کرونا نمایه بیمارستان نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی طی ۲۴ ساعت گذشته و فوت ۹۴ نفر از مبتلایان طی این مدت خبر داد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز اعلام کرد که از دیروز تا امروز ۴ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ،۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر رسید.

لاری با ابراز تأسف از اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۴۵ نفر رسید. گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۰۹ نفز از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. و تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    2 0
    البته هنوز اثرات سفرها و دورهمی های نوروزی خودشو نشون نداده! انکی صبر...
  • طلبه بسیجی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    هموطنان عزیز رعایت پروتکل های بهداشتی رو جدی بگیرید. سفر نروید.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    2 0
    تاخیر در تامین واکسن و اعتقاد به ایمنی گله ای مساوی است با نابودی یک ملت
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    3 0
    چند ماه قبل هم پیش بینی کشتار ۶٠ هزار نفری تا اوایل ١۴٠٠ شده بود که با آمار امروز این رقم با ٢٠٠٠ فوتی بیشتر بالای ۶٢ هزار نفر شده که این رقم یعنی بروز یک فاجعه. با اعلام آزاد بودن سفر به شهرهای زرد و آبی از سوی مسئولین دولت فخیمه و عدم توجه مردم و سفر رفتن حتی به شهرهای ممنوعه، احتمال بروز یک فاجعه ی گسترده در اردیبهشت ماه وجود دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس