کد خبر 1182130
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
وزارت خزانه داری آمریکا مورد حملات سایبری قرار گرفت

وزارت خزانه‌داری آمریکا جنبش انصارالله یمن را از فهرست تروریسم خود خارج کرد.

به گزارش مشرق؛  وزارت‌خزانه‌داری آمریکا امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نام جنبش انصارالله یمن را از «فهرست تروریسم» خود خارج کرده است.

پایگاه وزارت خزانه داری آمریکا امروز، سه شنبه اعلام کرد: وزارت خارجه امروز ۱۶ فوریه، درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را لغو کرد. به همین خاطر، انصارالله به موجب قوانین اعمال تحریم در خصوص تروریسم جهانی، قوانین تحریم ضد سازمان‌های تروریستی و یا تصمیم رئیس جمهور به شماره ۱۳۲۲۴ با ممنوعیتی روبرو نیست.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرد از الان به بعد، افراد و نهادهای قانونی آمریکا نیازی ندارند از دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وابسته به وزارت خزانه داری برای ورود به معاملات و انجام اقدامات تجاری با گروه انصارالله - مادامی که اشخاص و یا فعالیت‌های دیگری که شامل تحریم‌ها شود، وجود نداشته باشد- کسب اجازه کنند.

پیشتر و در طول جلسه استماع، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از تصمیم اضافه شدن نام انصارالله یمن به فهرست گروه‌های تروریستی ابراز نگرانی کرده و پیشنهاد حذف این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی داده بود.

یمن از اوت ۲۰۱۴ شاهد درگیری‌هایی میان نیروهای حامی منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن از یکسو و نیروهای مقاومت از سوی دیگر بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    عبد ربه منصور هادی همون سگ سعودی ها توجه کند و ببیند انشالله جنگ یمن با شکست خفت بار ملک سلمان تمام میشه.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    خاک بر سرت بایدن خوب صفتی روت گذاشته بود اقای ترامپ خواب الود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس