سید حسن خمینی

در سالگرد پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به محتشمی پور در رابطه با نفاق گروهک نهضت آزادی، سید حسن خمینی درهای بیت جماران را به روی مخالفین امام خمینی باز کرده است!

سرویس سیاست مشرق - باز شدن پای فرزندان بازرگان به حسینیه جماران و بیت امام (ره) هنوز با واکنشی از سوی اطلاح طلبانی که با نام امام به دنبال حفظ آبرویی برای خود بودند، روبرو نشده است! این واقعه نه رهبران مجمع روحانیون مبارز چون مجید انصاری و موسوی خوئینی‌ها را به جوش و خروش وا داشته و نه آن‌هایی که با عنوان جبهه پیروان خط امام برای خودشان دکان و مسندی درست کرده‌اند. انگار برای آن‌ها حدود خط امام (ره) آنقدر وسیع است که می‌توان از مرتدین جبهه ملی و همه گروهک‌ها را در خود جای دهد.

البته این بی تفاواتی سابقه تاریخی هم دارد. بیش از ۱۰ سال قبل در خیابان تصویر حضرت امام (ره) مورد هتک حرمت قرار می‌گیرد؛ اما بزرگان و زعمای اصلاح طلب به روی خودشان هم نیاوردند که اردوکشی خیابانی آن‌ها به چه سمت و سویی رفته است و چه خساراتی به کشور وارد شده است. طبیعی است که آن جماعت با آن سابقه، چشمشان را بر آرمان‌های قدیمی خود بسته و برای به دست آوردن چند رأی بیشتر حاضر به ائتلاف با سکولارها و نیروهای لائیک باشند و دور آنهایی که اندیشه امام خمینی را به موزه برده‌اند؛ خیمه بزنند.

بیشتر بخوانید:

پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد

رابطه اصلاح طلبان رادیکال و میراث خمینی مرثیه بلند است! عیسی سحرخیز (مدیرکل مطبوعات در دولت اصلاحات) با صراحت تمام می‌گوید: «اکثر اصلاح طلبان بر خلاف گذشته، علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند» [۱] اما نه خاتمی و نه سید حسن خمینی و نه وابستگان به آن‌ها واکنشی به او نشان نمی‌دهند! البته شاید این تنها سخن صادقانه یک اصلاح طلب باشد! زیرا جبهه اصلاح طلبان حتی از نام اسلام نیز گذشته‌اند[۲]چه برسد به یاد فرزند مبلغ آن سید روح الله خمینی! اصلاح طلبان نشان داده‌اند عشق و ارادت به امام تنها یک ادعای تو خالی است.

اما جالب‌تر آن که بیت و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام که برای کوچکترین خطایی دست به بیانیه هستند؛ نه آن روز و نه حالا که پای مرتدین و دشمنان به خانه امام باز شده خود را مسئول ندانسته و حاضر به پاسخگویی نیستند!

خط امام دچار تحریف شده است. این را می‌توان از پیوند دشمنان به خوبی دریافت، جواد امام از اصلاح طلبان حامی خاتمی تا همین چند روز پیش گلایه می‌کرد که نام امام (ره) از یک مراسم مردمی حذف شده استٍ، اما درست سه روز بعد از آن سینه چاک دادن‌ها؛ اصلاح طلبان با نهضتی‌ها در بیت امام میتینگ انتخاباتی برگزار می‌کنند و همگی یادشان می‌رود که امام خمینی جبهه ملی و دارو دسته گروهکی را «مرتد» نامیده‌اند.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

البته که رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف‌ها و اهانت‌های صریح به امام خمینی امر جدیدی نیست. واقعیت آن است؛ که سید حسن خمینی به خوبی می‌داند که آمدن بهزاد نبوی در بیت امام چه معنایی دارد! اما او در سالگرد پاسخ تاریخی امام به محتشمی پور[۳] که «نهضت آزادی» را افرادی دانست از اسلام اطلاعی ندارند و با فقه اسلامی آشنا نیستند و رفتارشان از منافقان بدتر است، فرش قرمز پیش پای آن‌ها پهن می‌کند تا با دهان کجی به نظام، آرمان امام را به انحراف بکشد.

بیش از سی سال است که اصلاح طلبان تندرو با همه آن‌هایی که شمشیر در برابر نظام تیز کرده‌اند، در یک اردوگاه حشر و نشر دارند، از نهضت آزادی و باقی مانده‌های باند تروریستی مهدی هاشمی و بهایی‌ها و گروهک نفاق تا سلطنت طلبان در ائتلاف استراتژیک با افراطی‌های اصلاح طلب قرار دارند

سید حسن خمینی خوب می‌داند راه دادن کسانی که همین ۱۰ سال قبل در برابر نظام اسلامی اسلحه دست گرفته و به خیابان آمدند، چه معنا و مفهومی دارد و سکوت درباره ائتلاف میان اصلاحات و نهضت آزای و همچنین اجازه برای ورود این افراد به حسینیه جماران، از موضوعاتی است که متناقض با همه ادعاهای بیت امام خمینی است، بهتر است بیت امام خمینی ره موضع‌اش را با ائتلاف میان اصلاح‌طلبان و مرتدین سیاسی و مخالف امام مشخص کند؛ اگر به سکوت ادامه دهند، نشان دهنده همراهی با دشمنان امام خمینی ره هستند و این یعنی بیت امام، راه و آرمان امام را به انحراف کشیده است.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟


[۱] http://kayhan.ir/fa/news/۳۰۳۲۲

[۲] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۱۸۰۴۱۹

[۳] http://www.imam-khomeini.ir/fa/c۲۰۷_۵۱۵۰۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 36
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    نواده روح الله سید حسن نصرالله
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      62 13
      لیبرال ها کاسبان برجام و مذاکره با شیطان بزرگ.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      30 49
      فقط شما خوبید
    • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      30 5
      ۱۲:۱۳ نه شما خوبید جز همین چیز دیگه ای بلدی بگی میشه بگی کدوم یک از رفتار ها و حرکات حسن خمینی مشابه خط مشی سید احمد و امام هست رفته برا امام کاخ درست کرده
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      30 12
      خوبی شما کاسبان وقیح برجام و تحریم و رقیب هراسی رو‌ در این ۸ سال به چشم دیدیم و با آن زندگی کردیم
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      14 51
      سلام خدا بر سیدحسن خمینی
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      16 70
      مشرق این اولین بار نیست که به علامه سیدحسن خمینی اسائه ادب میکنی از خدا بترس و سطح بصیرتت رو افزایش بده سیدحسن خمینی عشقه عشق
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      21 2
      12:13 نه شما خوبید با کارنامه درخشان ۸ ساله دولت تدبیر و امید و حامیانش از جمله حسن خمینی
    • حزب الله IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      25 2
      اقاي سيد حسن خميني ... لطفاً حسينيه جماران كه تنها يادگار با صفاي بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) مي باشد را خانه و باشگاه احزاب مسأله دار نفرماييد...!!!
    • سیمین نمازی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      4 39
      سید حسن خمینی در چشم مراجع تقلید و آیات عظام بسیار بزرگ و مورد احترام است
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      22 6
      سلام و درود خداوند بر سیدعلی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      22 6
      امام خامنه ای عععععععععععععععععععععععععععععععععععشق فدایت شوم سید علی
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      15 4
      درود و هزاران درود بر سید حسن نصرالله لعنت خداوند بر منافقان لیبرال سبز و بنفش
  • CA ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    42 9
    واقعا خیلی تاسف آور هست! واقعیت های گذشته رو‌ که خود وی بهتر از هر کسی میداند بایستی در نظر بگیرد! نهضت آزادی در واقع نهضت نیست بلکه یک گروه وابسته به لیبرالیسم بین المللی جهت برده داری هست. اولین کسی که قربانی آنها همین خانواده امام ره خواهد بود! متاسفانه واقعیت ها را نمی‌بینند و علل خیلی چیزهایی که امروز هست را نمی‌دانند چون شرایط بیرون از مرزهای ایران را آنطوری که هست نمی‌دانند و خیلی مسائل ریز سیاسی هست که نمی‌دانند.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    45 6
    انحراف و استحاله شاخ و دم ندارد!!!
    • کوهرنگ IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      16 3
      این سید حسن را اصلاح طلبان ودشمنان نظام با ابزار پول و وعده مقام و منصب از راه امام وانقلاب منحرف کردند.مواظب حرکات ورفتار او باشید!
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    45 6
    لعنت خدا بر هرکسی که به دنبال انحراف مکتب امام است
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    24 21
    مطلب خوبی بود و به جا
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    12 9
    سانسورچی:کجایی دقیقاً کجایی................................
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      10 2
      کنارتم عزیزم
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      12 15
      از سایتای اطلاحطلب یادگرفتیم پس برگرد تو همون خراب شده ها نظر بده
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    29 9
    حسینیه جماران نباید در اختیار سید حسن خمینی و جبهه آزادی و اصلاح طلب های غربگدا باشد .حسینیه جماران معیادگاه انقلاب و جایگاه انفاس قدسیه امام بزرگوار و شهدا است .باید از اینها گرفته شود و توسط دلسوزان انقلاب اداره شود .!!
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    26 20
    یقینا لیبرالها و شبکه های شبه فراماسونری ( نهضت ازادی + مجاهدین انقلاب + مشارکتی ها + شبکه باران و کیان و...) پشت پرده استحاله و انحطاط منسوبین به امام و انقلاب قرار دارند .اینان میخواهند از حسینه ای که غرب به چالش و تحقیر کشیده شد انتی تز انقلاب را پیاده کنند . بهزاد نبوی و طیف گسترده ای از جریانات تندرو ی اصلاحات علنا جدایی از اموزه های اسلام و انقلاب در بر قراری عدالت و معنویت و حکومت دینی را اعلام کرده اند . علاوه بر اینکه طی حدود 30 سال قرار داشتن در راس هرم قدرت و در اختیار داشتن صدها میلیارد دلار و داشتن اختیارات قانونی و فراقانونی همیشه ترمز و مانع تحقق ارمانهای عدالت اجتماعی و اخلاق و فرهنگ اسلامی بوده اند . گویی ماموریت غربزدگان نفوذی نا کارامد نشان دادن حکومت اسلامی برای مایوس کردن مردم در ایران و دیگر طرفداران نظام اسلامی در سایر جهان است .
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    29 19
    نهضت ازادی و مجاهدین انقلاب و مشارکتی ها و انجمن حجتیه دشمنان انقلاب و اسلام انقلابی اند . و حرکات میدانی انان و شرکت در فتنه های سیاسی و اقتصادی و امنیتی نشان داده که از هیچ تلاشی برای مبارزه با نظام دریغ نمیکنند .
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    30 15
    بنده خدابازیچه دست بازیگرهای حرفه ای مثل نهضت ازادی و مجاهدین انقلاب قرار گرفته .
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      10 3
      بازیچه ! این خودش سردسته همه اینهاست
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    20 18
    اصولا انحرافات در هر نهضت و مکتبی از طرف نزدیک ترین افراد به ان مکتب یا نهضت یا هر چیزی رخ می دهد در صدر اسلام همینطور است در مسیحیت و یهودیت هم همینطور است در نهضت های سیاسی و انقلاب های دنیا هم همینطور است .
    • مهدي IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      11 14
      بحث انحراف در نهضت قطعا با اين رفتار ها اتفاق نمي افتد تا زماني كه مردم با ولي فقيه همراه باشند فقط اينها "عرض خود مي برند و زحمتي براي مردم "هستند!
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    کوچکترین خطا را خوب اومدی
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 2
    کاش! اول؛ نفاق و شاخص‌هاشو رو تعریف می‌کردید......
  • مجید IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    11 16
    متاسفانه فاصله حسن با ارمانهای انقلاب و مردم برای مردم محرز شده .اشراف گرای بیدادمیکند
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    16 1
    انتخابات پرشور یعنی حضور همه سلیقه ها ... حتی مخالفین شما... به امید سلامتی و سربلندی رهبر عزیز و ملت بزرگ ایران.
  • AT ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    18 8
    ترس شما از نهضت آزادی برای چیست؟ مگر انقلاب نکردیم که مردم انتخاب کنند چه کسی در رأس کار باشد و چه کسی نه؟ مگر میزان رأی مردم نبود؟ با این دفع حداکثری و ممنوعیت احزاب از فعالیت سیاسی و انتخاباتی، تفاوت شما با شاه در کجاست؟
    • به شما IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 16
      نهضت آزادی یعنی همان سازمان مجاهدین خلق
    • احمد US ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      حرف دل مارانوشتی.آفرین برشما.قراربراین بود که مردم انتخاب کنند.پس چه شد؟
    • طاهر IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      راس کار که مشخصه، ولی فقیه در راس کاره ، و چونکه صد آید نود هم پیش ماست. فقط # جوان# مومن# انقلابی#
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    18 13
    این وصله ها به سید حسن خمینی کبیر نمیچسبه خدا حفظش کنه و دشمنانش رو به راه راست هدایت کنه
    • نمک نشناس IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      5 2
      بیشتر تحقیق کن !فرزند خمینی خاک پای حضرت امام خمینی کبیر(ره) نخواهد شد .اصلاح طلبان برای پیش اهداف خبیثانه ی خود پشت سر این آقا قایم شدند واین آقا بی خبر از همه جا در پیشبرد اهداف آنها پیش قدم است!
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 0
      چطور آقای سید حسن خمینی راهی میرود که خلاف دیدگاه وسیره امام خمینی وپدرشان سید احمد خمینی است
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 17
    خدایا تو را به فاطمه زهرا قسم میدهم بر بصیرت جامعه من بیفزا تا دوست را از دشمن تمیز دهند سیدحسن انسان بسیار بزرگ و باشرف و دانشمند و متفکری است
    • سعید IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      1 7
      احسنت پری خانم
    • DE ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 1
      ۱۵:۴۵ - نهضت آزادی هم برای انقلاب زحمت کشیده ...دوما سید حسن خمینی نوه بنیانگذاد انقلاب ( اسلامی را عمدا فراموش کردی) هست واز هرکسی به امام نزدیکتر است وبه افکار امام شبیه تر// .زحماتی که حزب توده و منافقین کشیدند در زندانهای شاه را یادت رفت بنویسی ولی نه حزب توده ونه منافقین و نه نهضت ازادی برای انقلاب اسلامی زحمت نکشیدند . برای ایده و آرمان خودشون بود اون میخواست ایران توده ای بشه اون میخواست ایران منافق بشن رجوی پادشاه و مریم قجر بانوی اولین زرشک و نهضت ازادی هم برای اسلام امریکایی جوش میزدند اینها هیچکدام قادر نبودند یک موی شاه را هم خم کنند. و اصلا چه ربطی به انقلاب اسلامی دارن . برای همین هم با هزاران دوز و کلک زور میزدند لغت اسلامی را از انقلاب حذف کنند که خودشان را شریک کنند حضرت امام رض اجازه نداد. ضمنا اگر امام در قید حیات بودند آیا حسن خمینی چنین جراتی را داشت؟؟ پس علی مطهری هم لابد نزدیکترین فرد به خط فکری شهید مطهری است تازه نوه هم نیست صاف پسر شهید مطهریست. ولی پیداست تا حالا یکبار هم کتابهای پدرش را نخوانده .
    • DE ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      0 0
      چرا این اسم با مسمی را رو خودت گذاشتی .
    • طاهر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 0
      خانم بصیر " سلام الله علیها" یادت رفته
  • استاد کمالی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 13
    چقدر این سید حسن حکیم زیبا و نورانی است
    • س IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      3 15
      میزان حکیم بودن که از میزان بصیر بودن مشخصه ! ، زیبایی هم در نظر افراد بعنوان امر نسبی و سلیقه ای است استعمال بصورت مطلق مشکله ! نورانی بودن ( باطن پاک ) رو هم که خداوند عالم بالسر و الخفیات بدان آگاه است و طرحش از غیر او ، صرف ادعاست. خلاصه و سادش : خواستم بگم استاد الکی جو نده
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 13
    این شما هستید که راه انقلاب را به انحراف کشانده اید
    • محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 6
      فعلا که ارباب هات ۸ ساله قدرت تو دست دارن برا انحراف انقلاب هر غلطی که در توانشون بود انجام دادن البته این حرفا از شما افسادی ها تعجب نداره چون رویی دارید .... خیابونی ندارن
    • مهسا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      5 12
      خداوند یک جو عقل به امثال تو دهد
    • طاهر IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      منظورت از شما دقیقا کیا هستن؟ دلیل؟
  • احمد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 1
    ما هر چه ابرو داریم از امام و مکتب امام داریم و اگر به نام امام کاری بکنیم که با مکتبش سازگاری نداشته باشد قابل اعتنا نیست امام وقعیت همیشه جاوید انقلاب است و راهش باری همه روشن و از بیاناتش قابل وصول است
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    12 7
    همون موقعی که اون همه هزینه برای ساخت برج و باروی حرم امام(ره) کرد حرف امام زمین افتاد.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      4 2
      خدا شفات بده
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    12 5
    اسلام همیشه ضربه از خودی خورده
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      14 3
      دو کلام هم از مادر عروس بی بصیرت
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 14
    پسر نوح با بدان بنشت خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت ومردم شد. اون پسر پیغمبر بود وبه خاطر همنشین بد منحرف شد، اینکه دیگه چیزی نیست، نوه حضرت امام است.
  • استاد کمالی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 5
    هر که از گل به سید حسن نازک تر بگه ..
    • طاهر IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 0
      درود بر سید حسن نصرالله
  • وطن پرست DE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 7
    خمینی کبیر خیلی وقته که از جماران رفته.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 5
    لیس من اهله
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 0
    سلام بر شهیدان
  • عبدالله IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    4 20
    کسب قدرت به هر قیمت برای اصلاحات توسط بیت امام شایسته نیست البته مانند اوایل انقلاب متوجه می شوند که کاسه لیسان غرب نمی گذارند نوبت در راس قدرت قرار گرفتن آنها برسد
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 15
    یادی کنیم از نوح و فرزند نوح، چقدر حاج احمد آقا آدم خوبی بود افسوس و صد افسوس
  • گل دوست IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    15 6
    خلاصه نهضت آزادی هم برای انقلاب زحمت کشیده نمی شود یک جریان فکری را بازور تفنگ برای همیشه کنار گذاشت دوما سید حسن خمینی نوه بنیانگذاد انقلاب هست واز هرکسی به امام نزدیکتر است وبه افکار امام شبیه تر.
    • طاهر IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 0
      نسبت فامیلی هیچگاه دلیل قانع کننده ای برای سنجش شخص نیست. اینطوری فکر کنید منحرف میشید
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 2
    ممنون مشرق
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 3
    در سالگرد پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به محتشمی پور در رابطه با نفاق گروهک نهضت آزادی، سید حسن خمینی درهای بیت جماران را به روی مخالفین امام خمینی باز کرده است!// آن نامزد جوان نامزد جوان که میگن برای ریاست جمهوری داره مشخص میشه بالاخره بایستی دون بپاشی تا رای بیاری .
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 1
    پسر نوح چو با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد......
  • ناشناس IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 6
    درود برسیدحسن خمینی
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 4
    سیدحسن چهره نورانی دارد و این نورانیت از صفا و جلای درونی است
    • طاهر IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      واحد سنجش نورانیت چی هست؟
  • عبا دالله IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 3
    جذب حد اکثری یعنی این اینها هم حزو ملت ایرانند باور کنید سید حسن بیشتر از همه ملت پدر بزرکش را دوست دارد درود خدا بر سید حسن با معرفت مرگ بر امریکا
    • طاهر IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      پدر بزرگ رو دوست داشتن کارساده ای هست. و همه میتونن. مهم دوست داشتن و اطاعت از ولی فقیه زمان است. بابی انت و امی و نفسی و مالی ، سید علی
  • TR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 2
    انشالله که موفق باشه و با منحرف کردن از مسیر اشتباه گذشته بتونه این قطار افسار گسیخته ویرانگر رو به راه راست برگردونه
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 0
    گذشت ازبزرگان است....
  • ناشناس IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 6
    سیدحسن خمینی چهره ی مردمی ومحبوب دلهاست دشمنان از حضورش درصحنه بیم دارند و درهمین راستا درصدد تخریب این چهره هستند
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 0
    کمک نظامی چین به عربستان، برای موازنه قدرت میان ریاض و تهران
  • حقیقت IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    بابا این گروه راستیها هر کی غیر خودشون و میکوبن پس برای ریاست جمهوری به کی رای بدیم درود بر خمینی
  • توحیدی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. اجرک الله یا روح الله
  • طاهر IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    با سلام خدمت همراهان عزیز. بنظرم نباید زیاد سخت گرفت مهم مشارکت حداکثری در انتخاباته حتی اگر اینچنین همایشهایی نیز باشه. فراموش نکنیم تکلیف همه ما دست نکشیدن از ولی فقیه هست حتی اگر جانمون رو در این راه بدهیم. هدف ما به قدرت رسیدن نیست بلکه خدمت به مردمه خصوصا مستضعفین . بنظرم تا انتخابات اینچنین همایشهایی کم و بیش خواهد بود حساسیت به خرج ندهیم همشون کنترل شده هستند. بفکرانتخاب جوان مومن انقلابی باشیم.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    منتظری که عمری شاگرد امام بود و امام فرمود منتظری ثمره عمر من است به خاطر ساده لوحی عاقبتش را خراب کرد و به حرف امام گوش نکرد حالا از سید حسن چه انتظاری دارید که نه انقلاب را می شناسد نه انقلاب را درک کرده است و عده ای شیاد سیاسی هم دور او را گرفته اند و برایش به به و چجه چه می کنند چه انتظاری دارید سید حسن باید از تاریخ درس عبرت بگیرد قبل از این که گرفتار شود که دیگر دیر می شود
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    سید حسن خمینی متاسفانه در دام خاتمی افتادو ازخط امام وانقلاب فاصله گرفت حتی توصیه پدر ارجمند خود را نادیده گرفت لذا حق ندارد حسینیه جماران را با آن همه خاطرات انقلاب به مسجد ضرار تبدیل کند والسلام
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
  • فاطمه زعیم باشی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه های ما درایران هستند نتانیاهو شرم بر این مزدوران اسرائیل در ایران که به ملت سرافراز ایران وطنمان خیانت می کنند
  • بصیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    سید حسن فقط سید حسن نصرالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس