کد خبر 1211793
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

امروزه کارشناسان حوزه دیجیتال اهمیت سئو و فواید سئو را به خوبی درک کرده‌اند و می‌دانند که بدون متخصص سئو و مشاوره سئو نمی‌توانند در دنیای آنلاین کسب و کاری موفق و پایدار داشته باشند. شاید این گونه به نظر برسد که راه اندازی سایت، کار چندان سختی نیست. چرا که می‌توان طراحی سایت را به متخصصان سپرد و بعد از اینکه سایت آماده شد شما می‌توانید به فروش و در پی آن درآمدهای میلیونی برسید. تا اینجای کار فکر و تصور شما درست است.

اما درست همین تفکر مسئله ساز است. چرا که باید گفت بدون توجه به تخصص‌ها، پیشرفت‌ها و تغییرات زیرساختی و ساختاری در دنیای آنلاین و همگام شدن با آن امکان پیشرفت در میدان رقابت‌های آنلاین وجود ندارد. بر همین مبنا است که سئو یکی از مهمترین بخش‌های و تخصص‌ها در کسب و کارهای آنلاین محسوب می‌شود. اگر تاکنون درباره این مفهوم چیزی نشنیده‌اید و یا اینکه به دنبال اطلاعات تکمیلی هستید باید بگوییم که این مقاله برای شما نوشته شده است. پس تا انتها ما را همراهی کنید تا علاوه بر ارائه مطالب مشاوره سئو حرفه‌ای را نیز به شما معرفی کنیم.

سئو چیست؟ چرا سئو برای کسب و کارهای اینترنتی مهم است؟

سئو چیست؟

حتما شما هم به یاد دارید که تا چند سال قبل هنگام سرچ گوگل به زحمت می‌توانستیم مقاله و یا مطلبی را که دنبال آن هستیم بیابیم. اغلب لینک‌ها با آنچه کاربران دنبال آن بودند تناسبی نداشت و برای رسیدن به مطلب مرتبط باید ساعت‌ها وقت صرف می‌شد. از سوی دیگر بیشتر وبسایت‌ها با ظاهر و محیطی نامناسب بیشتر وقت کاربران خود را با مطالب غیر مرتبط تلف می‌کردند. حال آن زمان را با آخرین باری که مرورگر گوگل را کلیک کرده‌اید و یک مطلب را سرچ زده‌اید مقایسه کنید. کیفیتی که در وبسایت‌ها، ظاهر آن‌ها، سرعت بالا آمدنشان، ارائه مطالب مرتبط و غیره می‌بینید، همگی توسط سئوکار وبسایت و با بهره گیری از مهارت، تجربه و تخصص سئو شکل گرفته است. به عبارت علمی‌تر سئو مدیریت سایت به جهت بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو می‌باشد. چرا که هدف اصلی و ابتدایی گوگل این است که کاربران را به سرعت و باکیفیتی بالا به آنچه که دنبال آن هستند برساند و از سرچ خود رضایت داشته باشد. در اقع کاربران در اولویت اول گوگل قرار دارند.   

سئو چیست؟

اهمیت سئو در چیست؟

گوگل یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مرورگرها در دنیای آنلاین امروزه محسوب می‌شود. به گونه‌ای که طبق آمار به دست آمده روزانه حدود 6 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود. این آمار نشان می دهد که این دنیای آنلاین تا چه اندازه در زندگی ما انسان‌ها جا خوش کرده است. بنا به همین امر نیز هست که اغلب وبسایت‌ها تلاش می‌کنند که با کلمات کلیدی اصلی خود در صفحه اول گوگل قرار گیرند و بیشترین ترافیک، کلیک و نهایتاً درآمد را ازآن خود کنند. این امر جز با سئو تخصصی سایت امکان پذیر نمی‌باشد. از اینجا است که اهمیت سئو برای تمامی کارفرمایان و مدیران کسب و کارهای آنلاین مشخص می‌شود. پیشنهاد ما این است که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با اسماعیل سحاب را تست کنید و مطمئنا از این کار پشیمان نخواهید شد.

در واقع تمامی کسب و کارهای آنلاین می‌دانند که صرف داشتن یک دامنه و سایت نمی‌تواند آن‌ها را به موفقیت برساند بلکه باید با بهره گیری از تخصص‌ها و مهارت‌های سئوکار حرفه‌ای، وبسایت را به گونه‌ای بهینه کنند تا در هنگام سرچ کابران، در میان میلیون‌ها نتیجه گوگل در میان ده لینک ابتدایی و در صفحه اول گوگل باشند و حتی در لینک‌های آغازین قرار گیرند. چرا که به ندرت پیش می‌آید که کاربر صفحه دوم و حتی سوم و یا حتی لینک‌های نهم و دهم را باز کنند. چرا که گوگل با پیشرفتی که در الگوریتم‌های خود داشته است، لینک‌های را در ردیف‌های اول قرار می‌دهد که بهینه‌تر باشند و رضایت کاربران را به دست آورده باشند. در واقع بنا به دو دلیل عمده اهمیت سئو مشخص می‌شود. یکی پیشرفت و دقت ایندکس کردن صفحات توسط گوگل و دیگری رفتار کاربران در مواجه با لینک‌های ابتدایی گوگل.

فواید سئو چیست؟

سئو یک فرآیند همه جانبه می‌باشد که می‌توان گفت به منظور بهینه کردن وبسایت برای موتورهای جستجو گوگل و همچنین بهینه کردن تجربه کاربران از جستجو، بخش‌های تکنیکال و فنی، تولید محتوا و غیره را در نظر می‌گیرد. این فرآیند زمان بر خواهد بود اما، یک نتیجه پایدار و موفق را به جای خواهد گذاشت. به این شرط که مشاوره سئو متخصص را برای وبسایت خود در نظر گرفته باشید. در این جا ما به برخی فواید کلی سئو برای وبسایت‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • سئو تخصصی وبسایت به کسب کار شما کمک می‌کند که در طولانی مدت هزینه‌های اضافه را کاهش دهد. به عنوان مثال شما به ردگیری مخاطبان خاص خود به جای تبلیغات برای عموم، هزینه تبلیغات خود را به مخاطبان  شناخته شده کسب و کار خود اختصاص می‌دهید و به بیشترین نتیجه ممکن نیز خواهد رسید.
  • از جمله فواید سئو که می‌توان آن را جزء یکی از مهمترین مزیت‌ها به حساب آورد، افزایش میزان ترافیک و کلیلک وبسایت می‌باشد. اینکه شما با کلمات کلیدی مرتبط و اصلی خود در لینک‌های ابتدایی باشید و بیشترین ترافیک روزانه را برای وبسایت خود دریافت کنید. تا در طولانی مدت به بالا رفتن فروش شما و در صورت داشتن پلن و استراتژی مشخص و دقیق، به تجاری سازی و برندینگ شما بیانجامد.
  • یک موضوع را هرگز نباید فراموش کنید و آن این است که همانگونه که شما درحال سئو سایت خود هستید، رقبای قدرتمند و آینده نگر شما با توجه به درک اهمیت سئو برای کسب و کارهای آنلاین با همراهی سئوکار تخصصی و حرفه‌ای در حال سرمایه گذاری روی وبسایت خود می‌باشد تا در میان نتایج گوگل در صفحه اول گوگل قرار گیرند و باقی بماند.
  • نتایجی را که شما از سئو به دست می‌آورید به نسبت تبلیغات، ماندگاری بیشتری دارند. هر چند که تبلیغات یک بخش جدایی‌ناپذیر در بازاریابی محسوب می‌شود؛ اما تبلیغات محیطی و یا آنلاین که در مدت زمان محدودی اثر گذار خواهد بود و نیاز به تکرار در فواصل معین دارد. اما سئو اثری بلندمدت‌تر خواهد داشت. بنا به همین امر نیز می‌باشد که اهمیت سئو در دنیای دیجیتال مارکتینیگ بسیار بالا می‌باشد و نمی‌توان از فواید سئو چشم پوشی کرد.

فواید سئو چیست؟

سئو وبسایت خود را به کجا بسپارید؟

امروزه کسب و کارها به خوبی می‌دانند که اگر به حوزه آنلاین وارد نشوند باید کم کم از میدان اقتصاد خداحافظی کنند. پاندمی کرونا تمامی مشاغل را با تهدیدی جدی مواجه کرد اما با این وجود کسب و کارهایی آنلاین توانستند با وجود محدودیت‌ها فروش و درآمد خود را داشته باشند. همین امر اهیمت دنیای آنلاین را بیشتر از قبل مشخص کرد. همچنین همانگونه که ذکر کردیم اهمیت سئو و فواید آن به حدی است که موفقیت در دنیای آنلاین در گرو سئو تخصصی سایت است. بنا به همین امر نیز است که امروزه تمامی کسب و کارها، کارفرمایان و مدیران کوچک و بزرگ به وجود یک سئوکار و یا مشاوره سئو در تیم دیجیتال مارکتینگ خود پی برده‌اند. حال باید به یک چیز دقت داشته باشید و آن این است که حتما با سئوکار متخصص کار کنید و یا مشاوره سئو دریافت نمایید. یکی از مجموعه‌های سئوکار معتبر در این زمینه، اسماعیل سحاب می‌باشد.

اسماعیل سحاب فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات است که بنا به علائق شخصی خود وارد دنیای گوگل و سئو شده است و توانسته بنا به رشته تحصیلی و ارتباط با شرکت‌های بزرگ و مربیان مطرح در کشور، فعالیت خود را در زمینه سئو و مشاوره به وبسایت‌ها و کسب و کارهای بزرگ شروع کند. شما از طریق وبسایت (ismaeilsahab.ir) با این مجموعه آشنا شوید و علاوه بر دریافت مطالب آموزشی، با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره سایت خود را به متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای بسپارید. تا مسیر رشد و پیشرفت شما را در بازار جدید اقتصادی فراهم نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس