کد خبر 1257285
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
برخورد شدید اتوبوس بی آرتی با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع)

مجید رنجبر از برخورد شدید اتوبوس بی آرتی با گاردریل‌ها و پایه‌های بتونی پل در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان خبر برخورد شدید اتوبوس بی آرتی با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) افزود: مقارن ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز، در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به شمال مقطع نیکنام یکدستگاه اتوبوس بی آرتی که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا با پایه بتونی پل برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تصادفات مربوط به ۲۰۶ سوارها است

رنجبر ادامه داد: در ادامه این حادثه این اتوبوس با ۸ شاخه از گاردریل‌ها نیز بشدت برخورد کرده وسپس متوقف می‌گردد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: شدت حادثه به حدی بوده که مقدار زیادی گازوییل نیز بر سطح سواره رو ریخته که باعث لغزندگی معبر شده که با توجه به همین موضوع شاهد کم شدن سرعت خودروها و در نتیجه تراکم ترافیک در این مقطع بودیم.

ببینید:

عکس/ واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در ترکیه

وی افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی‌های بعمل آمده سطح راه که لغزنده شده بود با شن و ماسه پوشیده شد تا برای موتورسواران و خودروهای عبوری مشکلی پیش نیاید.

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند و همیشه توجه کافی و لازم به جلو و اطراف وسیله نقلیه داشته باشند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    رانندگي تاکسي و اتوبوس بايد جزء مشاغل سخت به حساب بيايد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس