کد خبر 1210923
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
اقامه نماز جماعت در مسجد الاقصی

رئیس اداره کل اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که با وجود اینکه رژیم صهیونیستی قدس را پادگان نظامی کرده بود، ۶۰ هزار فلسطینی در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان حضور یافتند.

به گزارش مشرق، ۶۰ هزار فلسطینی با وجود محدودیت‌های رژیم صهیونیستی سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی در قدس اشغالی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

پشت‌پرده چالش اساسی رژیم صهیونیستی با جبهه قدس

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، شیخ «عزام الخطیب»، رئیس کل اداره اوقاف اسلامی در قدس گفت ۶۰ هزار نمازگزار نماز جمعه امروز را در مسجد الاقصی برپا کردند .

وی افزود: مقامات رژیم صهیونیستی مانع رسیدن ساکنان کرانه باختری به مسجد الاقصی شدند، به جز چند هزار نفری که موفق شده بودند از کنارگذرها خود را به قدس برسانند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح امروز همزمان باسرازیر شدن موج جمعیت‌هایی از ساکنان قدس و شهرها و شهرک‌های عربی داخل سرزمین‌های اشغالی در خیابان‌های قدس مستقر بوده و آنجا را به پادگان نظامی تبدیل کردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس در رمضان سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مسجد الاقصی را تعطیل کرده بود اما امسال از نمازگزاران و زائران خواسته است که ضمن رعایت فاصله اجتماعی ماسک پوشیده و سجاده اختصاصی با خود داشته باشند.

امروز در همه صحن‌های مسجد الاقصی نیروهای انتظامی، خادمان و نگهبانان زن و مرد فلسطینی برای کمک به نمازگزاران و حفظ امنیت آنها مستقر بودند.

طی یک هفته اخیر قدس صحنه تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیانی بود که با تحصن در صحن باب العامود مسجد الاقصی بر مخالفت خود با استقرار نظامیان صهیونیستی در آنجا و توطئه‌ها برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی تاکید دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس