کد خبر 1167290
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
دستگیری اراذل و اوباش مسلح

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۶۶۲ مجرم در طرح صاعقه ۲ خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه دومین مرحله از طرح "صاعقه" در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهارداشت: استفاده مجرمان از سلاح سرد از جمله موضوعاتی بود که موجب نگرانی شهروندان بود و پلیس هم شاهد بود که مجرمان در حوزه سرقت، اوباش‌گری و مواد مخدر از سلاح سرد مانند چاقو، قداره، گرز و شبه سلاح استفاده می‌کنند لذا برخورد با حاملان و استفاده‌کنندگان از سلاح سرد،در دومین مرحله از طرح صاعقه به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

محال است در تهران ۵ دقیقه‌ای موادمخدر پیدا شود

رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: در دومین مرحله از طرح صاعقه با حاملان سلاح سرد، شبه سلاح و تولیدکنندگان این دسته از سلاح‌ها برخورد شد.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۳۶۸ نفر از سارقان و زورگیران که اغلب در زمان سرقت از سلاح سرد استفاده می‌کردند، ۱۴۵ نفر از اوباش استفاده‌کننده از سلاح سرد یا سلاح جنگی و ۱۴۹ نفر از حاملان یا تهیه‌کنندگان سلاح سرد بازداشت شدند همچنین در طرح مذکور ۱۰ قبضه سلاح جنگی نیز کشف و ضبط شد.

ببینید:

عکس/ سلاح عجیب اوباش پایتخت

وی افزود: در دومین مرحله از طرح صاعقه، ۲۴ واحد صنفی که اقدام به تهیه، توزیع و فروش سلاح سرد می‌کردند پلمب و هزاران سلاح سرد و فشنگ نیز کشف شد.

سردار رحیمی در واکنش به خاموشی معابر تهران و احتمال افزایش وقوع جرم نیز گفت: ما به شدت با این موضوع مخالفیم  و به طور رسمی و کتبی مخالفت خود را در همان روزهای نخست به مراجع ذی‌صلاح و شورای تأمین اعلام کردیم زیرا امنیت مردم برای ما بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اولتیماتوم به مخلان امنیت مردم اعلام کرد: افرادی که با سلاح بخواهند به صورت مشهود امنیت جامعه را برهم بزنند باید منتظر برخورد قاطعانه و حتی مسلحانه پلیس باشند؛ نمی‌گذاریم با امنیت مردم شوخی شود و اجازه نمی‌دهیم مجرمان امنیت را دچار اخلال کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    این انگلها رو باید با یه آمپول هوا ، وجود کثیفشون رو از روی زمین پاک کنند.اینها فقط مصرف کننده هستند و باید تو بازداشتگاه و زندان مبتلا به کرونا و ایدز بشن تا وجودشون برای همیشه از روی زمین حذف بشه.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    تکرار مضحک مکررات، ملت کاملا متوجه است که اراده‌ای برای برخورد قاطع و ممتد با اوباش و اراذل نیست، و ایران بهشت اوباش، اراذل دزدان و خلافکاران است.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    لطفا الان که این اراذل دستگیر شدند به درستی تنبیه شوند که از غالب گرگ بیرون بیایند
  • IE ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    نوپوشبانه درعرض یکساعت تمام اینهارامیتواندجمع کندوکافی است که چندشب این افرادبالباس زیردربیابانهای علی آبادقم رهاکردبخداقسم مثل موم می شوندقمه وعربده کشی وشکستن شیشه ماشین مردم ترس ورعب ووحشت درجامعه چه معنی داردایران ۸ سال دربرابرتهاجم دنیاجنگیدتامردم آرامش داشته باشندیعنی پلیس تهران وکرج نمی تواندچندلات راجمع کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس