کد خبر 1188666
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سویا راهی دیدار فینال کوپا دل ری شد.

به گزارش مشرق، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا برگزار شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه شاگردان رونالد کومان با پیروزی ۳ بر صفر جواز حضور در بازی فینال این رقابت‌ها را به دست آوردند.

بارسلونا که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، با گل دقیقه ۱۲ عثمان دمبله پیش افتاد، اما دفاع چند لایه و مستحکم سویا کاتالان‌ها را به دردسر انداخت.

در دقیقه ۷۲ و در شرایطی که کاتالان‌ها سخت به دنبال به ثمر رساندن گل دوم بودند، با خطای مینگوئزا درون محوطه جریمه سویا صاحب پنالتی شد، اما ضربه لوکاس اوکامپوس را مارک آندره ترشتگن مهار کرد تا کورسوی امیدی برای تیمش باقی بماند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان کومان پس از سوپرکاپ اسپانیا دومین جام فصل را هم از دست بدهند، بارسلونا با ضربه سر جرارد پیکه در دقیقه آخر وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل رسید تا با تساوی ۲ بر ۲ در مجموع بازی های رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه بکشد.

سویا که در نیمه دوم یک پنالتی را از دست داده بود و با اخراج فرناندو، ۱۰ نفره به استقبال وقت‌های اضافه رفت، در ادامه حرفی برای گفتن نداشت و بریتویت موفق شد در دقیقه ۹۵ گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر برساند تا تیمش راهی فینال کوپا دل ری شود.

دیگر بازی این مرحله ساعت ۲۳:۳۰ امشب میان تیم‌های لوانته و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد. دیدار رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و برنده مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، حریف بارسلونا در فینال کوپا دل ری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس