کد خبر 1199976
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
شرایط عجیب تراکتور در آستانه حضور در آسیا/ بدون مدیر و با مدیرعامل پروازی!

باشگاه تراکتور در حالی باید تا چند روز دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که به لحاظ مدیریتی شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، در حالی که باشگاه تراکتور باید از تاریخ 25 فروردین ماه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، سرخپوشان تبریزی در شرایط عجیبی به سر می‌برند و فعلاً باشگاه بدون مدیر ورزشی به کار خود ادامه می‌دهد.

تراکتوری‌ها پس از برکناری علیرضا رحیمی از معاونت ورزشی، عملاً بدون مدیر به کار خود ادامه می‌دهند و هنوز مدیر جدیدی برای این باشگاه منصوب نشده است. این در حالی است که سجاد سیاح مدیرعامل پروازی باشگاه تراکتور در تهران مستقر است و فعالیت چندانی در بخش ورزشی ندارد و فقط هر چند هفته یک بار و برای امضای برخی مدارک در باشگاه حاضر می‌شود. اتفاقی که از ابتدا نیز توسط مالک تراکتور برنامه‌ریزی شده و قرار بود بخشی با نام معاون ورزشی، امور باشگاه را اداره کند که فعلاً این بخش هم بدون مدیر مانده است!

بیشتر بخوانید:

یک اتفاق عجیب دیگر در تیم تبریزی

طی هفته‌های گذشته و پس از برکناری رحیمی، از هوشنگ نصیرزاده برای بازگشت به تراکتور نام برده شد، اما به نظر می‌رسد این موضوع نیز بی‌نتیجه مانده است تا وضعیت تراکتور در آستانه حضور در آسیا، بیش از پیش دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شود.

شرایط مالی سخت و عدم حضور مدیرعامل تمام وقت در باشگاه تراکتور باعث شده تا آشفتگی و بلاتکلیفی در باشگاه به اوج خود برسد و این موضوع به تیم نیز سرایت کند. تا جایی که بازیکنان و کادر فنی تراکتور برای انجام برخی امور اداری، مدیری در باشگاه پیدا نمی‌کنند و همین موضوع باعث ناراحتی آنها شده است.

در این شرایط باشگاه تراکتور تا چند روز آینده راهی کشور امارات خواهد شد و باید دید وضعیت مدیریتی این باشگاه تا زمان اعزام سرخپوشان تبریزی به کجا خواهد رسید. تیم تراکتور در گروه B لیگ قهرمانان با تیم‌های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق همگروه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس