کد خبر 1219085
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
دستگیری اراذل و اوباش محله فلاح

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۲۱۷ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار پلیس امنیت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح اقتدار در مقر پلیس پایتخت در بین خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سال ۱۴۰۰ برگزار شد که طی آن ۱۱۷ محله و مکان از جمله پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی پاک‌سازی شد.

ببینید:

عکس/ کشف شمشیر بزرگ از ارازل و اوباش توسط پلیس

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در این راستا در مجموع ۱۱۸ پرونده اراذل‌ و اوباش مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۵۶ مورد مربوط به شرارت و قدرت نمایی و ضرب و جرح ، ۱۹ فقره مزاحمت نوامیس، ۸ فقره سلاح غیرمجاز و ۴ فقره مشروبات بودند.

سردار رحیمی اعلام کرد: در این مرحله از طرح اقتدار ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار، عاملین تخریب و شرارت و گردانندگان مراکز فساد دستگیر شدند؛ همچنین بیش از ۱۰۹ قبضه سلاح جنگی، شکاری و شبه سلاح و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد هم از این افراد کشف و ضبط شد.

وی افزود: تعداد ۵۳ واحد صنفی پاتوق اراذل‌ و اوباش اعم از سفره خانه‌، قهوه خانه‌ و باشگاه‌های بدنسازی پلمب شدند؛ علاوه بر این ۵۸ تارنما کنترل و رصد شد که ۳۲ مورد که اقدامات مجرمانه از جمله ترویج فرهنگ اوباش گری و لات بازی و کری خوانی می کردند مسدود شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: دو گروه از اراذل که در محلات شهرک ولیعصر و یافت آباد اقدام به ضرب و جرح کرده و پس از آن محل را ترک کرده بودند طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و دستگیر شده و ۲ قبضه کلت کمری و ۱۳ فشنگ هم از آنها کشف شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس