کد خبر 1371605
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
پنجعلی: در ایران فقط پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند

تنها تیمی که در لیگ برتر ایران فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است. این را من نمی‌گویم، همه کارشناسانی که فوتبال بلد هستند می‌گویند.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس درباره گرانی بلیت، همزمان با افزایش قیمت برخی اقلام مانند نان و ماکارونی و همچنین در ارتباط با بازی پیش روی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

قبل از اینکه به بازی پرسپولیس جلوی پیکان برسیم باید صحبت‌های گذشته خودم را یادآور شوم که قبلًا گفته بودم رقبا امتیاز از دست می‌دهند و حالا ثابت شد که این اتفاق می‌افتد. اما درباره بازی پرسپولیس باید بگویم وجداناً تنها تیمی که در لیگ برتر ایران فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است. این را من نمی‌گویم، همه کارشناسانی که فوتبال بلد هستند می‌گویند. پرسپولیسی‌ها خیلی خوب در سطح زمین یکدیگر را می‌بینند. پاس کاری‌های کوتاه و بلند دارند و چشم نواز فوتبال بازی می‌کنند.

انتظار برد تیم ۱۰ نفره پرسپولیس مقابل پیکان را داشتید؟

وقتی پرسپولیس، پرسپولیس باشد ۱۰ نفره هم می‌تواند حریفش را شکست بدهد. با اینکه تیم مقابل پیکان تغییرات زیادی داشت ولی باز هم انسجامش را از دست نداد و اتفاقاً توپ را خیلی خوب روی زمین به گردش درآورد و در نهایت هم با دو گل برنده شد. به این تیم می‌گویند پرسپولیس.

حامد پاکدل را چطور بازیکنی دیده اید؟

به نظرم تا اینجا خیلی خوب کار کرده. معتقدم بچه‌های پرسپولیس همگی خوب و باکیفیت هستند و به موقع می‌توانند به تیم کمک کنند. گاهی هم پیش می‌آید که یک بازیکن دچار افت می‌شود. نمی‌توان توقع داشت یک فوتبالیست در طول یک فصل فراز و نشیب نداشته باشد.

حضور تماشاگران چقدر به موفقیت پرسپولیس در این بازی کمک کرد؟

شما شک نکنید با حمایت طرفداران و پیشکسوتان، پرسپولیس می‌تواند به زودی دوباره یک اتفاق شیرین را برای همه پرسپولیسی‌ها رقم بزند. فقط خواهش می‌کنم بچه‌های تیم و هواداران واقعی پرسپولیس به مسائلی که در فضای مجازی وجود دارد توجه نکنند. وقتی بعضی از آن‌ها را می‌خوانم متاسف میشوم که چرا جوانان ما باید از این چنین الفاظی در ادبیات شان استفاده کنند. واقعاً فرهنگ ایرانی ما کجا رفته!

در پایان بازی با پیکان صفحات استقلالی با اشاره به دوستی مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی نتیجه این بازی را طبیعی نمی‌دانستند. همچنین این روزها درباره رویارویی با تیم مهدی تارتار (ذوب آهن) هم صحبت‌هایی مشابه به آنها مطرح است. شما به موضوع تبانی در لیگ برتر اعتقاد دارید؟

اصلا چنین نیست. هیچ مربی نمی‌آید خودش و تیمش را از این نظر زیر سوال ببرد. ما همه وجدان داریم و من بعید می‌دانم که چنین اتفاقاتی در فضای فوتبال وجود داشته باشد. کاملا مشخص است که این حاشیه‌ها برای دور کردن تیم از مسیرش است. در حالی که پرسپولیس باید در آرامش کارش را پیش ببرد. بچه‌های تیم باید کوچکترین توجهی به این مسائل نداشته باشند.

نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال تا چه اندازه روی تیم صدرنشین فشار روحی ایجاد می‌کند؟

قطعاً فشار ایجاد می‌کند. نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال قطعاً روی این تیم اثرگذار است. این یک واقعیت است. از طرف دیگر بچه‌های پرسپولیس هم انگیزه می‌گیرند که می‌توانند به صدر جدول برسند و قهرمان شوند. باز هم می‌گویم، قبلا هم گفتم که رقبا امتیاز از دست می‌دهند. فقط ما نباید امتیاز از دست بدهیم. مطمئن باشید به زودی یک اتفاق شیرین دیگر رخ می‌دهد.

با توجه به نیاز پرسپولیس به حضور هوادارانش در استادیوم و افزایش قیمت بلیت‌ها همزمان با گرانی‌های اخیر فکر می‌کنید این دو به هم ارتباط پیدا خواهند کرد؟

شک نکنید که دقیقاً با هم ارتباط مستقیم دارند. طرفداران فوتبال که به استادیوم می‌روند از قشر متوسط به پایین جامعه هستند. بیشتر این جوانان از پدرانشان پول می‌گیرند و اگر هم خودشان کار کنند مگر چقدر درآمد دارند؟ آخر با یارانه ۴۵ هزار تومانی چطور می‌توانند یک بلیط ۱۵۰ هزار تومانی بخرند تا به استادیوم بروند؟ متاسفانه گرانی‌های اخیر نان و ماکارونی کم کم کار را به جایی می‌رساند که تیم‌های پرطرفدار دیگر نتوانند هواداران شان را در استادیوم کنار خودشان ببینند. اصلا حرف زدن درباره این مسائل باعث ناراحتی آدم می‌شود.

چطور؟

چون به لطف خدا ما در کشورمان ثروت زیاد داریم ولی متاسفانه وضعیت به گونه ای است که مردم باید از ساده ترین تفریحات شان مثل استادیوم رفتن هم دست بکشند. چون استادیوم رفتن که فقط بلیط خریدن نیست. با کرایه رفت و برگشت و یک ساندویچ و نوشابه، حداقل بالای ۲۵۰ هزار تومان برای یک تماشاگر هزینه در بر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 1
    خخخخ لابد در زمین اسنپ
    • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 2
      ممدآقا این کیسه ها نمادشون غلام شیشلولبند و فرناز مجیدیه. متوجه حرف شما نیستن که منظورتون از لحاظ فنی هست که دقیقا هم درست میفرمایید. اگر اینطور نبود پوکر قهرمانی نداشتیم.
    • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 0
      البته پوکر قهرمانی در جام اسنتپ دیگه!!!
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    دور منقل البته
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 0
      آقای پنجعلی کیسه ها بند کفش شما هم نمیشن چه از لحاظ فنی چه از لحاظ غیرت و تعصب. شما و تمام پیشکسوتان پرسپولیس نور چشم میلیونها هوادار هستید چون تا بحال کوچکترین حرف زشتی به تیم رقیب نزدید و فقط در مورد مسایل فنی نظر دادید
  • رضا از بندرعباس IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    اینم یکی از بدبختی های فوتبال ایران است که میان این همه تیم فوتبال فقط پرسپولیس فوتبال بازی میکند خب کسی نیست به توی کارشناس متخصص بگه پرسپولیس با چه تیمهایی فوتبال بازی میکند اگه بقیه تیمها ضعیفند دیگه قوی بودن پرسپولیس بی معنی هست .
  • تنفر شدید از لنگی ها با افتخار تمام تاجی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    کثیف ها امروز محمد پنجعلی رو از غار کشیدن بیرون تا ضمن اخذ دستمزد لجن پراکنی در جهت منفعت لنگ و لنگیسم حرف بزنه ، برنامه متعفن ها اینه ، هر روز یک لنگی متوهم رو از غار بکش بیرون تا یه مصاحبه بکنه ، حقش رو بگیره و بزنه دوباره تو غار
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    آره وقتی تیم روبروت پیکان باشه که جلوت راه بره و یه قل دوقل بازی کنه تیمت رئال میشه
  • ایران آریایی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    علی برکت الله
  • تاج کبیرآسیا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    چه جوک قشنگی بود احتمالا بقیه تیمهاوالیبال وهندبال بازی میکنن اگرشماچندساله فوتبال بازی میکنید چرا درحسرت جام آسیایید؟از پاس تهران کمترید خخخخ
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    امثال تو لنگی هیچکس تو لیگ بزوگوسفند نمیدن بچرونی.پیروزی لنگ تبانی بابا مسعود دلالی دزدی فرش عقدخواهر دزدی مربی پدیده دزدی از فدراسیون صندوق محرومان ارز دارو اینا نیاز به کارشناسی داره وگرنه تو و سپهر حیدری میتونه کارشناسی فوتبالی کنه.
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    آقا پنجعلی دل درد این جماعت برای انتخاب بازیکنان قرن هست. دقت کنید! ماه و سال رو نمیگیما!!! یک قرن یعنی صدسال. از دوره بابا بزرگاتون تا الان فقط علی آقا دایی و علی آقا پروین تو ایران انتخاب شدن! یعنی برید دنبال تیله بازیتون کیسه های عزیز. ۱۰۰ ساله زیر پرسپولیس هستید.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    یه توصیه به آقای گلمحمدی و تارتار. این بازیهایی که استقلال و نوچه هاشون در آوردن فقط برای این هست که طرفین را درگیر کنن. هرچند شما و سایر مربیان تیمها با این روش آبی های مافیا آشنایی دارن، اما باز مراقب باشید که فریب این هوچیگرهارو نخورید.
  • رضا IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    با نظر آقای پنجعلی موافقم البته فقط در جام اسنپ !!!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    یکی این بنده خدا را از برق بکشه تا اتصالی نکرده این چرت و پرت ها چیه میگی؟ 15 تیم دیگر لابد منچ بازی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس