کد خبر 1183434
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا درباره دنیا از نظر دید اصلاح طلبان نوشت: مساله بزرگی که طی سالها به کشور بویژه از نظر اقتصادی آسیب زده محدود کردن دنیا به چند کشور اروپایی و آمریکا بوده در حالیکه میزان تجارت ایران با این کشورها بسیار ناچیز است اما عملا کشورهای همسایه و دوست مثل عراق، سوریه، چین، روسیه ، افغانستان و ... را رها کرده و تمام مسائل خود را با غربیها و رفتار انها گره زده ایم البته نگاه به کشورهای همسایه و شرق به مفهوم وابستگی به انان نیست بلکه به مفهوم تعامل و استفاده از تجربیات و بازار این کشورهاست.

دنیا از دید اصلاح‌طلبان چه شکلی است؟

دنیا از دید اصلاح‌طلبان چه شکلی است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    6 12
    اگه منافع شما به خطر نمیفته همون نگاهی که به شرق دارین به غرب هم داشته باشید مستقیم برید جلو چون با هم فرقی ندارن
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      12 4
      اگر منافع تو مانع نمی شود، بهتر نیست بگویی همان اعتمادی را که تاکنون به غرب کرده ایم به شرق هم بکنیم چون از غرب که به چیزی نرسیدیم!!!!
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      2 3
      میشه حجم خیانت ها و دشمنی های شرق و غرب رو مورد به مورد در مورد ایران لیست کنی؟ می بینی؟ پوچ تر از شما اصلاح طلبا و البته حقیرتر، ندیدم.
    • نادر IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      4 3
      پاسخ به محمد: فقط یک نمونه آنطور که غربی ها سر برجام مارا سرکار گذاشتن شرقی ها تا این اندازه ناتوان هستند.(چند سال مذاکره باز مذاکره)
    • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      3 2
      فتحعلیشاه هم به انگلیس و هم فرانسه اعتماد کرد ولی آنها در جنگ با روسیه تنهایش گذاشتند.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    5 7
    به کشورهای همسایه و دوست مثل عراق، سوریه، چین، روسیه ، افغانستان و ...باید ایران کمک مالی کند تا اینکه با آنها تجارت وکسب درآمد. نمونه اش همین همسایه ی مان روسیه که حتی یک خودکار روسی درایران پیدا نمیشود. البته شاید سلاح وموشک صادر میکند ولا غیر
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      9 4
      هرچه هم که ما به بعضی از این کشورها کمک کرده باشیم هنوز به پای کمک های مالی و نظامی و نفت مجانی که در حکومت پهلوی در جنگ 1973 اعراب و اسرائیل و نیز در سالهای قبل و بعد از آن به صهیون ها کردیم و یا برای نجات کروپ آلمان به این کشور دادیم و یا برای فاضلاب لندن به ملکه دادیم و یا به نیروگاه هسته ای فرانسه کردیم و یا به سلطان قابوس در عمان اهداء شد؛ نمی رسد! راستی چگونه می توانیم کمک هایی که به صهیون ها کردیم و در آوارگی و بی خانمان شدن و کشتار ملت فلسطین و اشغال سرزمین های اعراب مدد این کیان ظالم بود؛ را جبران کنیم؟! این یک پرسش اساسی از باوجدان هاست! بی وجدان ها را بی خیال!
  • شاهد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    7 4
    افساد طلبها با سازمان ناسا ای که راه اندازی کردن . چی میزنن که میرن فضا . وگرنه اینها که عرضه ی فرغون درست کردن ندارن .
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      3 5
      به اعتراف خودتان چهل سال است که همین اصلاح طلبان با وجود جنگ وتحریم اقتصادی وکارشکنی های اصولگرایان کشوررا به بهترین وجه ممکن می چرخانند.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      3 1
      بله پالایشگاه را کثافت مینامند اما به صادرات محصولات ستاره خلیج فارس و پترو پالایشگاه های ساخت قرار گاه افتخار میکنند راه باز شده در سیل بندر ترکمن را با تمسخر از اقامتگاه کیش در ایام عید انتقال اب از این ور به اون ور میخوانند اما با افتتاح ایستگاه های تونلهای عظیمی که قطار زیرزمینی را در خود جای میدهد به متروی ساخت دولت با پز میدهند
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    7 13
    دنیا ازدید اصلاح طلبان دنیای صلح وآرامش و آشتی وزندگی درصلح وصفا ، اما از دید اصولگرایان وانقلابیون مانور نظامی ،خرید و ساخت وسایل جنگی ،جنگ ، موشک وکشتار وخونریزی وهمه در آرزوی شهادت وعملیات انتهاری
    • سید IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      9 5
      دنیا از دید اصلاح طلبان یعنی پذیرش زور و نوکری و مزدوری زیرا اموی می اندیشند و از دید انقلابیون یعنی مرگ با عزت یهتر از زندگی با ذلت چون علوی می اندیشند!
    • به 09:31 IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      4 4
      اشتباه مثبت دادم
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      2 2
      دنیای اصلاحات یعنی زن جوان دوم را بعد از کامیابی در اپاتمانش درسعادت اباد!!! ابکش کنی و 10 میلیارد دیه بدی در حالی که میلیونها جوان کشورت قدرت ازدواج ندارند یعنی وقتی مردم بهت رای ندادند کشور را به خون و اتش و تحریم بکشی یعنی وقتی بهت رای دادن برای هوای نفست در شورای اول شهر دو دسته بشی و با هم بجنگید تا اخرین نفس یعنی کدخدا پرستی بجای خدا پرستی یعنی هابیل کشی از روی حقد و کینه و حسد و احساس حقارت نسبت به شیطان بزرگ
  • سید US ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    7 4
    مشکل اصلی در اندیشه اصلاح طلبان تهوع آور این است که ایشان علاوه بر این که شاید ذاتاً چندان دغدغه وطن دوستی و تشرع را ندارند، عمدتاً یا در غرب تحصیلاتی داشته و شیفته و فریفته آن دیار هستند و یا این که توسط اساتید غربزده در دانشگاه های کشورمان تعلیم دیده اند و آن چنان حس دنیا دوستی و غرب پرستی در ایشان رشد و تبلور یافته است که اساساً باور ندارند آخرتی و حساب و کتابی هم خداوند کنار گذاشته است و به همین سبب شیوه ماکیاول در سیاست و اندیشه های فروید و کانت و نیچه و مونتسکیو و وبر را در طرز فکر و فلسفه، مبنای جهان بینی خود قرار داده اند
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      7 4
      وطن را با آرامش وصلح دوست دارند نه جنگ و خونریزی ومسابقه ی تسلیحات وجنگ وجدال با کشورهای دیگر. وسایل جنگی ،جنگ ، موشک وکشتار وخونریزی وهمه در آرزوی شهادت وعملیات انتهاری کار وشغل اصلی اصولگرایان وانقلابی نماهاست.
    • سید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      3 1
      جناب 11:21 ــــ همه صلح و آرامش را دوست دارند آما به قول چرچیل اگر خواهان صلح هستید، آماده جنگ باشید! هرگز به ترسوها کسی صلح را هدیه نمی دهد!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      4 1
      به 11:20 ــ یعنی اگر جنگ باشد بی خیال وطن! پس ایشان وطن نمی خواهند بلکه خودشان را می خواهند! یا مثلاً عده ای دیگر جانفشانی کنند و صلح در وطن برقرار کنند آن وقت جنابان تشریف بیاورند برای عیش و نوش! چه قدر زیبا !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس