کد خبر 1188220
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
ادعای جنجالی لاپورتا در مورد انتخابات ریاست بارسلونا با اشاره به مسی

رئیس سابق باشگاه بارسلونا مدعی شد اطمینان دارد که ماندن لیونل مسی در نوکمپ تنها و تنها با پیروزی او در انتخابات باشگاه محقق می‌شود.

به گزارش مشرق، بازار شعارهای تبلیغاتی سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا این روزها داغ است و در این میان هر کدام با دادن وعده‌ای سعی در جلب نظر اعضای باشگاه دارند. خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا هم یکی از این سه نامزد است که گفته می‌شود شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات دارد.

یکی از وعده‌های انتخاباتی او تلاش برای حفظ لیونل مسی در نوکمپ بوده؛ بازیکن آرژانتینی که تابستان امسال به دلیل نابسامانی‌های موجود در باشگاه بارسلونا به صورت رسمی خواهان جدایی از آبی‌و اناری‌ها شد. اکنون اما لاپورتا پا را از وعده و شعار فراتر گذاشته و اعضای باشگاه را تهدید کرده اگر به او رأی ندهند باید با لیونل مسی خداحافظی کنند.

لاپورتا در جریان مناظره‌اش با دو کاندیدای دیگر انتخابات ریاست باشگاه، تونی فریکسا و ویکتور فونت، درباره آینده لیونل مسی گفت: با لئو رابطه فوق‌العاده‌ای دارم. اگر در انتخابات پیروز نشوم، مطمئناً او در بارسلونا نخواهد ماند. مسی هر پیشنهادی که به او بدهم را بررسی خواهد کرد اما در مورد سایر نامزدها اینطور نخواهد بود و او از بارسلونا می‌رود. او در دوران کاری فریکسا در هیئت مدیره باشگاه هم دل خوشی نداشت و راضی نبود.

لاپورتا افزود: چیزی که مسی را برای ماندن یا رفتن ترغیب خواهد کرد، پول نیست. او می‌خواهد تیمش یک تیم قوی باشد که شانس قهرمانی دارد. مطمئنم که مسی به حرف من گوش می‌کند و همانقدر مطمئنم که اگر جز من شخص دیگری رئیس باشگاه شود او خواهد رفت.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا 4 روز دیگر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس