کد خبر 1178165
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
موشک

حداقل چهار افسر سعودی در حمله موشکی به پایگاه «تداوین» در استان مأرب کشته و چند نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، منابع قبیله‌ای در استان مأرب امروز (شنبه) از اصابت حداقل دو موشک به محل استقرار نیروهای ارتش سعودی در پایگاه «تداوین» خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

جنگ را تمام نکنید از شلیک موشک‌هایمان در امان نیستید

به نوشته وبگاه «البوابه الاخباریه»، این حمله موشکی در ساعات ابتدایی صبح امروز رخ داده و طبق گفته شاهدان، ارتش سعودی جسد چهار نیروی خود را از این پایگاه خارج کرده است که دو تن از آن‌ها با درجه سرگرد، یک نفر با درجه سروان و دیگری با درجه گروهبان هستند.

همچنین چهار شبه‌نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن نیز در این حمله موشکی کشته شده‌اند. هنوز مشخص نیست که چه گروهی این حمله را انجام داده است.

این دومین حمله موشکی به پایگاه تداوین در سه روز گذشته است، شامگاه پنج‌شنبه هفته گذشته نیز منابع محلی در استان مأرب از انفجارهای پیاپی بر اثر حمله موشکی و پهپادی به این پایگاه خبر دادند.

استان مأرب ماه‌هاست که صحنه درگیری‌های شدید میان ارتش و کمیته‌های مردمی با شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی است. نیروهای دولت صنعاء پس از پیش‌روی‌های چند ماه گذشته توانسته‌اند از سه محور شمال، جنوب و غرب خود را به نزدیکی شهر برسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    باید یمنی ها را 1- به موشک های ضد کشتی و ضد رادار با برد 1800 کیلومتر که فعلا ایران آزمایش کرده است مجهز نمود 2- همچنین پهبادهای دوربرد ضدکشتی و کروز پرت کن 3-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس