اولمرت

نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی در انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» گفت: زمینه آغاز انتفاضه جدید در مناطق فلسطینی نشین فراهم شده است.

به گزارش مشرق، «ایهود اولمرت» نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس در مقاله ای در رسانه صهیونیستی معاریو، با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی این رژیم درباره احتمال آغاز انتفاضه جدید هشدار داد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در این باره گفت که عوامل جدیدی ایجاد شده است که زمینه آغاز انتفاضه جدید در مناطق فلسطینی نشین را فراهم می کند.

«ایهود اولمرت» در این باره ادامه داد: حوادث اخیر در شهر قدس، نشانه آن است که اوضاع در آستانه فروپاشی قرار دارد و ممکن است هر لحظه نیز تشدید شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود در اراضی اشغالی و علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز شنبه صحن‌های مسجدالاقصی را به طور وحشیانه ای مورد هجوم قرار دادند. صهیونیست‌ها پس از یورش به مسجدالاقصی با فلسطینیان نیز درگیر شدند.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر سلسله تعرض‌های شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجدالاقصی نیز بیش از گذشته تشدید شده است.

علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی، جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

تعرض به مسجد الاقصی در راستای فرایند یهودی سازی رژیم صهیونیستی و تلاش برای تغییر بافت اسلامی مسجد الاقصی و نیز اجبار ساکنان قدس به ترک این مکان مقدس انجام می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    محمود عباس مگه مرده که بزاره انتفاضه رخ بده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس