کد خبر 120566
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۵

پیام فضلی نژاد گفت: شاهين نجفي در دوره اصلاحات گروه هاي زيرزميني موسيقي رپ را در رشت و تهران ترتيب مي داد و در سال 84 از ترس مجازات بدليل ارتكاب جرائمي نظير همجنس گرايي به آلمان گريخت.

به گزارش مشرق، پیام فضلی نژاد در گفت و گو با خبرگزاري دانشجو، درباره ماهيت و پيشينه شاهين نجفي خواننده هتاك به امام هادي (ع) گفت: «شاهین نجفی» خواننده و سازنده کلیپ موهن علیه امام هادی(ع) که از دوره اصلاحات به راه‌اندازی گروه‌های موسیقی زیرزمینی در رشت و تهران پرداخت، یک «همجنس‌باز» است که به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شد و سال 1384 از ترس مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت.
 
نجفی به سرعت با پسمانده‌های گروهک‌های ترویستی مانند «سازمان فدائیان خلق» و «سازمان مجاهدین» پیوند خورد و با پیوستن به گروه «تپش 2012» در تجمعات این گروهک‌های تروریستی علیه ایران در شهرهای «استکهلم» در سوئد و «اسن» در آلمان حضور یافت و به اجرای کنسرت در میتینگ‌های منافقین پرداخت.
 
پژوهشگر موسسه کیهان افزود: در سال 1387 که سازمان‌های مارکسیستی- تروریستی برای گسترش فعالیت‌های خود در دانشگاه‌های ایران می‌کوشیدند، «شاهین نجفی» نیز به همکاری با آنان پرداخت و توسط چند دانشجو در داخل ایران قصد یارگیری برای تروریست‌ها را داشت، اما آن زمان روزنامه «کیهان» پشت صحنه این پروژه را فاش کرد و در 8 مهرماه 1387 نوشت: «اخيراً برخي از وبلاگ هاي دانشجويي اپوزيسيون با گرايش ماركسيستي، بيانيه‌اي از يك گروه موسيقي با عنوان تپش 2012 منتشر كرده اند كه در آن از راه اندازي كمپين يكصد هزار امضاء خبر مي دهد.
 
وي با اشاره به ماهيت اين گروه تصريح كرد: اين گروه مبتذل خود را متشكل از تعدادي جوان ايراني و آلماني معرفي مي كند... اعضاي اين گروه هدف خود از تشكيل چنين محفلي را تلاش براي جمع‌آوري امضا و ارائه آن در سالروز حقوق بشر (10 دسامبر) به پارلمان اروپا در بروكسل اعلام كرده‌اند تا توجه مطبوعات و رسانه‌هاي بين‌المللي را به شرايط حاكم در ايران و به اصطلاح نارضايتي مردم جلب كند.»
 
فضلی نژاد با ارائه پیشنهادی به مسئولان قضایی کشور مبنی بر «درخواست بازداشت و استرداد نجفی توسط اینترپل» اظهار داشت: با توجه به سابقه این خواننده همجنس‌باز و اتهامات و جرائم وی که در حوزه سرزمینی ایران قبل از فرار واقع شده و توسط مراجع ذیصلاح قضایی کشور خودمان قابل رسیدگی کیفری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد، پیشنهاد می کنم که با تدبیر دادستان محترم کل کشور درخواست بازداشت و استرداد شاهین نجفی به ایران از کانال پلیس اینترپل داده شود. این خواننده هتاک باید در ایران به دست عدالت سپرده شود و این یک مطالبه مردمی است.
 
عضو مرکز پژوهش های موسسه کیهان با بازخوانی پیشینه فعالیت‌های این خواننده هتاک ادامه داد: وقتی شامگاه 27 بهمن 1389 آقای «حسین شریعتمداری» در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از همکاری شهید «صانع ژاله» با روزنامه «کیهان» سخن گفت، رسانه‌های غربی چند ساعت را در شوک و بهت ناشی از این خبر به‌ سر بردند و فردای آن روز، جز واکنش‌های سراسیمه، کاری از دستشان ساخته نبود. اما، کمتر از 15 ساعت پس از مصاحبه مدیرمسئول روزنامه «کیهان»، تلویزیون‌های فارسی‌زبان اپوزیسیون برانداز و رسانه‌های کردی‌زبان ضدانقلاب برنامه‌های عادی خود را برای پخش یک «خبر ویژه» قطع کردند و با نشان دادن تیزری تبلیغاتی از یک ویدئو کلیپ (نماهنگ) گفتند «سلطان رپ ایران علیه حسین شریعتمداری می‌خواند!» و برخی از سایت‌های خبری اروپایی نیز تیتر زدند: «ساخت موسیقی اعتراضی توسط یک همجنس‌گرای مشهور درباره مدیر کیهان».
 
وي ادامه داد: در همان هنگام، جریان رسانه‌ای «فتنه سبز ماسونی» در سایت‌های «فیس بوک»، «تویتر» و «یوتیوب» صفحات ویژه‌ای را ساختند تا «نماهنگ» این «همجنس‌باز مشهور و سلطان رپ ایران» را به صورت ویژه و در گسترده‌ترین سطح ممکن منتشر کنند. سرانجام شامگاه 28 بهمن، تنها یک روز پس از گفتگوی ویژه تلویزیونی «حسین شریعتمداری»، نسخه کامل این نماهنگ در رسانه‌ها پخش شد.
 
 فضلی نژاد اظهار داشت: نماهنگ «شهید سبز: صانع ژاله» با صدای «شاهین نجفی» که به «حسین شریعتمداری» به عنوان «پلیدترین انسان روی زمین» تقدیم شده است، تنها واکنش کارگزاران فتنه سبز به جدیدترین افتضاح و رسوایی سیاسی‌شان بود. 48 ساعت پیش از انتشار سخنان مدیرمسئول «کیهان» درباره خدمات ارزشمند شهید «صانع ژاله» به جمهوری اسلامی و در حالی که کارشناسان امنیتی سرنخ‌های متعددی را از نقش محوری «گروهک تروریستی مجاهدین خلق» (منافقین) برای ترور وی به دست آورده بودند، رسانه‌های وابسته به مثلث سرویس‌های جاسوسی CIA و موساد و MI6 پروژه «شهیدسازی» برای «سبزها» را کلید زدند. گرچه در ابتدا «رادیو فردا» حتی نام این «شهید جدید سبزها» را نمی‌دانست و به تعبیر آقای شریعتمداری خبر از «کشته شدن خانم ژاله صانعی به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی» می‌داد!
 
نویسنده کتاب «ارتش سری روشنفکران» درباره بهره‌برداری سازمان‌های اطلاعاتی از خوانندگان همجنس‌باز و پروژه های ایرانی آنان گفت: برای نمونه پروژه جدید «شهیدسازی» از «صانع ژاله» توسط «سرویس ارتباطات استراتژیک آمریکا» که 2 وزارتخانه امور خارجه و دفاع با محوریت سازمان CIA آن را اداره می‌کنند، کلید خورد. این پروژه که هدفش مهندسی افکار عمومی از طریق «موسیقی اعتراضی- زیرزمینی» است، پیش از این در کودتاهای مخملی اروپای شرقی و مرکزی به اجرا درآمده بود و در هنگام قتل «ندا آقاسلطان» توسط گروه موسیقی «شاهین نجفی» اجرا شد.
 
فضلي نژاد همچنين با اشاره به حمايت آمريكا از اين خواننده هتاك، خاطرنشان كرد: چندی پیش نيز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا دستور استمرار پروژه «جنبش رقص و دیپلماسی رپ» را در فرآیند «جنگ نرم» علیه ایران صادر کرد. بار گذشته نیز همین گروه فاسد وظیفه پیشبرد پروژه موسوم به «موسیقی ترور» را برعهده داشت و این‌بار نیز «شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین، به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 161
  • در انتظار بررسی: 102
  • غیر قابل انتشار: 332
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    هر کس به دشمنی با اهل بیت بپردازد در حلال زادگی اش شک کند. حالا برو شک کن...
    • شیرین IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      3 2
      احسنت . انا حرب لمن حارب محمدوآل محمدعلیهم السلام
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    همگی بگین خدا لعنتش کنه
    • علیرضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      2 2
      خدا لعنتش کنه
  • سرباز گمنام ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    بسمه تعالی ان شاالله به فضل و مدد خدا و امام زمان تا ناکجاآباد دنیا برای پیداکردن و به درک واصل نمودن چنین حیوانی پس از کسب از مراجع اقدام خواهیم کرد .
  • ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    40 88
    امیدوارم امسال شهادت امام مظلوم امام هادی علیه السلام در ایران همانند عاشورا برگزارشود تا همه بدانند ما جان ناقابلمان را برای اهل بیت فدا خواهیم کرد
  • علي ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    22 94
    طبق فتواي بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) كسي كه به ساحت مقدس و نوراني پيامبر عظيم الاشان اسلام و يا ائمه اطهار و يا معصومين (س) و يا كلام الله مجيد قرآن توهين كند ريختن خونش بلا اشكال است و حتي اگر وي توبه كند و زاهد زمانه گردد اعدام از وي ساقط نمي گردد
  • Mehdi ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    از کی تا حالا شاهین نجفی کثیف سلطان رپ ایران شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • علی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 5
      پدر رپ ایران هیچکس. یا همون سروش هستش
  • عمو ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    یارو همجنس گراس. دیگه حروم و حلال زادگی پیشکشش
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    19 74
    برای پیوستن به اجتماع بزرگ معترضین به ساحت مقدس امام معصوم و به جهت نابودی شاهین نجفی به این آدرس مراجعه نمایید . www.therevenge.blogfa.com
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    31 70
    با آل علی هرکه در افتاد ورافتاد
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    10 71
    من فكر ميكردم اين ملعون اوبنيي هست كه معلوم شد درست فكر كردم
  • حسین نجار ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    18 75
    چرا پته آشغال هایی مثل ساسی مانکن که در زمان فتنه 88 برای یکی از کاندیداها خونده بود رو روی آب نمیریزید؟؟؟ تا کی باید بشینیم و ببینیم این حرامزاده ها دارن به عقایدمون بی احترامی میکنن؟؟؟ حواسه مسئولین کجاست که این حرامزاده ها دارن فرهنگ غنی جوانان ما را به فقر فرهنگی بدل میکنن؟؟؟
  • حسین نجار ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    11 44
    چرا پته آشغال هایی مثل ساسی مانکن که در زمان فتنه 88 برای یکی از کاندیداها خونده بود رو روی آب نمیریزید؟؟؟ تا کی باید بشینیم و ببینیم این حرامزاده ها دارن به عقایدمون بی احترامی میکنن؟؟؟ حواسه مسئولین کجاست که این حرامزاده ها دارن فرهنگ غنی جوانان ما را به فقر فرهنگی بدل میکنن؟؟؟
  • mohsen sarmadi ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    20 40
    غزلی برای امام هادی علیه السلام از شاعر اهل بیت علیهم السلام استاد مسعود نوروزی راهی : ********** هرگز نبوده ایم بجز خاک پای تو دل مبتلا نبوده مگر مبتلای تو ای راز عشق سینه اسرار باز کن اشکیم ما و همسفر گریه های تو دل های ما که راه به هم دارد این همه با هم شکسته ایم دل و جان فدای تو ملک کبیر عشق که ویران نمی شود بالاتر از مناره و گنبد ، همای تو رحمی به این دلم کن و بالی بده که ما عاشق نمی شویم مگر در هوای تو شاهین پرش شکست و به اوجت نمی رسد آری حکایتیست به ارض و سمای تو وقتی که دین عشق سزاوار عاشقیست مرتد شود کسی که کند ناسزای تو گویا که این تقاص نقی بودن شماست ناپاک آن دلی که نگوید ثنای تو از سامری امید به غیر از خُوار نیست موسی ظهور می کند از سامرای تو شاه جهان اگر که شوم هم دوباره باز آیم به سامرای تو باشم گدای تو دنیا دو راهی است و شما هادی منید دنیا دو روز با دو قدم رد پای تو من راهی ام سفر به سفرنامه اش خوش است یک دفتر پر از غزلم من برای تو
  • عشاق الهادی ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    11 46
    امسال شهادت امام هادی که مصادف با 5 خرداد 91 است باید عاشورایی دیگر برپا کنیم
  • نا شناس ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    11 45
    حرمت خاندان عصمت و طهارت پيش خدا محفوظ است و آشغالهای همجنس بازی چون شاهين پست تر از آنند که بخواهند به ساحت قدسی حضرات معصومين هتاکی کنند
  • عليرضا ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    24 41
    چرا نظر افراد بي ادب را تاييد مي كنيد و در معرض نمايش؟ ساسی مانکن به اين شخص هيچ ربطي ندارد
  • دوستدار ائمه ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    9 56
    خاك برسر نفهمش
  • هادي ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    10 62
    اگه هر چقدر هم اختلاف سياسي داشته باشيم روي مقدسات حساسيم و رگ غيرتمون زندست مرده شور هيكل هرچي شاهين نجفيو امثالهم هست رو ببرن
  • محمد s ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    99درصد حرفاش راسته
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    7 58
    مگه نميگن حكم كسي كه به مقدسات و دين توهين كنه اعدامه؟؟؟پس چرا نشستين؟؟؟اي مرداي قانون چرا سكوت؟؟؟تا كي بشينيم و سكوت كنيم تا اين افراد ... ما رو رشخند كنن؟؟؟تا كي؟؟؟؟//
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    3 47
    خیلی زودتر از اینها باید پته کثافتهایی مثل این، روی آب ریخته میشد تا کار رو به اینجا نرسونن.
  • هادي يوسفي ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 57
    من حاضرم برم بكشمش ملونو
  • سامان ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    8 46
    مانند سگي ول گرد جهت خوردن تكه اي نان درزباله داني واغ واغ كرده به اميد اينكه گيرش بياد .ولي اين كار راهم نمي كرد شكمش سير ميشد چون خدا روزي رسان است
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    27 47
    سامان عزیز چرا به سگ توهین می کنی؟
  • m ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    14 46
    خداوند دشمنان ال محمد (ص)را لعنت كند و شاهين نجفي را به توان 2
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    5 39
    به نظر من این وضعیت براش از مرگ بدتره، باید مثل سلمان رشدی تا آخر عمر تو سولاخ موش زندگی کنه
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    26 21
    بانظرمحمدsموافقم...
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    9 44
    رپ چیه که سلطانش چی باشه. آهنگهای یکبار مصرف
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
      37 5
      اخه تو از رپ چی میدونی
    • فاطمه IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      9 3
      واق واق نکو از رپ چیزی نمیدونین هرکی یه عقایدی داره دوس نداری گوش نکن
  • علي نريماني ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    9 41
    اي خاك بر سر منو هرچي بچه هيئتي امثال من كه گذاشتيم همچين حروم زاده هايي نفس بكشن ميبينبد ائمه چقدر مظلومن خاك بر سرم از اين به بعد نبايد بذاريم آدماي مثل اين ولدو زنا نفس بكشن همگي مديون امام هادي و اهل بيتيم خاك بر سرمون خاك بر دهنم هركس به ولاي مرتضي شك دارد دامان عفاف مادرش لك دارد
  • ali ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    13 33
    اين آشغال سگم نيست چه برسه سلطان رپ !!!! سلطان رپ تو ايران ياسه
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    4 36
    بله... نظر همه محترم هست اما دوستان توجه كنيد ما بايد به حكم رهبري گوش كنيم...
  • ماهني ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    21 13
    واقعا كه درست فرمودي: با ال علي هر كه در افتاد بر افتاد ولي ايشون با ال علي در نيافتاد.بهتر است : دام تزوير نكنيم چون دگران قران را قران بر سر نيزه ها نكنيد.
  • حسين پارسا ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 23
    باشد كه رود آه زماني به زماني -اين شوم كه شد مرتد ملت به گماني
  • عاشق اهل بيت ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 29
    بياييد درپنجم خردادسالروز شهادت امام هادي (ع)درسراسرايران زمين به سوگ نشينيم ودست بردعا كه خدايا وجودش را ازروي زمين بردارد
  • مبارز ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    6 29
    به حق حضرت هادى تيكه تيكه بشي مكه به دستم نرسى اشغال
  • بنده خدا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    4 33
    این آقا مخش تاب داره
  • سوخته ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    7 27
    اي روســــياه، عاقــبتت ناگوار شد پــايان كرده هات همه انــزجار شد پوشيده بود قبل اهانات، ريشه ات حالا حـــرام زادگيئت آشــــكار شد
  • شكيب توكلي ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    4 33
    من اصلا از اين خواننده هاي دره پيتي مانند ساسي مانكن يا شاهين نجفي خوشم نمي ياد الهي كه اين دو نفر بميرن چون مايع ابرو ريزي موسيقي ايران هستند.
  • گمنام طبس ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    5 21
    به ناله هاي امير مومنان که نيمه شب ميکرد به دل سوخته مادر سادت به سز بريد حسين بن علي که براي اسلام ونماز سر خود را داد خدا مادرش به عذاش بنشينه انشالله نفسش قطع بشه ديگه نتونه حرف بنه اشغال عوضي
  • حسين ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    13 27
    خداوند لعنت كند كساني كه به ائمه معصوم اهانت مي كنند بخصوص اين سگ را
  • مهدي ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    7 38
    قطعا بچه اي از خانواده ي بي سرپرست ومعتاد و بي غيرت همين مي شود
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    4 31
    بميري شاهين
  • عليرضا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    7 21
    به كوري دو چشمان حقيري/كه از فرط حقارت بد دهان است/به هر ديوار اين دنيا نوشتم/ نقي زيباترين نام جهان است. لعنت بر دشمنان اهل بيت(ع)
  • ابراهيم ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    7 20
    کسي که از بچگي توخانواده اي بزرگ شده که خدا امام قران رونتوانسته انددرک کنند توقع بيش ازاين نميشه
    • عباس IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      1 7
      والله راست میگی وقتی برادرش معتاد بوده پدرش توی بچگی مرده دیگه چی
  • عبدالله ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    4 26
    انشا الله سرطان بگيره
  • منصوره ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    7 25
    خيلي بدبخته...
  • عليرضا ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    6 28
    كثافت رابايد كشت و نابودش كرد
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    5 19
    لعنت بر اين موجود كثيف حقير پست تر از هر حيواني
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    7 22
    لعنت بر اين موجود كثيف حقير پست تر از هر حيواني
  • نسترن ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    7 22
    آرزوم اينه كه شاهين نجفي بادست خودم خفه كنم
  • aref ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    6 22
    شاهين نجفي ك هيچ.اگه دشمنامون دنياروهم بسيج كنند كه ضد ما و اسلام عزيزمون قيام كنند آخرش نور اهل بيت قويتر از ايناست. لعنت خدا بر شاهين نجفي امثالش درود خدا بر خاندان عصمت و طهارت كه هميشه طهورند و با نجسهايي مثل اين سگها نه تنها نجس نميشند بلكه بيش تر درخشش پيدا ميكنند
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    7 15
    بلا نسبت سگ!!!
  • مهدي ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    6 15
    كي شود دريا ز پوز سگ نجس كي شود خورشيداز پف ملتمس
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    4 24
    خاك تو سرت مرتد فراري
  • حميد رضا ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    7 16
    خدمت آقا امام زمان تسليت ميگويم و از خودشان ميخواهم براي نابودي و رسوايي اين لكه ي ننگ دعا كنند.
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    6 12
    خفه
  • سعيد ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    6 15
    شاهيييييييييييين الاغ خودم ميكشمت
  • سيدحسين بيات ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    3 12
    اون ي
  • مهدي ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    9 9
    فقط ميتونم بگم متاسفم
  • حسن ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    6 17
    امام زمان كي مخواهي ظهوركني كه شيعه مظلوم شده تاكي بايد مظلوم باشي يا امام زمان
  • نا شناس ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    4 17
    واقعا كه آدم بدبخت و كثافتيه.اميدوارم خدا خودش به حسابش برسه
  • رحمان ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    7 17
    محمدجان فكر مي كني اهانت به امام هادي 1درصد افعال و اعمال شاهين است
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    6 12
    واقعا متاسفيم
  • مهرداد ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    6 18
    دوستان خودتونو ناراحت نکنین .( هرچند خدایی خیلی زور داره ) . اینا حقیر تر از اون چیزی هستن که بخوان رو اعصاب ما راه برن و مشکلی ایجاد کنن . دریا با دهن یه سگ نجس نمیشه
  • گمنام ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    15 20
    خدا کنه بدن به دست مردم تا مردم به حسابش برسن
  • علی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    12 18
    اگه میدیدمت زجرکشت میکردم
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    4 19
    خاک توسرت تویک زمانی ایرانی بودی
  • aram ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    4 15
    اینجا از این ادمای کثیف زیاد هست واس همشون متاسفم
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
    1 22
    هروقت گفتند جسد خودتو بنداز وسط ساسی مانکن چه ربطی به این موضوع داره
  • آزاده ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
    18 6
    واقعا که مگه چی گفته بودم که کامنتم رو تایید نکردین؟ متاسفم واستون. این همه دری وری و فحش و فضیحت رو تایید میکنید ولی..... امروز روز تولد امام علی ع رفتارشون با دشمنان رو برید مطالعه کنید بعد اینجا کامنتهای دور از ادب تایید کنید.....!!!
  • سجاد ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    2 10
    خیلی بی شوری
    • پارسا.ع IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
      7 1
      خیلی بی شیرینی!! :)))
  • اس اس ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    5 30
    ریییییییییییییییییییییییییییییییییدم دهنت شاهین هیچ گهی نیستی
  • اجمندی ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    6 13
    اگه دستم بهش برسه خودم تیکه تیکش میکنم سگ نجس حرام زاده بی خانواده
  • سودابه حمزه اي ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    8 18
    عجب صبري خدا دارد اگر من جاي او بودم زمين را محو مي كردم
  • آزاد ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    3 13
    با 80 درصد حرفت موافقم !
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    2 7
    اه نمي دونستم ممنون از اطلاع رساني تون
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    2 5
    اه نمي دونستم ممنون از اطلاع رساني تون
  • مانی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    2 13
    حالاچی گفته این ابله
  • حاج علی ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    5 9
    بر ادم حرمزاده لعنت.... به ناموسم قسم اگه گیره من بیاد یه کاری میکنم که از زندگی تو این دنیا پشیمون بشه
  • علي كريمي ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    4 11
    مطلب واقعا عالي بود . خيلي ممنون
  • علی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    2 8
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخر
  • شهاب اصفهان ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
    5 17
    از همون اولشم خوشم نميومد از سبك كاراش.چون يه احساسي بم ميگفت تقصير خودش نيست.تقصير اون فاحشه ايست كه اينو به دنيا اورد
  • مرضیه ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    3 12
    بی غیرت با دستای خودم خفه ات می کنم.
  • خدا ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    8 10
    خدا همتونو به راه راست هدايت كنه
  • حقیقتا ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    12 15
    کسی که به امام هادی علیه السلام اهانت کنه حروم زادگیش قطعی هست و کسی که از اون حمایت کنه هم حروم زاده هستش و باید این کمتر از حیوان را کشت.
  • امير ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    2 2
    ...
  • خوووووووووووووووووووودم ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    6 11
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااالعنتش كنه.
  • 021 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    23 15
    مهدی تو کی هستی داری به شاهین توهین میکنی احمق. کسایی نمیفهمن رپ چیه باید خودشو بکشه فهمیدی دایی
  • سهیلا ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    6 15
    ببین شاهین نجفی اگه یروز دستم بیفتی خفه ات میکنم.بلایی سرت میارم که تو تاریخ ثبت بشه.یه بالش میزارم روی صورتت و میشینم روی بالش بعد آهنگ نقی رو پخش میکنم تا آخر آهنگ از روی صورت نحست بلند نمیشم تا خفه بشی.
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    11 11
    واقعا021درست میگه خوب وقتی نمیدونی رپ چیه پس تززززززززززنده....شرررررره ه ه ه ه
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    13 13
    لاشخور نجسی لعنت الله علیه زنده باشم به درک واصل شدنتو ببینم، عوضی کثافت نجس دنیا و آخرتتو آباد کردی بد بخت
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    13 12
    لعنت بر دشمنان اهلبیت(علیهم السلام)
  • محب اهل بیت ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    4 10
    (الهّم العن اوّل ظالم ظلم حق محمّد وآل محمّد وآخر تابع له علی ذلک)خدا این مرتیکه ولد زنا را لعنت کند تا قام قیامت...
  • فریبا ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    10 14
    هزار بار لعنت بر شاهین و همه دشمنان خدا
  • بنده خدا ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    3 10
    الهم عجل لولیک الفرج الهم اجعل عواقب امورنا خیرا خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه خدا توفیق بدهد تا مسلمان شیعه ی واقعی زندگی کنیم و مسلمان شیعه واقعی بمیریم. لعنت خدا بر قابیلیان و ابلیسیان. لعنت خدا و پیغمبران و امامان و اولیاء و اوصیا بر شیطان صفتان و فاسدان انشاالله
  • رضا ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    4 7
    خدا لعنتش کنه.
  • sia ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    2 4
    :D
  • ناشناس ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    11 14
    سلام. مرگ بر دشمنان اسلام. مرگ بر شاهین نجفی. مرگ بر سلمان رشدی. مرگ بر.........!.
  • ali ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    14 9
    برای به درک واصل کردن شاهین نجفی بی پدر مادر از جونمم که باشه میگذرم ور افتد هرکی با اسلام در افتد
  • نقی ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    1 4
    آری برادر حق باتوست. باید به تو هم شک کرد که حزب باد هستی
  • ساسان ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    11 11
    این همه به امام هادی(ع) توهین کرد پس اگه جسارت به آل علی نبود چی بود؟
  • عـــلی عســــگرپور ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    3 9
    چه زیبا گفت دوستمون : با آل علی هرکه در افتاد بر افتاد ... شهادت امام غریبمون هادی (ع) تسلیت (‍!) بر شاهین نجفی لعنت .. بشمُر ..
  • ناشناس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    4 7
    ای بی شرف شاهین نجفی
  • حسین ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    4 11
    خدا لعنتت کنه شاهین نجفی. معلوم نیست که کدوم عوضی تخمه تو رو انداخت. تو ولدالزنایی بیش نیستی.
  • واااا ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    2 9
    متاسفم برات
  • محمد ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    3 16
    سرچ کنید بدترین رپر
  • نادری ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    1 15
    هاهاها.بسوزید که در آتشی گرفتارید که خود افروخته اید...
  • سالار ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    4 8
    به نظر من شاهين نجفي يه عقده اي به تمام معناست که تو کشورش نتونست هيچ غلتي بکنه،حالا رفته اونور عقده هاشو خالي کنه بي شرف
  • عادل ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    1 7
    نمیدونم چی بگم
  • علی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 6
    عالیست این مطالب
  • دنیا ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    4 8
    واقعا براش متاسفم بد بخت عقده ای. شاهین نجفی خاک تو سرت
  • فرشید ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    29 13
    شما چه پدر کشتگی با شاهین دارید
  • رضا ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    3 9
    لعنت به كركس لندني ،اين يارو مشكل اخلاقي اره يعني دوست داره بامردها همبستري كنه ، يعني مشكل ... اصلا يارو ..... نذار بگم خودت بفهم ديگه
  • فاطمه ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    9 11
    اقای فرشید ما دشمنش شدیم چون اون دشمن اهل بیته شاهین نجفی شیطانه کثیفه ائمه ی اطهار شرمنده ایم ای کسانی که ازش طرفداری میکنید
  • احسان ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    19 6
    حالا مثلا شماها که میدونید رپ چیه بگید بینم؟
  • Reza2121 ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    14 3
    اهمیت ندید دوستان به این ...
  • رضا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    2 14
    من خودم یک... هستم اما با هم به شاهین نمیرسم
  • رضا ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    3 13
    شاهين نجفي ... نيست. اما .... است یک حرامزاده اصل اصل است. با سند
  • ناشناس ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    24 4
    تو از كجا ميدوني كاري نكردن نه همه كار كردن اما ترور كردن تو كشورهاي اروپا سخته امنيت اونجا خيلي بيشتر از اوني ك من و تو فكرش كنيم بالا هست
  • MR MOTAFAVET ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    2 12
    بابا اینقدر گندش نکنید مشت اهنگ مفتی خونده عمر مگس بیشتر از 14روز نیست جریان چوب و سوراخ دسشویی رو که شنیدید مرتیکه لواط گر حیف که عفت کلام نمیزاره وگرنه شاهین و ظرفداراش.........
  • طناز ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    12 16
    تف تو روت شاهین خعلی پستی به خاطر تو بهترین دوستم اعتقادش به خدارواز دست داده چون علاقه زیادی به تو داره اونم خدارو فراموش کرده سگ عوضیییییی امیدوارم جوری بمیری که برای تمام مردم دنیا درس عبرت بشه که دیگه ازین ...خوریا نکنن
  • سمی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    26 7
    جالبه فقط موافق ها رو اجازه ثبت میدید
  • دیانا ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    3 18
    لعنت بر شاهین نجفی ودشمنان خدا شاهین نجفی اگه تو مسلمان بودی این موسیقی ها رو نمی ساختی باید نذارين شاهین نجفی به تلویزیون در بیاد آن روز به تلویزیون نگاه می کردم دیدم در کانال منو تو شاهین نجفی را آورده اند که داشت حرف میزدو اهنگ های مزخرف خود را می خواند
  • محند ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    4 8
    عوضی بی غیرت
  • یااباالفضل العباس ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    3 11
    انشاالله حضرت اباالفضل باهات کاری کنه که نتونی قدم برداری.
  • ناشناس ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    4 20
    ببینید ادم همجنس گرا مثل شاهین نجسی کثیف که به اهل بیت توهین میکنه و تو کنسرتاش لخت میشه عاقبت خوبی نداره طرفتاراش اینو بدونن.اون هر اعتقادی داره برای خودش ولی اجازه نداره به اعمه ی اطهار توهین کنه اخه چرا اعتقاد مارو زیر سوال برد اونایی که طرفتارشید خواهش میکنم یه کم فک کنید بعد نظر بدید.خدا شاهین نجسی رو که اعتقاد مارو زیر سوال برد لعنتش کنه.اعمه ی اطهار ببخشید شرمنده ایییییییییییییییییییییییییییم خدایا شاهین نادونی کرد به راه راست هدایتش کن.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    7 14
    اوه یس همجنس باز
  • عشقcr7 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    2 8
    خدالعنتش کنه بااین آهنگ های مسخرش .... پست
  • sajjad shahini ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    12 18
    سلام به همگی میخواستم بگم مرگ بر شاهین نجفی مرگ بر شاهین نجفی لعنت بر شاهین نجفی شاهین نجفی لعنت الله علیه
  • اقدس ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    6 23
    ننشو بکشیم
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    4 8
    به نام خدا برادرا انرژی خودتون رو صرف یه شیطان پرست نجس نکنید به لطف خدا و خواست او برای ظهور منجی بشریت همه میبینیم که گرد این حرامی خواد شکست
  • محمد ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    7 7
    لایک آقا مهدی
  • یاسین ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    5 11
    شاهین این لعنتی گیر من بیفته تیکه های بدنش را پیدا نمیکنن
  • محمد رضا ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    4 9
    این کدوم حروم زاده ای بود
  • حسین ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    14 11
    لعنت خدا بر شاهین نجفی و امثال همچین نجس هایی
  • شیما ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    6 8
    هیچ صفتی رو نمیشه به این حیوون داد هه بلانسبت حیوون
  • ata ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    6 9
    خدا لعنت کنه به کسی که توهبن کرد به محمد و ال محمد(ص)
  • ناشناس ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    5 7
    خدا نابودش کنه
  • خاتون ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    4 7
    خاک برسرش
  • عارف ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    15 8
    این ادمایه اشغالی که به پیامبر و خاندان ایشون توهین میکنن بالاخر سزایه کاره زشتشونو میبینی
  • نگار ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    13 15
    شمافکرکنین... کسی ک قاری قرآن بوده...(واقعا نمیتونم چیزی بگم) خدا هم اینو قبول نکرده ... فقط شیطانه ک از درگاه خدا رانده میشه... شک نکنین ک اینم شیطانه... من نمیدونم اینا بااین افکار و حرفاشون میخوان چی رو ثابت کنن
  • نگار ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    17 10
    شمافکرکنین... کسی ک قاری قرآن بوده...(واقعا نمیتونم چیزی بگم) خدا هم اینو قبول نکرده ... فقط شیطانه ک از درگاه خدا رانده میشه... شک نکنین ک اینم شیطانه... من نمیدونم اینا بااین افکار و حرفاشون میخوان چی رو ثابت کنن
  • rezvane ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    18 11
    واقعا باید به این حیوون گفت شاهین نجسی،، نه شاهین نجفی
  • شاهین ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    22 13
    آنم جواب اون هايي که ميگن رپ چيه: رپ از زیر مجموعه های نوعی فرهنگ به نام هیجان هست که نوعی موسیقی اعتراضی هست
  • سید ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    14 13
    خدا لعنتت کنه شیطان صفت
  • ناشناس ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    15 21
    مخصوصا اگه گیر من بیفته همه ی بدنشو با ساطور خورد میکنم تیکه هاشم میندازم یه جای ناشناس که کسی نتونه پیداش کنه
  • عارف ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    17 16
    امام زمان شرمنده ایم
  • زهرا ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    28 17
    خدا به راه راست هدایتش کنه
  • امیر ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    32 18
    خدا خودش میدونه با این افراد چگونه رفتار کنه.
  • mehdi ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    20 47
    کثیف ترین نوع شعر رپ و کثیف ترین رپر هم شاهین نجسی
  • مهدی مختاری IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    0 1
    عجب شاهین شومی!!
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    9 1
    شاهین عشقه عالیه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • زری IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    بنظرم همجنسگرایی چیز بدیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس