کد خبر 1177023
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
جنگ کثیف پاری‌سن ژرمن با مسی

باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای اخیر مدام درباره آینده مهاجم آرژانتینی صحبت می کند که باعث عصبانیت بارسایی ها شده است.

به گزارش مشرق، بارسلونا شانزدهم فوریه (۲۸ بهمن) در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن ژرمن می رود. در حالی که تنها ۱۲ روز به این بازی باقی مانده است اظهارات بازیکنان، سرمربی و مدیر باشگاه فرانسوی باعث افزایش حساسیت ها شده است. بارسلونا که در زمان مناسب مرحله حذفی را آغاز خواهد کرد مدام با نیش و کنایه های پاریسی ها در رابطه با آینده لیونل مسی روبرو می شود. 

آینده ستاره آرژانتینی هنوز نامشخص است و قراردادش در انتهای فصل با بارسلونا به پایان می رسد. پاری‌سن ژرمن به صورت علنی اعلام کرده است که در تابستان می خواهد به کاپیتان آبی اناری ها پیشنهاد بدهد. اظهارات آنخل دی ماریا درباره احتمال بالای حضور مسی در پارک دِ پرنس باعث خشم رونالد کومان شد و سرمربی بارسلونا پس از دیدار مقابل گرانادا گفت: این یک بی احترامی است. اگر یک بار این اتفاق می افتاد می توانستیم بگوییم یک اشتباه بوده است اما به نظر می رسد می خواهند بازی را حساس کنند. مسی هنوز بازیکن بارسلونا است. 

هفته پیش هم لئوناردو مدیر ورزشی PSG اعلام کرد که باشگاه به امضای قراراداد با مهاجم آرژانتینی فکر می کند. تنها کومان نسبت به رفتار پاریسی ها اعتراض نکرد و خوان لاپورتا، رییس سابق باشگاه بارسلونا از شروع جنگ کثیف پاری‌سن ژرمن با بارسلونا ابراز ناراحتی کرد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس