به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطره‌ای از آیت‌الله خسروشاهی درباره آمادگی امام برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی یکی از شاگردان دیرین امام خمینی بود که امام او را به سیدالعلماء ملقب ساخته بود. آیت‌الله خسروشاهی در ۲ بهمن ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت.

آن مرحوم در بخشی از خاطرات خود که در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسیده است، درباره نظر امام خمینی در رابطه با کمک به فلسطین می‌گوید: ایام حمله صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها بود. در آن روزها یک‌ دفتری‌ درست‌ شده‌ بود که‌ عده‌ای‌ می‌آمدند، نام‌نویسی‌ می‌کردند و مهیا می‌شدند برای‌ اینکه‌ هر کسی‌ که می‌خواهد از حوزه‌ قم‌ و تهران و این‌ها مهاجرت‌ کند و به کمک‌ فلسطینی‌ها بشتابد. یک‌ وقت‌ بعد از درس‌ صحبت حمله صهیونیست‌ها به‌ فلسطینی‌ها به میان آمد ایشان‌ فرمودند که‌ اگر دسترسی‌ پیدا کنم‌ من‌ هم‌ می‌روم‌!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 1
    روحت شاد ای مرد عالم
    • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 1
      آری روحت شاد ای ابر مرد آخر بهت فرصت دست نداد تو هم بروی به سیداحمد هم دست نداد همان موقع که فرمودی جوانها بروند جنگ را یکسره کنند ،کلا مردان بزرگ اینطوری اند فرصت نمی شود بروند جنگ عوضش برای جوانهای مردم فرصت ایجاد می کنند آری آنها مانند شمع می سوزند تا دیگران بهره برند
  • هادی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 1
    او گفت به ما عمر مگس کوتاه است.../ چندروز فقط عاقبتش جانکاه است.... جرثومه صهیون به درک خواهد رفت.../ این وعده ربانی روح الله است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس