به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مدعیان اعتدال و اصلاحات، چنان ارادت به حضرت امام (ره) نشان می دهند که می گویند چرا در بیانیه روز 22 بهمن، نامی از امام خمینی نیامده. چند روز است به شکل پر حجم در فضای مجازی، سرگرم اعتراضند.

حساسیت به نام حضرت امام داشتن، خیلی هم خوب است. و اتفاقا نشان می دهد بر خلاف همه تلاش ها برای امام زدایی، نام حضرت روح الله، جاودانه ترین نام ها در کشور ماست.

البته در بیانیه مذکور، از عنوان "بنیانگذار جمهوری اسلامی" استفاده شده و مدعیان اعتراض، همین را کتمان می کنند. اما بحثی که دامن زده شده، فرصتی است برای بررسی این پرسش که چه کسانی برای "امام زدایی" و خط امام زدایی" به صف شدند؟

اهل مطالعه از یادشان نمی برند که از اکبر گاف (گنجی) تا بهزاد نبوی و...، با ادبیات مختلف، در پروژه عبور از مکتب امام همراهی کردند و زعمای آنها یا سکوت کردند و یا همراه و همکار پروژه بودند؛

از لاف گزاف "خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت" در کنفرانس برلین، تا ادعای "برخی دیدگاه های امام را نمی پسندیدیم اما جرئت گفتنش را نداشتیم" و" دوره آیت الله خمینی سپری شده"!زمانی عیسی سحرخیز (مدیرکل مطبوعات در دولت اصلاحات و همکار گروهک ملی - مذهبی) تصریح کرد "اکثر اصلاح طلبان بر خلاف گذشته، علاقه ای به آقای خمینی ندارند". اما هیچ اعتراضی از مجمع روحانیون (موسوی خوئینی ها، خاتمی، مجید انصای و...) یا حزب مشارکت و سید حسن خمینی و... دیده نشد.

همچنین مصطفی تاج زاده چند سال قبل گفت: "اکثریت اصلاح طلبان به جمهوری اسلامی و لایت فقیه اعتقاد ندارند". و باز هم با سکوت منافقین جدید برگزار شد.

اما معارضه با امام خمینی و مکتب ماندگار او، منحصر در گفتار نبود. آنها در فتنه 88، تمام میراث بزرگ امام را به نیابت از دشمن قسم خورده، آماج حمله قرار دادند.

بی حرمتی به تصاویر امام در بحبوحه فتنه، و شعارهای"نه غزه نه لبنان" در روز قدس، "انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است"و "مرگ بر اصل ولایت فقیه"، خط کشیدن روی نام جمهوری اسلامی و سرانجام،  بی حرمتی به حضرت سید الشهدا (ع)، عمق دشمنی این جماعت با مکتب امام را نشان داد.

آنها در طول سه دهه، با گروهک های ضد خط امام، مانند نهضت آزادی و باند تروریست مهدی هاشمی (جریان پنهان پشت سر منتظری) و سپس سازمان منافقین و بهائت همراهی و همنوایی کردند.

اگر امام فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، طیفی از همین مدعیان اعتدال و اصلاحات، تبدیل به پیاده نظام دشمن برای زدن ولایت فقیهی شدند که تمام هیمنه و اقتدار آمریکا را به چالش کشیده است.  طایفه دیگرشان هم سکوت کردند و رضایت دادند.

 خیانت بالاتر، تلاش برای تحریف مبانی خط امام (ره)، در ابعاد مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، حکومتی و سیاست خارجی است. مدیریت بی کفایت اشرافی، محصول این حرکت شوم است. اگر هم روزانه جنجال می کنند، برای کتمان همین انحراف و خسارت های آن است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    10 2
    امام خمینی بهانه ست، اصل نظام نشانه ست!!!
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    4 3
    اسم حضرت امام ( روح ا.. خمینی ) فوق همه چیز است بنیان گذار انقلاب اسلامی صفت حقوقی است نه حقیقی اسم حقیقی با اسم حقوقی باید کنار هم باشد آنها (اصلاح طلبها) با امام خمینی کاری ندارد چند سال دیگر کلمه اسلام و اسلامی و مسلمانی و خمینی را حذف خواهند کرد ما هم باید تابع آنها باشیم؟
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 1
      اصلا فهمیدی چی بود ماجرا داری نظر میدی؟ در بیانییه ی راهپیمایی 22بهمن نامی ار روح الله خمیتی نیاورده شده /اصلاح طب ها اعتراض کردند که چرا نام خمینی رو نیاوردین در بیانمیه
  • DE ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    این اصلاحاتچی ها نهادهای انقلابی مردمی برامده بدست مقدس امام (ره) رو مثل جهاد سازندگی و سایر نهادهای انقلابی رو که شجره طیبه انقلاب بودو برای رفع محرومیت محرومان و دفاع از محرومین پاگرفته بود رو برای خوش امد سران امریکا دونه دونه هرس کردند و از بین بردن! چرا این اصلاحاتچی ها رویه سبک زندگی امام( ره) رو در زندگی و کار یعنی ساده زیستی رو به یکباره کنارگذاشتند و دنبال زندگی اشرافی رفتند؟ حالا اومدن این بازی های الکی رو راه میندازن! شما فرمودید ماهم باورکردیم! به همین خیال باشید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس