بشار اسد

رئیس جمهور سوریه ضمن ستایش از مردم و گروه‌های فلسطینی در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که هدف از تحریم و محاصره اقتصادی سوریه، ضربه زدن به مردم مقاوم این کشور است.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور سوریه از مقاومت گروه‌ها و مردم فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت که وحدت فلسطینی‌ها و اصرار بر حق بازگشت باید اساس و عامل اصلی در مسیر نبرد آزادی بخش فلسطین باشد.

بشار اسد امروز به هنگام دیدار «طلال ناجی»، دبیرکل جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین (فرماندهی کل) و هیئت همراه با وی در دمشق، درباره تحولات و اوضاع سوریه و فلسطین و مسائل عربی و منطقه‌ای رایزنی کرد.

او با اشاره به نبرد اخیر موسوم به «شمشیر قدس» و بازتاب نتایج راهبردی آن بر درگیری با دشمن صهیونیست، از نقش نیروهای مقاومت و مردم فلسطین به ویژه در قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در تحقق این «پیروزی منحصر به فرد» قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ‌ رئیس جمهور این کشور در بخشی از سخنان خود به جنگ اقتصادی علیه کشورش اشاره کرد وگفت:‌ «محاصره اقتصادی سوریه در نتیجه شکست نظامی و امنیتی نیروها و آلات دست دشمنان بوده و اینکه هدف از این محاصره که مردم سوریه در معرض آن قرار گرفته‌اند، ضربه زدن به شالوده مردمی این کشور است که در طول جنگ جهانی بر سوریه مقاومت کردند.»

بشار اسد تأکید کرد که مردم سوریه قادرند این مرحله را پیش سر گذاشته و پیروزی کامل را محقق کنند.

طلال ناجی در این دیدار از مواضع ثابت سوریه در مسئله آرمان فلسطین تقدیر و تشکر کرد و گفت که سوریه به لطف فداکاری مردم و ارتش خود به رغم همه شرایط و فشارهای سخت پیروز میدان شد.

او در مورد موج عادسازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی نیز گفت که وحدت مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها تنها راه پاسخ به این برنامه‌های ایجاد «ناامیدی، ناکام گذاشتن و دودستگی» در فلسطین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس