کد خبر 1200720
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
آمار بد تراکتور در بازی‌های خانگی/ یادگار امام بدون پرشورها ترسناک نیست

تیم فوتبال تراکتور در بازی‌های خانگی خود تا هفته بیستم تنها ۱۰ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن را به دست آورده که این عملکرد خوبی برای شاگردان خطیبی به حساب نمی‌آید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور در هفته نوزدهم با تساوی بدون گل برابر مس متوقف شد تا روند نتایج نه چندان خوب این تیم در خانه در لیگ بیستم ادامه پیدا کند. آن‌ها تا هفته نوزدهم، ۱۰ بار در خانه خود به مصاف حریفان رفته‌اند و تنها توانسته اند ۲ پیروزی برابر نساجی و پیکان به دست بیاورند. دو تیمی که در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و نشان می‌دهد که آن‌ها خیلی خوب نتوانسته‌اند از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

تراکتور در ۸ دیدار دیگر، برابر سپاهان، استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم اراک در خانه مغلوب شده است و برابر مس رفسنجان، پدیده، فولاد و نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیده است. این به این معنی است که آن‌ها تنها ۱۰ امتیاز از ۳۰ امتیاز بازی‌های خانگی را به دست آورده‌اند و تنها ماشین‌سازی با ۶ امتیاز عملکرد بدتری نسبت به آن‌ها دارد. ورزشگاه یادگار امام و حضور پرشورهای تبریزی در آن برای حمایت از تیم خود، دیگر محل ترس رقبای تراکتور نیست و انگار سرخ های تبریزی راحت‌تر در خانه امتیاز می‌دهند. تراکتور در بازی‌های خارج از خانه ۱۷ امتیاز به دست آورده و تنها سپاهان نتایج بهتری را نسبت به این تیم تبریزی در خانه رقبا داشته است.

بیشتر بخوانید:

شرایط عجیب تراکتور در آستانه حضور در آسیا

به نظر می‌رسد کرونا تاثیرمنفی‌اش را روی عملکرد تراکتور در بازی‌های خانگی گذاشته است و رسول خطیبی و شاگردانش باید به فکر این موضوع باشند که چطور اجازه ندهند امتیازها از تبریز خارج شوند. تراکتوری‌ها در تبریز تنها ۶ گل به ثمر رسانده‌اند و میانگین ۰.۶ گل در هر بازی را دارند؛ آمار گل‌زده آن‌ها در جدول بازی‌های خانگی، آمار خوبی نست و تنها سایپا با ۵ گل زده رویکرد بدتری نسبت به تیم تبریز داشته است.

باید دید واکنش و راه حل خطیبی نسبت به این موضوع در ۱۰ هفته باقی مانده چیست و با توجه به داشتن ۵ بازی خانگی در ادامه فصل، آیا تراکتور می‌تواند نمایش بهتری در یادگار امام ارائه دهد یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس