کد خبر 1159209
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
دستگیری اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای هفتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت و دستگیری۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای هفتمین مرحله از طرح « اقتدار» پلیس امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت اراذل و اوباشی که اقدام به تخریب اموال عمومی و اموال مردم کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

ببینید:

عکس/ سلاح‌های اراذل دستگیر شده تهران

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: در هفتمین مرحله از طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده اجرا شد و با اشراف اطلاعاتی و کار عملیاتی ۶۷ پرونده با موضوع شرارت، عربده کشی، ضرب وجرح و ۷۶ پرونده مرتبط با مزاحمان نوامیس و همچنین ۲۶ پرونده مربوط به نگهداری حمل و استفاده غیرمجاز اسلحه به سرانجام رسید.

ببینید:

عکس/ طرح امنیت محله محور نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ۲۱۴ نفر در طرح اقتدار ۷  دستگیر شدند؛ ۸۷ نفر عاملان شرارت، نزاع و درگیری بوده و ۲۶ نفر به دلیل حمل و نگهداری و استفاده از سلاح دستگیر شدند. ۶۶نفر از دستگیر شدگان نیز مزاحمان نوامیس و مابقی سایر مجرمان بوده اند.

سردار رحیمی گفت: با اجرای این مرحله از طرح پلیس امنیت، ۷۸ محله پاکسازی شده و ۳۱ قبضه سلاح از افراد دستگیر شده کشف و ضبط شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    4 0
    باسلام سردار رحیمی عزیز شماها و همکارانتان این اراذل و اوباش رو دستگیری میکنید بلافاصله آزاد میشوند لطفا طرحی رو به مجلس و بدهید کسانی که سابقه شرارت بیش از حد هستن رو در دادگاه انقلاب معرفی و محاکمه نمایند.اینها آرامش و امنتیت جامعه رو بخطر میاندازن طور بخدا و برای آرامش جامعه یک فکر اساسی بکنید اینها میروند زندان و حرفه ای تر به جامعه برمیگردن باید اعدام بشوند کسانی که سابقه شرارت زیاد دارند.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 1
    اقتدار پلیس ضامن امنیت شهروندان است
  • DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    دستگیری اراذل در طرح «اقتدار» پلیس امنیت / حالا شما اینهمه اراذل و اوباش را میگیرید کسی دیگه نمیمونه بره به اصلاح طلبها رای بده . بعد بازهم اغتشاش میکنند به خودشون منظور اعتشاش میکنند با خودیهاشون و هرچه سطل آشغاله آشغالها آتیش میزنند یعنی با آشغالهاش آتیش میزنند.
  • حمید IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    این دستگیریها بیفایده است اولا سریع آزاد میشوند و بعد هم افتخار میکنند که دستگیر شده اند .در محل ما یک چاقو کشی معروف برگه عدم سوپیشینه گرفته و در یک وزارتخانه استخدام شده .
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    *درود خداوند بر اقتدپلیس نیروهای انتظامی*سردار وقتی که این ارازل واوباش را دستگیرمی فرمایید..مثه زمان جنگ که اسرا را میبردند"استخبارات"اول یه کتک مفصل میزدند..حالا اینا را اول یک کتک مفصل بزنید تا فکر خلاف وقلدری ازسرشون بیفته..اخه بدبختا بجای نان حروم ونام ننگ خریدن برای خود وخانواده خوب برید زحمت بکشید ونون حلال به دست بیارید که بگویند رحمت برپدر مادرت ..نه لعنت بگویند-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس