلمانی شماست ؟؟ مگر پایمال نکردن حق دیگران (حق الناس)یکی از ارکان اصلی اسلام نیست ؟؟ از کی تا بخال پایمال کردن حق دیگران به هر اسمی نشانه مسلمان بودنست ؟؟ پس چگونه میتوانید به وی سایت های خصوصی که در تملک شما نیستند تعرض کنید و انها را حتی برای 10 دقیقه از دسترس خارج کنید ؟؟ مگر صاحبان سایت های خصوصی حقی ندارند ؟؟ لطفا برید بجای عملی کردن اولین فکری که به سر گرامیتان زد ، کمی فکر کنید . ببینید امامان(ع) و پیامبر (ص) چه چیزی رو به سفارش کرده اند . تا آنجا که ما میدانیم این بزرگان ما را مکات زیر سفارش کرده اند : جلو گیری از فساد در مملکت اسلامی حمایت از فقرا و یتیمان ستاندن حق مظلومان از ظالمان ترویج عقاید و معارف اسلامی و ....
  • میثم ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    بسیار عالی.
  • علی ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    "لعنت بر پدر و مادر شاهین نجفی"
  • ابوالفضل ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    0 0
    بنظرم کار درستی نمیاد. سایت ها حریم خصوصی مالکان سایت ها هستند و ما اجازه نداریم که اون ها رو متوقف کنیم. مثل این می مونه که شب شهادت بگیم مغازه ها باید تعطیل بشه و همه بیان عزاداری! بنظرم گناهه!
  • هادی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    0 0
    خواهشا" شما از بریتانیای کبیرتون فتوا صادر نکنید. بفرمائید ما خودمون میدونیم چکار داریم می کنیم. اصلا" این کارو می کنیم که ......... رو بسوزونیم.
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    0 0
    ali khoobi? pedar o madar e badbakht che gonahi daran

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس