کد خبر 1188356
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
هم‌قسم شدن بازیکنان بارسلونا و گریه در رختکن؛ بیایید سویا را شکست دهیم

بارسلونا امشب حساس‌ترین بازی‌ فصل خود را مقابل سویا برگزار خواهد کرد و بازیکنان به همین دلیل هم‌قسم شده‌اند که امشب به فینال کوپادل‌ری صعود کنند.

به گزارش مشرق، امشب بارسلونا در مهمترین بازی‌ فصل خود به مصاف سویا در نیوکمپ خواهد رفت و دور بازگشت نیمه نهایی کوپادل‌ری را برگزار خواهد کرد.دیدار رفت با شکست 2 بر صفر این تیم مقابل سویا به پایان رسید ولی بازی ابتدای هفته آنها و نمایش درخشان آبی‌اناری‌ها باعث شد تا امید در دل هواداران بارسا زنده شود.

بارسلونا در لالیگا شنبه عصر به مصاف سویا رفت و با یک تاکتیک متفاوت بهترین نمایش خود را در این فصل به ثبت رسانید. آنها با خنثی کردن تمام حملات سویا مقابل شاگردان لوپتگی به برتری 2 بر صفر رسیدند و حالا می‌خواهند امشب این نمایش را تکرار کنند. بارسا با سیستم متفاوت 2-5-3 به مصاف با سویا رفت و با استفاده از کانال‌های کناری و درخشش بوسکتس و دی‌یونگ در میانه میدان سویا را غافلگیر کرد. 

*تغییر ذهنیت بارسا پس از شکست مقابل پاریس

کومان ذهنیت بارسا را پس از شکست ناامیدکننده مقابل پاریس و تساوی عجیب برابر کادیز تغییر داده و این تیم را متحول کرده است. به گفته‌ رسانه‌ها بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که تیم را به اوج بازگرداند و اسپورت در گزارش امروز خود نوشت که بازیکنان در رختکن گریه کردند و هم پیمان شدند که مقابل سویا به برتری دست یابند.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی لاپورتا در مورد انتخابات ریاست بارسا

بازگشت پدری به تمرینات امید بیشتری به ترکیب داده و به مانند یک خبر خوب، عطش پیروزی را به اوج رسانده است. از اثر متفاوت کاپیتان‌های بارسلونا نیز نباید گذشت زیرا کومان نقشی متفاوت در رختکن و در زمین مسی، پیکه، بوسکتس داده و از آنها خواسته تا با تلاش بیشتری در میدان بازی کنند. لئو در مسابقه ابتدای هفته اشتیاق کاملی از خود را به نمایش گذاشت و بوسکتس عملکردی متفاوت را از خود به ثبت رسانید.

بارسلونا می‌داند که اگر مقابل سویا امشب به برتری نرسد و راهی فینال نشود شاید نتواند در این فصل جامی کسب کند. این اتفاق برای دومین فصل متوالی برای آنها رخ خواهد داد و همین مسئله، اشتیاق تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی را بالا برده است. بازیکنان بارسا می‌خواهند با رسیدن به فینال امیدی تازه پیدا کنندو با افت این روزهای اتلتیکو و رئال به صدرجدول لالیگا برسند.

*نقش مهم مسی در بازی امشب

فوق ستاره بارسلونا کلید اصلی پیروزی مقابل سویا خواهد بود زیرا لئو مسی بهترین آمار تاریخ آبی‌اناری‌ها مقابل این حریف را به ثبت رسانده است. او مقابل سویا 42 بار به میدان رفته و آمار خیره کننده 38 گل، 19 پاس گل و 30 برد را به اجرا رسانده است.

مسابقه امشب بارسلونا مقابل سویا مهمترین جدال فصل خواهد بود زیرا آینده و ایدئولوژی تیم برای آینده را می‌تواند مشخص سازد. بارسلونا در ابتدای هفته برای اولین بار مقابل حریف جدی خود در لالیگا به برتری رسید و اگر بتواند این روند را ادامه دهد، می‌تواند برای کسب 2 جام بجنگد. رقابت برای این 2 جام، می‌تواند آینده کومان، مسی و نحوه تفکر ریاست جدید را تعیین کند و چشم‌انداز آینده را روشن سازد.

انتخابات بارسلونا یکشنبه 17 اسفند برگزار خواهد شد و از بین لاپورتا، فونت و فریشا یک نفر ریاست بعدی را برعهده خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس