محسن رضایی نمایه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سالهای بعد، روزگار تعیین کننده ای خواهد بود و با حضور و همت شما کارگران تلاشگر، ایران بزرگ اقتصادی تشکیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در پایان سفر خود به استان یزد که به منظور هم اندیشی با نخبگان، مسئولان و کارآفرینان استان یزد درخصوص تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه و نیز شرکت در برنامه های مرتبط با کنگره چهار هزار شهید استان یزد انجام شد، به بازدید از گروه تولیدی یزدباف رفت.

رضایی در این بازدید که یکساعت به طول انجامید، ضمن دریافت توضیحات مدیران این واحد تولیدی، از نزدیک از سالن های ریسندگی، بافندگی و چاپ و رنگ آمیزی پارچه بازدید کرد و با کارگران شاغل در آن به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید:

محسن رضایی: با یک شکلات به غرب اعتماد نمی‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع تعدادی از کارگران این شرکت با تبریک پیشاپیش ماه شعبان و عید نوروز گفت: تبریک بزرگتر من به شما کارگران از این بابت است که در روزگار اوج تحریم ها، که دشمنان می خواهند ملت ما را محاصره اقتصادی بکنند، مانند مجاهدان و رزمندگان دفاع مقدس مشغول کار هستید تا تحریم های اقتصادی که بر ملت بزرگ ایران و کشورمان اعمال شده را بی تاثیر و خنثی کنید. 

رضایی گفت: من برای ابراز قدردانی از شما و کارآفرینان این مجموعه به اینجا آمده ام. ما در شرایط خاص و زیر فشار تحریم های ظالمانه به سر می بریم. دولت ما توافقنامه برجام را با قدرت های جهانی امضا کرد و به آن عمل کرد اما آمریکایی ها و غربی ها با عهدشکنی، جنگ اقتصادی را علیه ما راه اندازی کردند. ما به فضل خدا با اراده های استوار شما کارگران تلاشگر، در این نبرد اقتصادی پیروز خواهیم شد.

وی تاکید کرد: ماشین آلات بافت منسوجات، سنگرهای دفاعی کشور هستند و جوانان متخصص ایرانی، می توانند بهترین پارچه ها و پوشاک را برای مردم ما تولید کنند و هر ایرانی به محصولات کشور خود افتخار خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سالهای بعد، روزگار تعیین کننده ای خواهد بود و با حضور و همت شما کارگران تلاشگر، ایران بزرگ اقتصادی تشکیل خواهد شد و نشان خواهیم داد که وابستگی به نفت و دلارهای نفتی را کنار خواهیم گذاشت و پیشرفته بودن اقتصاد ملی ایران را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

گفتنی است نماینده کارگران این واحد تولیدی، خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارگران در این چهل و سه سال پیشتیبانی و وفاداری به نظام را با کوشش و قناعت نشان داده اند. از شما می خواهیم که در تثبیت قیمت ها و تامین مسکن و تعیین دستمزدها، حامی ما باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    4 0
    سردار من جای شما بودم کشاورزی رو مکالنیزه میکردم صنعت بسته بندی مواد غذایی رو بروز میکردم کاری میکردم که هر ایرانی یک مزرعه و یک باغ داشته باشد به جای صنعت شکست حورده خودرو و ... خاک ایران طلاست و در دنیای امروز برنده کسی است که گرسنه نماند
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    2 0
    انتخابات؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    2 0
    خدا نگهت داره سرلشگر...این مردم کی میخوان بفهمن که ریاست جمهوری فقط برازنده توست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس