کرونا نمایه پرستاران نمایه بیمارستان نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار کرونا در اولین ساعت تحویل سال نو را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۷۵۴۰ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴۹ نفر از آنها بستری شدند، اظهار داشت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۰۵ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۱۲ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    3 0
    روح درگذشتگان سال ۱۳۹۸و۱۳۹۹شاد و خدا رحمتشون کند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 1
    نوروز موسم طراوت طبیعت و شادی و دیدارهای شادمانه مردم با یکدیگر است و ربطی به اعتقادات دینی ندارد و همین موضوع سبب شده تا عده ای تندرو با اصل نوروز مخالف و درپی محو ان از فرهنگ جامعه باشند. یکی از ماموریتهای کرونا محو نوروز است و منع ترددها و جلوگیری از دید و بازدیدها با همین هدف صورت میگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس