انتخابات

روزنامه اعتماد:سفرهای استانی رئیسی حتی در ایام نوروز هم ترک نشد و به مناطق محروم سفر و درباره مسائل مختلف کشور اظهارنظر کرده است.برخی ناظران معتقدند این تحرکات رییسی جنبه تبلیغاتی- انتخاباتی دارد.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

- ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است

«عبدالله ناصری» از فعالین اصلاح طلب در مصاحبه با «روزنامه شرق» گفت:«تنها راه نجات و امیدبخش اصلاحات معرفی نامزد اصیل گفتمان اصلاح‌طلبی است. اگر تأیید شد رقابت را ادامه می‌دهند ‌. تئوری انتخاب بین بد و بدتر دیگر نه‌تنها ممدوح نیست بلکه مردم عصبانی و جبهه اصلاحات را مضمحل می‌کند».

ناصری در ادامه گفت:«دوام حیات اصلاح‌طلبی در جامعه‌محوری است، به این علت که واقعیت دوگانه جامعه-دولت خیلی شفاف و عمیق است و اگر هم فرضا (فرض محال که محال نیست) با نامزد اصلی پاستور را تصرف کردند باید دغدغه جامعه برای ایشان ارجح از دغدغه‌های دیگر باشد و به همین دلیل چون آقای خاتمی نمی‌آید بهترین گزینه، آقای سیدحسن خمینی است».

ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است/ رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

از سوی دیگر «احمد شریف» عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مصاحبه با «باشگاه خبرنگاران جوان» گفت:«هنوز درباره مصداق‌ها و اسامی هیچ صحبتی به طور رسمی صورت نگرفته، زیرا فرایند رسیدن به نامزد اصلی هنوز مشخص نیست. خیلی از این اسامی هم که طرح می شود خودشان آماده حضور در رقابت‌ها نیستند و ما نشانه‌های مثبتی از حضور آن‌ها نمی‌بینیم».

شریف در ادامه گفت:«در گذشته شاهد بودیم که وقتی سید حسن خمینی برای انتخابات خبرگان به میدان آمد استقبال خوبی از او صورت گرفت؛ اگرچه که صلاحیت او برای آن انتخابات تایید نشد، هر چند هم اکنون هیچ نشانه‌ای از علاقه او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده نمی‌شود».

ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است/ رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

- سردار کوثری: هیچ اختلافی در سپاه وجود ندارد

«سایت خبری الف» در مطلبی نوشت:«سردار کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه در گفت و گو با برنا در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست».

این سایت خبری اصولگرا در ادامه نوشت:«در مورد کاندیدا نظامی باید به چارچوب قانونی این مساله نگاه کرد هر کسی که به ضوابط قانونی عمل کند می تواند، وارد انتخابات شود حال می خواهد نظامی باشد یا نه».

- رئیسی؛کاندیدای محبوب اصولگرایان است

«روزنامه اعتماد» در گزارشی با عنوان «رئیسی؛کاندیدای محبوب اصولگرایان» نوشت:«نباید تعجب کنیم. هر چند همچنان آنچه به ‌نسبت از او می‌شنویم، ماندن در سمت کنونی و تمرکز بر دستگاه قضایی است. در این میان جمع کثیری از اصولگرایان تاکید دارند که با آمدن رییسی رقابت و کشمکش درون‌گفتمانی این جناح سیاسی به پایان می‌رسد و بسیاری از کاندیداهای شاخص این جریان خواه‌ناخواه به نفع رییس قوه قضاییه کنار می‌نشینند».

ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است/ رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«سفرهای استانی رئیسی...حتی در ایام نوروز هم ترک نشد و او از همان ابتدای سال جدید به مناطق محروم سفر و درباره مسائل مختلف کشور اظهارنظر کرده است. بر همین اساس نیز برخی ناظران معتقدند این تحرکات رییسی جنبه تبلیغاتی- انتخاباتی دارد. به‌خصوص که این روزها هر از گاه نقدی به عملکرد دولت مستقر می‌کند و همین دیروز هم به‌طور صریح علیه دولت اظهارنظر کرد».

- قلب تپنده احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰

سایت «خبرآنلاین» در گزارشی با عنوان «قلب تپنده احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰» نوشت:« نه صحبتی از بقایی می‌کند نه حرفی از تظلم‌خواهی برای مشایی پیش می‌کشد؛ شعارهای پوپولیستی‌اش را همچنان بر زبان می‌راند البته نه از جنس افزایش یارانه و لباس محلی پوشیدن بلکه در قد و قامت یک اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند».

ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است/ رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

این سایت خبری اصلاح طلب در ادامه نوشت:«یک روز از لزوم مذاکره می‌گوید و روز دیگر اعلام می‌کند که قرار است ترور شود؛ خلاصه که دریای اظهارات عجیب و غریب او پایان ندارد و  این روزها که بوی انتخابات ریاست جمهوری مشام‌ها را پر کرده است محمود احمدی‌نژاد پا در رکاب انتخابات گذاشته و می‌خواهد هر طور شده دوباره خود را به ساختمان پاستور برساند. حالا دیگر نیاز بیشتری دارد تا مردم را به سمت خود جذب کند  آنقدر طرفدار جمع کند که یا حکومت را وادار به تائید صلاحیت خود کند یا شاید هم دیوارهایی از حصر و حبس را ترسیم کند تا محبوبیت را جایگزین معروفیت کند».

- محمد غرضی: در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنم

«خبرگزاری تسنیم» در گزارشی نوشت:«محمد غرضی از تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبرداد. وی با بیان اینکه از جوانی در فضای اداره کشور بودم و در دهه‌های 20 تا 40 و 50 افتخار خدمت به کشور را داشتم، گفت: قطعا با هدف خدمت به کشور در موعد قانونی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام می‌کنم».

محمد غرضی در انتخابات سال 92 نیز کاندیدای پست ریاست جمهوری شده بود که در آن رقابت‌ها، 446هزار و 15 رای آورد که یک درصد آرای اخذ شده بود.

ناصری: بهترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است/ رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

- عباسی: هیچ دیداری با احمدی نژاد نداشتم

«محمد عباسی» وزیر اسبق ورزش و جوانان و وزیر تعاون دولت‌های نهم و دهم در نشست خبری در «باشگاه خبرنگاران جوان» ضمن اعلام نامزدی رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اشاره به برخی شایعات مبنی بر دیدار با محمود احمدی نژاد گفت: هیچ دیداری با احمدی نژاد نداشتم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 36
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    بنازم احمدی نژاد رو که محبوب مردمه
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      84 5
      حسن خمینی همان حسن روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      30 61
      دکتر احمدی نژاد دلاور همچنان محبوب قلبهاست.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      84 27
      کسیگه با رهبری زاویه میگیره و مرتبا"در تلویزیون های عربی و غربی بر این موضع پا فشاری میکنه حالا مواضع منطقه ای و محکومیت محور مقاومت و تایید رژیم صهیونیستی بکنار حق شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد
    • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      39 7
      کدوم مردم؟ شما هم که مثل افساد‌طلبان چند‌ده‌نفر رو کل کشور محسوب می‌کنید‌؟!!
    • حمید IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      47 12
      خیلی وقتـــه منفـــور شده خبر نداری!
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      36 16
      احمدی نژاد با حمایت سپاه و بسیج محبوب مردم شد ولی به خاطر انحرافات خطرناکی که داره هم سپاه و هم بسیج و هم اعضای کابینه ش ازش فاصله گرفتند. ولی برای من دوزار محبوبیت نداره.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      4 1
      خخخخخخ
    • مرضیه حسینی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      21 23
      فقط سعید جلیلی
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      33 14
      فقط رئیسی باید رئیس جمهور شود.او تنها کسی است که اگر کاندیدشود قطعا رای خوهدآورد،وبرای همین است که اصلاح طلبان بیش ازهرکسی،از کاندیداتوری او درهراس اند.با کاندیداتوری او افسادطلبان کلا از پیروزی درانتخابات مایوس میشوندوکاملا قطع امید میکنند.
    • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      24 12
      احمدی‌نژاد امروز پیاده نظام فتنه گری افسادطلبان برعلیه مردم و کشور است از خواب بیدار شوید
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      25 0
      سید حسن مصطفوی متخصص ساخت کاخ برای امام مستضعفان است
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      18 4
      فقط سردار محمد عزیز
    • سید IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      6 0
      راه نجات کشور انتخاب فرد اصلح است مطابق فرامین مقام معظم رهبری .... افکار غرب پرستان و تشنگان قدرت محکوم به فناست نه احمدی نژاد نه آقا حسن دوم... و نه لاریجانی که دوگانه سوزه
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    24 69
    اگر در این مملکت شایسته رییسجمهوری باشد آن هم فقط احمدی نژاد است. هرکس مانع رییس جمهوری شدن ایشان شود به کشور خیانت کرد
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      44 22
      احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست.
    • استاد کمالی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      17 8
      احمق
    • مرضیه حسینی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      25 15
      فقط رئیسی
    • SE ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      36 19
      نجات ایران در مرگ اصلاحطلبی است که قطعا اتفاق می افتد و احمدی نژاد هم به آنها نزدیک شده و دیگر برای ایران از اصحالاتیها هم خطرناکتر است
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      7 6
      خودتی مموت که اینجا پیام گزاشطی؟
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      34 8
      احمدینژاد به بیماری اختلال دو قطبی دچار شده خلقیات او مدام بین افسردگی و شیدایی در نوسان است،قصد داشت به سبک واتسلاو هاول نامه سر گشاده بنویسد،افسرده شد و کلیپ اعتراضی ساخت،گاهی عاشق روا داری وصلح طلبی بن سلمان و ترامپ می شود گاهی شیدای نوع دوستی آنجلینا جولی.
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      31 7
      آزموده را آزمودن خطاست اونهم کسی مثل احمدی‌نژاد که حتی عرضه کنترل افراد بی ارزش حلقه انحرافی را نداشت
  • سوخته IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    67 28
    سید حسن هم بدتر از روحانی است مثل علی مطهری یک فرزند نا خلف است
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      34 2
      حاضرم به علی مطهری رای بدم ولی به این تحریف کننده ی امام رای ندم.
  • نعیم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    23 0
    این عتیقه‌ها رو از کجا پیدا میکنید میارید؟
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    25 0
    غرضی جون بی خیال شو!! آخه الان دیگه وقت احساس مسئولیت کردن نیست!!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    44 35
    یا احمدی یا هیچ احدی
  • سرباز IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    24 2
    خداوند از خواب غفلت بیدارتان کند. برید تحقیق و مطالعه کنید ببینید خطری که این آقایی که ازش طرفداری میکنی چقدر از دولت کنونی بیشتره
  • محمد IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    15 44
    فقط احمدی نژاد
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    22 15
    فقط آقای رئیسی گل،عزیزی،خیلی مردی
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    28 9
    احمدی‌نژاد در هشت سال خودش خسارت ایجاد نکرد بلکه با لجبازی کودکانه و ایجاد حاشیه و انحراف، زمینه‌ساز هشت سال ویرانگری مرگبار بنفش شد.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    7 2
    بهتر از سفر استانی در عید محاکمه بازپرس بابلی و گزارش نتیجه ان به مردم بود مردم این حرکتها را بیشتر میپسندند
  • محمد IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    29 1
    نوه امام بودن مهم نیست ، در خط امام بودن مهمه! ظاهرا جریان اصلاحات روی حسن خمینی حساب ویژای باز کرده احتمالا برگذاری جلسات ناسا در حسینیه جماران برای آماده سازی افکار عمومی بوده.
  • سرباز IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    9 29
    برادران و خواهران عزیزم نسبت به مسائل آگاه و هوشیار باشید. امپراطوری رسانه ای دشمن فعال است. کارشان تخریب نیروهای انقلابی و حمایت از لیبرالهایی هست که ضددین و انقلاب هستند
  • سید حسن IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    10 4
    سید حسن با کدام توان اجرایی میخواهد کاندید ریاست جمهوری شود البته شاید کاندیدا بشود ؟
  • جلبک دیونه . IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    7 2
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ،......... . خخخخخخخخ
  • Roya IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    8 7
    حسن؟!! خخخخ
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    26 4
    ادم باهوش ادمى است كه ديگران ازظاهرش با هوشى اورا نفهمند ومصداق اين گفته فردوسى باشد(درون پر زمكرو برون ساده اى ) اقاى احمدى نژاد برخلاف رؤساى جمهور قبل وبعد از خود اينكونه بود ومردم حالا اورا شناخته اند
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    2 3
    جانم فدای احمدی نژاد.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 0
    درسته که او خطائی داشته .... اما عدم صلاحیت او یعنی چندین ده هزار کم کردن رای ها. و بی عدالتی ادم کشانی که خس و خاشاک نا میده شدند ...اما ضد دینها اینکلمه را. به همه دینداران برگردندند وحتی اشعار کثیف. مرتدی را برای توجیح دیدگاه کثیف مغزی خود را برای خوبان میسازند ....
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    4 3
    این حسن آقاهزاربار ازحسن روحانی بدتراست مصداق فرزندنوح است
  • رضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 0
    گذشت آن زمان که آنسان گذشت
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    1 1
    به نظرم رفتار دو طيف انحرافي يعني اصلاح طلب ها و اصولگراها با احمدي نژاد به محبوبيت او كمك مي كنه. خدا كسي رو دوست داشته باشه اينطوري عزيزش ميكنه.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    1 4
    هشت سال شما قدرت دردستانتان بوده چكاركردى نه اينكه بگم بگم راه انداختى؟
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    6 1
    بدترین گزینه کاندیداتوری، سیدحسن خمینی است
  • یاسین IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    1 0
    اگه سید حسن بیاد حتما میخواد ایران را مثل حرم امام خمینی تبدیل به جایی کنه که بناهای فوق اشرافی داره و جاذبه معنوی پیکر امام را خنثی میکنه، بنابراین مردم را از اون مکان دفع میکنه.
  • یاسین IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    3 0
    اگه سید حسن بیاد حتما میخواد ایران را مثل حرم امام خمینی تبدیل به جایی کنه که بناهای فوق اشرافی داره و جاذبه معنوی پیکر امام را خنثی میکنه، بنابراین مردم را از اون مکان دفع میکنه.
  • DE ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 0
    قلب تپنده احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری .تاتالاپ تاتالاپ تاتالاپ تالاپ تالاپ تالا پ پ پ پ پ تالاب ...سرآب ...آب .... قلب دوست ما خیلی میتپید دکتر گفت زنجیر چرخ ببند خوب میشه دیگه نمی تپه
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 1
    مشکل شما با احمدی نژاد چیه که اینقدر با بغض و کینه و با بی ادبی تمام ازش صحبت می کنین؟
  • یک علم جو IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    1 1
    بهترین گزینه رییسی است .
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    علی برکت الله فقط این را کم داشتیم.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    آقای ناصری حالا کسید حسن خمینی بهترینه مال تو.
  • ث IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 2
    دکتر احمدی نژاد به نظر می رسد که در انتخابات 1400 بیش از 50 میلیون رای بیاود 100%

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس