انتحاری

یکی از تحلیلگران عراقی با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ انتحاری خود را در عراق منفجر کرده اند این سئوال را مطرح کرده است که چرا عوامل انتحاری سعودی خود را در میان صهیونیستها منفجر نمی کنند؟

به گزارش مشرق، علی فاهم تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توئیتری نوشت: ۶۰۰۰ انتحاری خود را میان عراقیها منفجر کرده اند برای من یادآوری کنید که چه تعداد انتحاری سعودی خود را در اسرائیل منفجر کرده اند؟

قبلا نیز نعیم العبودی نماینده پارلمان عراق در صفحه توییتر خود به خبر مربوط به اعزام ۴ هزار عامل تروریستی توسط ریاض به عراق واکنش نشان داده و اعلام کرده بود:  اگر بخواهیم حساب و کتاب کنیم باید این ۴ هزار نفر را به ۵ هزار انتحاری قبل از سال ۲۰۰۷ اضافه کنیم. همه این افراد از یک کشور عربی آمدند و هدف آنها تکه تکه کردن اجساد عراقی ها بود. سوالی که مطرح می شود این است که علت این سطح از کینه و نفرت که این کشور همسایه علیه ما دارد چیست و چرا؟

احمد الکنانی نماینده فراکسیون صادقون هم قبلا اعلام کرده بود: عربستان سعودی ۵ هزار انتحاری به عراق فرستاد و این مسئله براساس اظهارات حیدر العبادی نخست وزیر پیشین عراق ثابت شده است و انتحاری ها بسیاری را به شهادت رسانده و هزاران نفر عراقی را یتیم و بیوه کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    9 1
    تا زمانی که عراق بدنبال نوکری سعودی باشد پرسیدن این سئوال خطاست.
  • SE ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    8 0
    علت کینه و نفرت کفار سعودی نسبت به شیعیان دشمنی این کفار با فرزندان پیامبر گرامی اسلام است
  • DE ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    4 0
    خوبه عراقی هاچند صد تا انتحاری بین سعودی وهابی نوکر صهیونیست ها بفرستند تا سعودی هاحسابی شیر فهم بشن و بالاخره امنیت عراق قوت بگیره!
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    5 0
    واضح است ، چون در واقع سعودی همان صهیونی است .
  • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    12 0
    عزیز برادر، این ها با هم هم کیش وهم دین هستند وبا مسلمانان دشمنی دارند، نه با خودشان!!!! محمدبن سعود ومحمد بن عبدالوهاب هر دو از قبیله بنی عنزه از یهودیان ساکن خیبر هستند که رسول خدا آنها را به نجد کوچاند وچند قرن بعد به کمک انگلیس بر عثمانی پیروز شدند. محمدبن سعود مسولیت سیاسی ومحمد بن عبدالوهاب مسولیت مذهبی عربستان را تصاحب کردند. پس آل سعود به ظاهر مسلمان هستند ولی در اصل یهودی زاده اند. سندش هم همین!!!! چند بار برعلیه یهود واسرائیل اقدام کرده اند؟؟؟؟؟!!!؟ اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد، اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس